Contains affiliate links

Skor Nilson Shoes // Bikini HÄR // Hatt H&M // Handduk H&M Home // Strandväska H&M // Klänning H&M

Hej hej! Idag har jag jobbat hela dagen och efter det har jag ätit middag och sedan kollat på Sommar med Ernst. Han är så skön! Jag ligger just nu i soffan med en filt och drömmer mig bort till sol och värme. Det har varit dåligt väder i en vecka nu, och idag har det spöregnat hela dagen.. Tur man inte har semester än, men om ca 4 veckor befinner vi oss i Kreta!

Jag blev jättesugen på ananas ikväll så åkte och köpte det. Medan vi mumsade i oss det tittade vi på Lotta på Liseberg som var på tv. Efter det har jag hjälpt Jonathan med hans företags hemsida. Jag ska alldeles strax krypa ner i sängen och sova. Imorgon väntas jobb från 11-17. Godnatt!

MALDIVERNA!!

Jag har glömt bort att berätta en rolig sak. I januari åker jag och Jonathan tillsammans med hans föräldrar, syster och hennes sambo till Maldiverna! Jag är så himla glad att jag ska få uppleva denna ö. Det är något jag alltid har velat göra. Jag tror det kommer bli två magiska veckor!

Contains affiliate links

Då var midsommarhelgen över och en ny vecka väntar. Jag har varit ledig i fyra dagar och det har regnat varje dag, så himla typiskt. Man blir så uttråkad. Idag hann jag iallafall med en liten promenad innan regnet började ösa ner. Annars har jag bara tagit det lugnt hela dagen och gått omkring i mina nya mysiga tröja som jag fyndade på Gina Tricots rea, för endast 125:-, ni hittar den HÄR.

Enkelt och gott tilltugg innan middagen. Philadelphiaost med thaisås ovanpå, mums!

Pannacotta med passionsfrukt till efterrätt.

Min snygging <3

Midsommar igår blev inte riktigt som vi hade planerat men den blev bra ändå. Dock väldigt tråkigt att vädret inte var på vår sida, molnigt och grått. Hur som helst blev det en väldigt lugn och skön midsommar. Dagen började med att jag och Jonathan åkte hem till min familj där vi åt lunch tillsammans. Sedan skjutsade vi mina föräldrar till flygplatsen, de åkte till Cypern igår. Avis!! Men snart är det vår tur. Resten av dagen och kvällen spenderade vi i Sunderbyn tillsammans med min syster. Vi spelade kubb, grillade och åt gott, sen avslutade vi kvällen med att titta på en skräckfilm. Mysig dag!

Hoppas ni alla hade fin dag.

Ibland är den enkla stilen snyggast, och med lite smycken och ett par klackar till kan man genast få outfiten att bli festligare. Jag köpte denna klänning i grå/svart förra veckan från BikBok. Ni hittar den HÄR!

Denna dag har jag hunnit med en promenad, solat lite innan det blev molnigt (som vanligt), städat och ikväll kom min familj hem till oss och åt middag. Vi ville passa på att bjuda över dem medan pappa har semester då han jobbar rätt mycket annars, och det är svårt att passa in med alla. Hur som helst var det jättetrevligt. Jag glömde dock att fota maten, det blev bara på bordet haha. Så går det när man är hungrig.

Hej på er! Jag har precis ätit en sen frukost framför Skam och ska alldeles strax ta mig ut på en promenad i solen. Jag är ledig idag och det känns hur skönt som helst.

Godmorgon! Solen skiner idag och då tycker jag att dessa rosa plagg passar perfekt att tipsa om. Älskar färgen! Jag vill så himla gärna ha setet med toppen och shortsen, så himla gulligt. Tyvärr är det slutsålt nästan hela tiden.

Jag sitter och äter frukost just nu och ska alldeles strax börja bege mig till bussen, jobb står på schemat idag. Hörs senare!

Min lördag började med jobb från 9.00-15.30. Sedan hämtade Jonathan upp mig och vi åkte och köpte middag. Senare på kvällen åkte vi till hans föräldrar och lånade deras bastu, då dem inte var hemma. Vi bastade, skrubbade oss och gjorde ansiktsmask. En mysig spa kväll bara vi!

Denna dag har inte varit speciellt händelserik. Jag hade förväntat mig bra väder idag och var jättesugen på att ligga i solen hela dagen och bara njuta. Tyvärr blev det inte så, då vädret var tvärtom. Det fick istället bli en rensning här hemma och en promenad på eftermiddagen. I skrivande stund sitter både jag och Jonathan med varsin dator, han jobbar och jag bloggar haha.

Hoppas ni alla har haft en bra helg!