Fashion & Style

Jag har verkligen letat efter snygga linnen att träna i så länge jag kan minnas alltså... Men de flesta är ju basic linnen (inget fel med det heller dock.) Därför är jag så glad att Gymshark fick tillbaka dessa crop tops! De är verkligen mina favoritplagg och det är så bra material, blir inte för varma att träna i. Är så sugen på att beställa fler nu när de har kommit i lite roligare färger! :D

Vilket är erat favoritmärke när det gäller träningskläder?

Blog using your mobile phone - One of the best blogging apps on the market - click here!

Likes

Comments

Food & Recipe

Vad passar bättre än att göra en nyttigare variant av blåbärspaj en fin dag som denna? Första gången jag provar och jag måste säga att jag faktiskt blev förvånad över hur gott det nyttiga alternativet var! Och med lite ProPud till så blev det drömmigt bra, helt klart ett nytt favoritmellis här hemma hos mig.

Njut!

Recept:

1,5 dl blåbär
2 msk lågkalori äpplemos
1 dl fiberhavregryn
Kanel och/eller kardemumma
1 dl PruPud Vanilj

---------------------------------
GÖR SÅ HÄR:
1. Blanda blåbär och äpplemos, lägg blandningen i en smord ugnssäker form.
2. Blanda havregryn med den krydda du önskar. Tillsätt lite vatten tills det får en smulig konsistens.
3. Smula havregrynsblandningen över blåbären och stoppa in formen i ugnen. Grädda på 175 grader i 5 - 7 minuter - serveras med kall PruPud!

Protein: 26g Kolhydrater: 42,6g Fett: 6,6g

Likes

Comments

New in & Must Have

I AM IN SHOE HEAVEN!
Alltså min mami<33 Fick dessa av henne i fredags (en tidig f-dags present då jag åker utomlands snart) och de är helt amazing. Har redan använt de beigea och de är så sköna att träna i! Snygga är de ju också, älskar ljusa färger på skor så jag har nog tänkt ta med båda till Spanien så jag har bra promenadskor att gå i.

De beigea är av märket Lion och de vita är Reebok as you can tell!

Likes

Comments

Fashion & Style

Hej lovies!
Har varit lite inaktiv här ett par dagar men har verkligen haft FULLT upp de senaste dagarna. I fredags hade jag och mamma en "mysdag." Vi har käkat gott och shoppat för fullt. Har hittat två supersnygga skor jag måste visa er sen! :D

Har även varit en sväng hemma i skellefteå där jag hunnit med en del. Bl.a. skräckfilms kväll med syrran, födelsedagsfirande av hubby, träffat kompisar, tränat och även hunnit med ett arbetspass. Är helt slutkörd nu så ska bara ta det lugnt och se lite The Kardashians.

Har ni haft det bra?

Likes

Comments

Fashion & Style, Workout & Health

Torsdag eller "fredag" (som min hjärna har fått för sig att det är) lider mot sitt slut och oj vad mycket jag har hunnit få gjort idag! Började dagen med denna veckas sista arbetspass, efter det direkt in till stan för ett APT - möte och därefter till gymmet för ett snabbt benpass.

Just nu sitter jag här heeelt orkeslös, men eftersom jag är ledig imorgon så får jag lite sovmorgon och sen ska mamsen komma på besök vilket ska bli jättekul. Käk och IKEA står på våran fredagsagenda.

Nu taggar vi inför den riktiga fredagen PEEPZ!

Likes

Comments

Beauty & Style, Workout & Health

HEJ PÅ ER!
Har precis kommit in från en härlig promenad i vårsolen! Känner mig som en ny människa nästan, så härligt! Är knappt van vid att solen värmer så det var riktigt skönt och behövligt.

Har även hunnit med ett riktigt härligt gympass! Blev axlar och biceps för mig idag, ÄLSKAR att träna axlar alltså! Tycker jag får upp pumpen direkt... (a)
Vilken muskelgrupp är eran favorit?

IN ACTION^
1. Shoulderpress w. barbell (standing)
2. One arm shoulderpress w. dumbell
3. Upright roww w. dumbell
4. One arm lateral raises w. dumbell

5. Bicepcurl w. dumbell + rodd
6. Bicepcurl w. dumbell (sitting + standing w. higher wheights)
7. Sitting row in machine

Likes

Comments

Fashion & Style, Workout & Health

MORNING PEEPZ!
Todays Look^ och tisdag som rubriken lyder vilket betyder konditionsträning för min del. Har tankarna på att köra både crosstrainer (ev. intervaller) samt gå i lutning på löpbandet! - Efter mina cardiopass brukar jag också addera lite magövningar för både ABS och OBLIQUES så det blir lite styrketräning i slutet där också.

Är ni aktiva idag?

Likes

Comments

Food & Recipe

DU BEHÖVER:
2 paprikor (stora)
Quinoa (fullkorn)
Kycklingfärs
Spenat (hackad)
Champinjoner
Keso (lätt)

GÖR SÅ HÄR:
Koka quinoa och stek upp resterande ingredienser i stekpanna. Blanda i med keso och fyll paprikorna, sedan in i ugnen (ca 170 grader - tills paprikorna fått lite färg.) KLART!

Likes

Comments