View tracker

Äntligen frisk efter 1,5 månad. Åkte på både körtelfeber och halsfluss. Aldrig mått så dåligt som jag gjorde då. Men nu är skiten över och jag står äntligen på benen. Tillbringar mitt påsklov i Österrike med familjen. Har aldrig haft sådan vilja till att börja träna som nu. Min bästa form nådde jag i November inför mitt andra EM. Det ska bli spännande att se hur långt man kan gå nu. Nu blir det några goa dagar här i Alperna, sedan börjar resan fram till nästa mål.

Design your blog - select from dozens of ready-made templates or make your own; simply “point & click” - click here!

Likes

Comments

View tracker

En energirik och väldigt mättande start på dagen. Denna frukost innehåller nästan 500kal, jag som tränar såpass mycket måste ligga på ett kalori intag mellan 2800 och 3000 kalorier per dag var att klara mig. Så denna frukost passar utmärkt för mig.

Innehåller:
2dl Yoghurt
2,5dl Müsli
1 Banan
2 Kokta ägg
1 Ost, Skinka, Köttbulle macka
Och slutligen ett stort glas vatten

Likes

Comments

View tracker

Vaknade nyss upp i min egna säng, har inte gjort det på länge så känslan var obeskrivlig. Idag blir det vila från morgon till kväll, kanske får in en lång promenad någon gång under dagen. Brukar vara skönt att få tankarna på annat så här innan match. Återhämtningen är den viktigaste delen efter en hård träningsvecka, så fyll på med mängder av vatten, minst 2 liter per dag. Maten är otroligt viktigt, försök att ha något i magen var 3:e timma. Utan rätt mat, rätt träning och rätt sömn når du aldrig ditt resultat, det måste alltid finnas en god balans mellan dessa 3. Peace.

Likes

Comments

Kom precis hem från det sista träningspasset innan Belgien. Hade en bra känsla idag, alla slag och sparkar satt där de skulle. Känner att formen är förvånansvärt bra, trots en tuff vecka. Nu blir det fylla på med mycket energi de sista dagarna och bara ladda batterierna, för på söndag smäller det. Belgiska öppna 2016.

Likes

Comments