Hej och godmorgon! Jetlaggen visar sig av den bästa sidan och jag somnar typ 21 på kvällarna och vaknar pigg vid sju/åtta. Vilket resulterar i att idag har jag till och med hunnit varit en vända på gymmet. Körde ett mördarbenpass och nu en timme senare känner jag redan träningsvärken komma smygandes, success! Börjar jobba vid tolv så innan dess ska jag fixa lunch och ha med mig samt äta upp min frukost haha. Idag blev det blåbärsgröt, riktigt gott :) Ha en bra dag, det ska jag ha!

langar lite fler bilder, bara för att det var så himla underbart! haha sista bilden är typ andra dagen, fett bleka.. annat än nu! Än sitter färgen :) Måste bara berätta. I thailand när vi satt på en restaurang blev vi typ polare med en kille som jobbade på en restaurang men grym mat. Han började prata massor och ville veta vilka vi var osv sen han ba, men om ni är tillsammans måste ni fria. Så han knöt ihop värsta fina rosen av rosetter och sedan skulle vi fria till varandra på ett vänskapligt sätt. som tack för att vi är vänner, haha så söt :') glömde dock rosen när jag gick därifrån, haha fail.

Titta vilka fina flipflops jag köpte i Thailand. Dem är faktiskt handgjorda! Sjukt coolt och riktigt bra kvalité är det på dem. Gillar att det är leopardmönster också, hehe. Lite fel period just nu här hemma dock men jag sparar dem till sommarn. Fick dem för 100bt vilket är ca 25 kr. Överkomligt med andra ord ;)

Godmorgon! Jag är verkligen så utvilad efter dessa två veckor och är riktigt taggad på både massor av julmys(det första jag sa på Arlanda när vi kom till ankomsthallen var "åååh det luktar lussebullar!!"), häng med vänner och en hel del jobb. Men det ska bli roligt. Kom hem igår till en julpyntat hem Igår kväll köpte jag smoothies och sushi för att sedan åka hem till Jennifer för att träffa henne, så mysigt! Blev dock tidigt då jag totaldäckade vid nio igår kväll och vaknade pigg vid sju i morse, ändå skönt! Idag ska jag handla lite julklappar, träna och träffa Fanny. Nu sitter jag och äter frukost framför nyhetsmorgon och ska beställa hem en ny kalender hade jag tänkt. Har för övrigt massor av fina grejer att visa er.

Julgranen är uppe och några av årets julklappar har redan fått tagit plats under granen.

Lite fler bilder från the tiger cave, mäktigt när man kom upp på toppen! Kolla liksom mannen som står till höger i bild vid Buddha-statyn så förstår ni hur STOR den var.

Idag är det strandhäng på schemat som gäller. Sista hela dagen i Thailand för imorgon åker vi hem. Ohh, so not readyyyy!

Tre bilder från vår djungeltur och här ser ni även trappan vi gick upp för. Brant är bara förnamnet!

Igår var vi på äventyr i djungeln, red på elefanter, gick upp för en trappa på 1250 steg för att se ett tempel. Jobbigaste jag gjort men så värt det. Haha såg ut som om vi hade duschat
När vi var klara. Sen besökte vi andra platser också men dessa var topp 3! Berättar mer senare och med mer bilder :) nu ska vi åka till en nattmarknad och strosa runt där.

Idag har vi varit på stranden hela dagen, gick tillbaka mot hotellet på eftermiddagen och chillade lite vid poolen. Det är ungefär så våra dagar ser ut när vi inte har äventyr på agendan. Jobbigt liv va? ;) så jag langar lite bilder stället från de senaste dagarna!

Igår var vi ute på öarna hela dagen, hängde med apor, badade, njöt av det knallblåa havet och åt världens starkaste mat haha. Det var så starkt för magen att när man var klar, ville man typ spy upp allt igen. Sinnes! På kvällen gick vi runt lite här i ao nang. Prutade på roliga saker och åt god mat!

Det är så dåligt internet här så jag laddar upp bilderna lite eftersom! :) idag är det förresten så varmt att man svettas om fötterna när man bär flipflops haha! Skööööönt om du frågar mig