Mat

Havregryn, vegansk vaniljeproteinpulver, 1 SS linfrø, pepperkakekrydder (kanel, kardemumme, nellik, ingefær), og mandelmelk, toppet med frosne bær og Sukrin Gold

Likes

Comments

Mat

Step 1: Velg basen din, (2-3 dl)

Step 2: piff opp havregrøten din med noen crunchy frø, eller andre næringsrike pulver (1-3 SS)

Step 3: Smak deg frem med ulike smaker. Vil du ha sjokoladesmak anbefaler jeg å tilsette 1-2 ss bakekakao + mose en halv banan. Revet eple med kanel, kardemomme og vaniljestevia smaker nermest som eplekake!

Step 4: Flytende. Dette kan virkelig sette prikken over i'en. Skal du lage sjokoladegrøt, anbefaler jeg bruke sjokolademelk. Mandelmelk gir en utrolig god og rund smak og er bedre enn vann, men smak deg frem!

Step 5: Toppingen kan du variere herfra til evigheten. Bær og nøttesmør for eksempel, er en fantastisk kombinasjon.

Likes

Comments

Video

Filmet og redigert av Synne

Da jeg og Synne var i Oslo, filmet vi en vlogg! Følg meg rundt i Oslo💘

Likes

Comments

Mat

Havregrøt er min all-time favoritt frokost! Det kan lages på så mange ulike metoder, og det er bare fantasien som setter grenser. Toppingen kan også variere herfra til evigheten, så dette kan du umulig gå lei. Denne er lagd på 70/30 havregryn og müsli, 1 ss linfrø, 1 ss plantebasert proteinpulver og usøtet mandelmelk. Den er toppet med Sukrin Gold, ferske blåbær og kokoschips. Dette er perfekt måte å starte dagen på, spør du meg!

Likes

Comments

  • Blogkeen
  • Nouw