Header

Endelig er snøen på plass!

Ble fort 2 timer ski idag. Det er faktisk min favoritt trening for å trene rumpa. Da snakker jeg om hele ræva. Både klassisk og fri teknikk gir heftig pump, jeg liker å bruke begge varianter. Funker å veldig bra å stå på ski uten staver, da må man selfølgelig jobbe mer med ræva

Så etter 2 timer brant det godt i ræva, fantastisk å dra ned buksa og skue ut over Oslo.

Hvis det er noen som blir med på ski trening så bare spør! send gjerne DM på insta. legger det ofte opp med oppvarmings runder på kollen, etterfulgt av maks hastighet intervaller. Kan variere fra sprint til mottbakke intervaller. Er alltid ute etter maksimal pump og effekt



Design bloggen din - velg mellom mange ferdige maler på Nouw, eller lag din egen – pek og klikk - Klikk her

Likes

Comments

Det viktigste for meg er treningsglede. Det får jeg først og fremst fra alle mine venner. Sammen klarer vi å dra hverandre videre til nye høyder og nivåer. Treningen er bare lek og moro. Timene går og plutselig har man tatt hundrevis av pull ups og mye annet uten at man tenker på det

Anbefaler alle å la hodetelefonene ligge hjemme. Ta med en venn eller fler på trening. Del gleden din med andre. Hvis du elsker det du driver med, selfølgelig vil du lykkes.

Squad is everything

Likes

Comments

Veldig mange går på gymmen med et mindset om 8-12 rep og 3 set, eller noe sånt. De fleste jeg prater med har gjerne chestday eller skulder. Hvorfor det? du kan ta en muscle up og bruke hele overkroppen. hva hvis du går på gymmen for å gi kroppen mest mulig bank, gjøre noe utfordrende som er vanskelig.

De fleste trener core/mage, helt ærlig så har jeg kun tatt sittups i mitt liv når jeg var i militæret på fysisk test, helt ubrukelig. skal du få vaskebrett kan du ikke bare sitte å ta sittups, ja du må ha lav fettprosent. Men det er andre øvelser som er titusentalls ganger så effektive.

Noe jeg gjør hver dag, altså 7 ganger i uka. Er "dragonflag" til jeg får stimuli i alle musklene rundt midjen. Teller ikke reps eller set, tar ikke tiden. Bare pumper på med så vanskelig variant som mulig. Med mindsettet "ossen kan jeg gjøre dette vanskeligst mulig for kroppen"

Så mitt budskap til deg som leser. Neste gang du trener, gjør noe utfordrende for kroppen. Gi faen i 3 set og 8-12 rep. Glem ordet "hypertrofi" til de som tenker på det, tren vanskeligere så kommer resultatene og vaskebrettet til sommern

Tips! har du tatt pull ups med beina frem i L-sit? prøv

Likes

Comments


1. Kan du beskrive deg selv med 5 ord?

Dedikert, Disiplinert, Utadvent, Selvsikker, Positiv

2. Hva liker du best å spise?

Akkurat nå er det Biff, med grønnsaker og stekt egg, med en hau mager kesam på toppen

3. Hvor høy er du?

188cm

4. Hva jobber du med?

Jobber som personlig trener, er ganske fornøyd med det, men ikke noe jeg skal gjøre resten av livet

Kunne godt tenkt meg å jobbe fast som modell

5. Favoritt snacks?

KESAM!, Blåbær, Skyr, Propud, proteinshake, brokkoli

6. Har du noen tatovering eller piercing?

Nei ingen, kommer aldri til å ha det. Det er ikke unikt og autentiskt. Hvem som helst kan ha hvilken som helst tatovering, derfor vil jeg aldri ha det. Men forstår at andre har tattoos som betyr noe for dem, barna demmes eller noe annet viktig

7. Sivilstatus?

Singel

8. har du en Hobby?

Har fler, men jeg liker å ta bilder, gjerne med sola! noen ganger oppned, eller med kamera på skoa. Liker å være kreativ og original. Ellers liker jeg meg utendørs, liker å lufte overkroppen

9. Hvorfor blogger du?

Flere venner har anbefalt og motivert meg til å gjøre dette, en dag ønsker jeg å leve av det

Ønsker å motivere/inspirere andre til å trene og leve sunt

10. Har du sex leketøy?

Ja, fleshlight. Den var godt brukt i militæret, anbefaler :)

11. Hva er favoritt filmen?

Get Carter, med Sylvester Stallone

12. Sover du med eller uten klær om natten?

Sover alltid naken, for da våkner jeg med morrabrød :)

13. Hvilken musikk liker du?

Akkurat nå liker jeg å ikke høre på musikk! ettersom jeg jobber på treningsstudio så er jeg ganske lei musikk

men kan høre på Kali muscle - Get big

14. Hva er din Fettprosent?

rundt 4%, 365 dager i året

15. Hva er viktigst på en dame kropp?

Magen, gjerne sixpack. bortsett fra det liker jeg rompe!

16. Hva spiser du?

Er fisketerianer, spiser fisk hver dag. Utenom det liker jeg egg! spicy mat er å godt

17. Hvilken sport liker du best?

Ski, Fellesstart er best! og Petter Northug er best!

18. Hva har du på deg akkurat nå?

Bare boxer, går alltid rundt i boxern

19. Stjernetegn?

Skytten, ble født 23 11 1992

20. Hva får deg til å le?

Nytt på nytt


Sees på gymmen! eller gata


Likes

Comments