Header

The basics
Lenght: 163cm
Eyecolour: Brown and green but you can only see the green parts with the right light so basically just brown
Haircolor: My real haircolor is light brown but I am currently dark brown and soon blonde hehe
Weight: Dunno, about 52-54kg ish

Food
Favourite: Oh honestly this is so hard, I love food! I am trying to eat as much vegan as I can tho which doesnt include any of my favourite food.. But cheese, pizza, shrimps, pick and mix your own salad "smorgastarta" which is translated to a sandwich cake etctec
Worst: Hmmm hard! There is definitely some food I really don't like but can't come up with any of it right now
Cravings: Mostly cheese, pizza and salad hehe. Pretty often noodles as well

Sparetime:

Sport: Currently none but soon back on track at the gym, just need some money first
Favourite activity: iv'e realised that I LOVE to speak, might sound a bit weird because it's not really I hobby, I mean everyone is speaking. But I love to just sit and record unnecessary videos and speak about whatever haha. But also hanging out with people, being out in the nature, travel and explore, write and muchmuch more.


Dreams

What do you want to become: I actually dont know exactly, I just know that I want to help in somehow. But I haven't figured out in which way, for what etc jet. I will go with the flow and see how life turnes out, kinda of. I mean I do have dreams that I'm gonna fullfill but when it comes to the jobfront is it a bit dizzy
A wish: Make some kind of change, for someone or something. Doesn't have to big but I've had to dreams since I were a kid and it is to help and move away from Sweden. I am gonna save up money here in Sweden for quite a long time now, maybe about a year, and then hopefully only come back for visits after that.

All the pics, exxpect from the top ones ofc are taken from google and weheartit

Move your blog to Nouw - now you can import your old blog - Click here

Likes

Comments

Here's some old pics from Black rock beach etc which you can find in Melbourne! So much cooler irl so def go there if you have a chanse to! Me and my friend were just walking for hours and after every corner was it a new beach. I were suuuperhangover haha but it was so nice anyway! And they are pretty far away on this pic but can you see the black swanes? I have never seen any before so that was pretty cool to!

Likes

Comments

Hallu!! Woke up superlate today, like three o'clock hehe.. Thought I would take my time to sit down and get some shit done in photoshop. Got loads of pics to edit from these two years of traveling but im so bad at photoshop nowdays haha. Anyway, so how did it go? It´s twelve o´clock and I haven´t edit a single picture jet.

Instead have I been wasting my time on putting makeup on for hours, for fun, taking way to many selfies in hope of getting atleast one good but I just ended up being a bit sad for colouring my hair dark and started to watch all my old pics when I still had light hair hehe. Really miss it :( I mean it were way more fun, cant even wear my purple lipstick anymore?!!?!? Really doesnt look good at me atm.

Also been watching some horrible movies haha. Oh well, I am gonna do some meditation now in hope of getting a little bit stressed down so I can get some sleep tonight. xoxo

Likes

Comments

Helo!! So I have been suposed to start this blog up for ages now, and really wanted to as well but everytime I am thinking about amI like "But what should i start with?" Just a lame as post about my day? Which I probably didn't do a shit on. Okey not littery a shit but.. you get it. Or go all in and do a videblog and be like omg this product is so good??? Or a huge presentation, that no one is gonna read anyway because i don't have any followers.. Or a about something fun I did abroad??

Oh god I don't know. Like I am littery doing shit all all days long atm, so not much to say abot my days. I have been abroad for about two years now tho so I do have so much to write about that!! Just feels a bit wierd to only write about the past hehe.. Anyway, I am Johanna! 23 year old Swedish girl. I came back home in August after a bit over two years in Thailand, Philippines and Australia! In this can you see some pics from Uluru. Most people probably wont find it as interesting as me and just call it a big rock in the middle of nowhere but I think it's way more than that! I were supose to post some more pics from the place, some old as painting on Uluru but something went wrong with nouw and I had to reupload all the pics and now I cant find them haha.. So damn annoying. Ukuru is really huge btw!! Might not look as big on the pics but I walked around it and it took about 2,5h if I remember right. Even tho I were walking pretty fast the whole way.

Likes

Comments