imorse tog jag och linnea tåget till göteborg då jag skulle gå på arbetsintervju, kändes jättebra men vet ej om det är något jobb för mig men ska ju även till oslo på fredag på arbetsintervju och det är verkligen ett drömjobb så just nu hoppas jag mest på det så får se vad som händer. sen gick jag och linnea och fixade våra naglar då mina inte såg bra ut alls efter resan, hade typ hälften kvar haha.. gick även och kollade lite i affärer sen avslutade vi med god mat på jensens! så nu har jag nyss kommit hem och ska ta bilen vidare till emelie nu för lite kaffe ☕

​/ johanna

efter att ha legat hela förmiddagen på stranden så fick det bli lite brunch för hela gänget, så god mat verkligen! sen ska vi gå och spela minigolf och sen ikväll blir det skumparty! livet verkligen 👐

​/ johanna

idag har vi både legat på stranden och hyrt minibåt som vi har trampat runt i till bland annat en ö som inte låg så jättelångt bort. vi badade och snorklade även ifrån båten vilket var jävligt roligt. jag och emelie åkte i en och killarna i en egen då vi kände att det var säkrast om vi inte skulle gå omkull men det resulterade till att vi krockade istället med varandra haha. men som sagt, bästa på länge. nu sitter vi och dricker drinkar på ett jättefint ställe, kommer ej ihåg vad det heter men det ligger precis vid stranden så supermysigt verkligen! ikväll blir det paintparty på bcm, ska ju tydligen vara hur grymt som helst där så hoppas på det bästa! 🎉🍹

​/ johanna

efter en riktigt god hotellfrukost ligger vi nu på stranden med både drinkar och cider och bara njuter, livet alltså 👌

​/ johanna

vi kom fram till landvetter för en liten stund sen och checkade precis in vårat bagage så nu sitter vi hela gänget på olearys och laddar upp med god mat och massa drinkar. så om lite mer om en timma så sitter vi på planet mot magaluf, så jävla underbart!

​/ johanna

hämtade upp emelie sen åkte vi till sara för att fixa naglarna, blev jättenöjd! nu har jag bara fransarna kvar som ska fixas och det ska jag göra på fredag kväll sen är jag redo för magaluf! men nu ska jag och min pojkvän åka och sola lite inför resan sen köpa med oss pizza hem, helt okej onsdag! 👌

​/ johanna

ställde klockan på två idag så blev inte så många timmars sömn då jag slutade jobbet halv sju imorse men har man saker att fixa så är det bara att tvinga sig upp ur sängen. åkte iallafall och köpte present till annie sen köpte jag även lite räkor också då vi alla tjejer ska till annie på 21 årsfest och kräftskiva så blir en kombination av båda men det kommer nog bli jävligt kul! blir tyvärr inget vin eller utgång för mig då jag ska åka och jobba 22-06.30 men idag är jag faktiskt nöjd ändå, mitt sista pass på donken någonsin. har haft en helt underbar tid med världens bästa kollegor men nu är det dax för mig att gå vidare i livet så det känns både bra och tråkigt men som sagt, ändå skönt! det som gör mig ännu mer glad är att om en vecka sitter jag på flyget till magaluf med helt underbara människor för att leva life! men nog om det, nu måste jag fixa mig och sen möta upp tjejerna! 🍴🍸

​/ johanna

sitter just nu på tåget hem från Göteborg så tänkte att jag kunde uppdatera lite under tiden när jag ändå inte har så mycket bättre för mig. hade en sån sjukt rolig kväll igår med tjejerna, blev mycket goda drinkar och mycket dansande. vi hamnade på en nattklubb som var gigantisk verkligen, så stort dansgolv och även världens terrass och det var så sjukt mycket folk där, knökat med folk. kommer dock inte ihåg vad den heter nu men kommer lätt gå dit igen! blev ej så mycket bilder heller som jag hade tänkt men det bevisar väl bara hur kul man hade haha. nu ska jag iallafall hem och fixa mig snabbt sen åka på kalas för min kusin sen åka och jobba 22.00-16.00, så 18 timmar har jag framför mig med jobb men så är det när man har 2 jobb. bara 3 veckor kvar sen åker jag äntligen till magaluf och bara lever life med vännerna så bara att kämpa det sista som är kvar! 👊

​/ johanna

sitter på tåget med linnea påväg till göteborg för en utgång med mina tjejer, ska bli så kul verkligen! 🍸

/ johanna

startade dagen med jobb 07.30-16 sen åkte jag hem för att duscha och fixa mig och sen åka till trollhättan då jag och linnea hade bokat bord på pinchos lite spontant. så blev en sjukt bra kväll med god mat, massa goda drinkar och lite planering inför Göteborg imorgon då vi ska dra ut med ett gäng tjejer. så har nyss kommit hem och ska lägga mig så jag kommer upp tidigt imorgon då jag har lite att fixa innan jag drar!