View tracker

Godmorgon!

Tisdag idag och jag har varit upp med lilltjejen sen klockan halv 7. Igår blev det ingen träning för min del då vi var i garaget fram tills sen eftermiddag och sedan blev vi erbjudna att rädda ett körsbärsträd då sambons pappa ska göra om i trädgården, så det var bara att kasta sig hem och gräva ett stort hål i backen, hämta kärran och åka och hämta trädet och plantera det här hemma. Vi håller på att ändra i trädgården här hemma med, och nu fick äntligen min bär del av trädgården ett träd. 

Dagens planer är att åka iväg till bvc med båda barnen då stora ska ha fyra års kontroll och lillen ska väga sig, sedan jobbar sambon eftermiddag denna vecka så den tiden kommer nog tillbringas med lek, och sedan mera trädgårdsfix när dem sover, för någon dag denna vecka kommer pappa och ska hjälpa till med att fixa ett trädgårdsland. Sen står ju konditionsträning på schemat med. 

Men nu är det bäst att jag kilar. 

Move your blog to Nouw - now you can import your old blog - click here!

Likes

Comments

View tracker

Veckans träningsupplägg

Måndag: Styrka mage + rumpa

Tisdag: Intervaller på crosstrainer 30 min. Gå 6 minuter jogga 1 minut x 3

Onsdag: Aktiv vila

Torsdag: Aktiv vila

Fredag: Aktiv vila

Lördag: Intervaller på crosstrainer 30 min. Gå 6 minuter jogga 1 minut x 3

Anledningen till att jag har valt att bara ha ett styrkepass denna vecka är att jag har jobbigast att komma igång med styrketräningen och tycker den är väldigt seg så därför ger jag mig tre veckors upptrappning innan jag kör alla veckans 3 styrkepass. Jag kör även intervallerna på crosstrainer istället för att springa dem eftersom att min kropp är alldeles för otränad för att klara av belastningen löpning kräver för tillfället. 

Nu ska jag krypa ner i sängen imorgon väntar träning samt garage häng med familjen. 

Likes

Comments

View tracker