Årets 27.e cirkelfyspass gick av stapeln idag och med Anders som ledare blev det riktigt jobbigt som alla hans pass är 😅 men vad roligt det var att komma igång igen 💪🏻.

Nästa vecka börjar höstschemat och det kommer bli så kul att ge allt på c-fys,HIT, öppna dörrar ja jag längtar 😄.

Hade planerat vilodag idag men inte blev det så. Pappa fick med mig på 8 km pw och 1 mils cykling då han skulle hämta cyklarna hos en kompis så fick jag följa med innan jobbet.

Vi ses igen!

• Semester

Sista dagen i LA spenderades på Venice Beach hela dagen med sol och bad. Venice är helt klart min favoritstrand även om Santa Monica inte är långt efter.

På kvällen gick vi till piren och till stan för att äta och kolla på hur piren såg ut.

Packade hela kvällen när vi kom hem och med mycket om och men så fick vi ihop väskorna 😅.

Handlade resegodis på it'sugar och sprang 2,25 km på kvällen också 💦🍭🍫

• Semester

Ännu mera strand fast idag på Malibu Beach. Höll mig för det mesta i skuggan då mina baksida lår mått sådär sen igår.

Malibu var inget märkvärdigt för min del, är man surfare är det väl mer ett paradis än för oss "semestrare".

Väldigt fin pir och god mat på restaurangen men annars inget märkvärdigt.

Åkte även till Venice på kvällen och kollade in muscle Beach 😍💪🏻. Åt också på en restaurang på kvällen i Venice.

• Semester

Hela dagen spenderades på santa Monica Beach i form av sol och bad. Lyckas bränna upp hela baksidan av benen på köpet men det är sånt man får ta när man är på semester.

Även gått 40 min 2 dagar i rad nu vilket är riktigt skönt faktiskt i en sådär 26 graders värme 😅

Stranden var jättestor och jättefin så absolut nåt jag vill besöka igen!

• Semester

Vilken dag! Spenderat 13 timmar på Universal studios och det har varit helt oslagbart!. Så häftigt att se hur dem spelat in olika filmer och se rekvisita och ja jättehäftigt.

Fick även åka lite 3D karuseller i form acceptera Simpsons, transformers, despicable me, the mummy, shrek, Harry Potter bergochdalbana ja helt enkelt filmkaruseller.

Låter bilderna förklara resten men pricken över i var iallafall att få ett kort med en minion <3.

Besökte ett foodmarket på förmiddagen som var stort, väldigt stort och väldigt varmt!

Efter de så låg vi vid poolen och jag tog mitt premiärdopp och ja de är 2 augusti jag vet... åkte sen vidare till Hollywood sign och griffith observatorium (stavningen).

Annars har inte jättemycket hänt idag ätit god mat och promenerat mycket.

Glömde! Besökte även High voltage tattoo som mer än känt som LA ink! Dock ingen ny tatuering :/ .

• Semester

Dagen har varit lång, varm och mycket gående men vi har sett väldigt mycket saker. Åkte även en guidad tur runt Beverly hills och Hollywood skylten Vilket var hur intressant och roligt som helst.

Gick även på walk of fame, dolby theater, sunset strip och rodeo drive och åt på en organisk restaurang med väldigt god mat.

Låter bilderna förklara resten :).

• Semester

Började dagen med 35 min Cardio innan frukost eftersom vi ska åka sista biten till LA idag så fick det bli tidig träning.

Stannade lite i santa Barbara och jösses vilket ställe, helt magiskt och massa palmer!

Var på ett outlet idag också innan vi åkte vidare mot LA. Väl på det första outletet så köpte jag en svart body och Calvin Klein underkläder i svart och vitt.

Landade på hotellet sent, väldigt sent, helt slut efter x antal timmar på outlet butiker men blev som tidigare sagt 2 par Calvin Klein underkläder/ T-Shirt, en body och ett par skor rikare.

Imorgon väntas första dagen i LA 😍.