Header
View tracker

Igår var det barrunda med alla ifrån nordic invasion, var inom flera olika barer, blev en massa shots! Sen drog vi till grabbarna innan jag drog med några killar och efterfestade. La mig inte förens vid 7 och så vaknade jag redan halv 11, så ni kan ju förstå hur schleten jag är. Inte många timmars sömn på denna resan! ;) funderar på om man ska vara en mes ikv, sommar vilken sekund som helst buhuu

Move your blog to Nouw - now you can import your old blog - click here!

Likes

Comments

View tracker

Äntligen fick jag till en bra fylla igår haha, min mage mår inte bra utav att leva här nere!! Har gått lite utför om man säger så..😅 igår var det först barskolan där vi fick lära oss lite olika saker och sen blanda egen drink, kanske man ska satsa pp stt bli bartender .. Not! Faktiskt svårare än jag trodde, ser så lätt ut när alla bartender gör det. Sen förfestade vi innan vi drog vidare till nord där det var bucket race!

Likes

Comments

View tracker

Livet här nere är så fuckinhg underbart!! Poolparty idag och senare ikväll är det texmex kväll som nordic invasion erengerat!! Har olika aktiviteter varje dag typ, imorgon ska vi till barskolan och ha bucket race! Har dem bästa guiderna från nordic invasion också ;)) hehe! 

Likes

Comments

Min favoritövning för rumpan är lätt Sumo squats i smithen!
Får så sjukt bra kontakt när jag kör den! Idag körde jag bland annat sumo squats och supersettade med utfall från bänk ,10x5 i sumo och 20x4 (på varje ben) i utfall. Bränner som faaaan! Sen avslutade jag med 20 minuter på bandet i väldigt hög backe,svettigt!

Nu blir det att fylla kroppen med potatis o kylling, mums

Likes

Comments

Nu är vi påväg till Göteborg och Liseberg Wiho! Såklart är mina matlådor med mig , haha. Dock blir det vilodag idag också.

Likes

Comments

Idag ska jag Sofie och Mamma ha en heldag tillsammans. Resten utav familjen är på barnkalas samt ute och fiskar.
Vi ska göra en massa ärenden, bland annat ska jag belöna mig själv efter denna hårda träningsvecka med minus 1kg på vågen!! Känner mig inte alls vattnig längre, så sjukt bra! Det blir kinabuffe på den nys restaurangen i gallerian som vi aldrig varit på!

Likes

Comments

​Ett par såna här skor i sommar är ett måste!

Likes

Comments

Fick till ett riktigt köttigt biceps/triceps o axlar(lätt) pass idag! Älskar när energin är bra trots att jag bara åt frukost innan ! Körde en massa superset biceps o triceps!

Likes

Comments

* Styrketräning-Tyvärr finns fortfarande en gammal förlegad rädsla för styrketräning och då främst hos kvinnor som är rädda att bli för stora och ”manliga”. I själva verket är styrketräning en hälsosam och effektiv väg till viktminskning (eller låt mig säga minskning i fettmassa). Träna främst med fria vikter och var inte rädd för att lyfta tungt. Styrketräning ökar muskelmassan som i sin tur ökar metabolismen (ämnesomsättningen) som i sin tur förbränner fett. Styrketräningspass förbränner inte bara fett medan du tränar. Styrketräning ökar även din förbränning när du är inaktiv då kroppens muskler behöver energi även när du vilar

* Kost- Detta är grunden när det kommer till en viktnedgång. Givetvis är träning en minst lika viktig faktor. Men fortsätter du att äta pizza, kakor och dylikt varje dag så kommer du inte gå ner i vikt även om du tränar hårt. Kaloriintaget är otroligt avgörande när det kommer till viktnedgång/uppgång. Minimera halvfabrikat och satsa på bra råvaror. Ät kött, fisk, ägg, potatis, ris, havregryn, grönsaker, frukt & bär. Håller du dig till dessa livsmedel så är det faktiskt svårt att äta för mycket.

* Vilken väg du än väljer så är det viktigt att du tänker långsiktigt och är konsekvent med din plan. Hitta en metod som funkar bra för dig & din livsstil och håll dig till den planen. Just därför är det viktigt att du hittar en lösning som inte bara ger resultat. Det ska även vara roligt, hälsosamt och helt enkelt passa din livsstil.

Ett konkret tips är att inte gå ut för hårt. Bättre att träna tre gånger veckan än gå ut för hårt med exempelvis sex dagar i veckan redan från start. Det är lätt att tröttna, bli sjuk, bränna ut sig eller liknande. Man måste hitta en balans, hinna återhämta sig. Jobba för att hitta glädjen i att träna, det är en otroligt viktig aspekt.

Lite av en artikel, tagen ifrån tyngre)


Likes

Comments

Igår tog jag lite bilder när jag checkade formen hehe.  

Likes

Comments