Tidigare idag så bestämde vi oss för att boka bord på vau de ville så nu sitter vi här och har precis beställt in lite champagne och mat. Vi kommer tillbringa några timmar här innan vi drar vidare till stureplan där vi ska dra ut på nattklubb! Jag kommer garanterat ha en toppenkväll och hopps ni får detsamma så ska jag fortsätta njuta!

/ johanna

Sitter just nu hos frisören och fixar håret och dricker tea, ganska lyx ändå. Ska bland annat toppa och färga håret och även sätta i extensions men inte förlänga något utan bara tjocka ut håret lite så man får lite extra volym! Så jag hoppas verkligen på ett bra resultat, är ju första gången jag är här men som sagt, har bara hört bra om dom så det ska nog gå bra, i guess. Fyllde även på mina ögonbryn häromdagen så nu är de äntligen klara och jag är så sjukt nöjd! De är verkligen perfekta! Sen när vi är klara här ska vi dra och äta på någon restaurang innan vi åker hem, mysigt!

/ johanna

Vaknade typ alldeles nyss men mår faktiskt rätt så bra efter gårdagen trots mycket alkohol haha. Startade iallafall påskafton med att åka hem till min farmor och farfar där resten av min familj och släkt var. Vi åt jättegod mat och bara hade det trevligt helt enkelt. Tycker faktiskt att det är väldigt skönt att bara få umgås och träffa alla då det inte händer allt för ofta. Senare på eftermiddagen åkte vi därifrån efter en lyckad middag och åkte till Trollhättan, hem till linnea där vi förfestade med fina vänner och massa andra härliga människor, riktigt roligt var det! Vi avslutade sen kvällen på butlers så jag hade verkligen en riktigt bra påskafton! Men nu ska jag ta mig något att äta och sen är det bara att göra sig redo inför ikväll då det blir utgång med vännerna idag med! 🙌🏼🍾

/ johanna

Startade dagen med en springtur och en riktigt god frukost som är för mig en perfekt start på dagen! sen har jag varit i stan och gjort lite ärenden och jag har även massa nya jobb på gång vilket känns riktigt bra! Sen så mötte jag även upp mamma för en mysig fika då jag inte har hunnit varken träffa eller prata med henne så mycket som jag brukar då allt med jobb, vänner och massa annat har kommit före det senaste men så är det ibland. Men har även varit hos bästa anna idag och fixat mina naglar vilket verkligen var behövligt så nu är de snygga och fräscha igen! Så nu sitter jag vid datorn och har precis bokat summerburst med massa vänner, fast i år blir det i Stockholm, är så taggad verkligen! Så nu är hotell, biljetter och allt bokat och färdigt så nu är det bara att räkna ner och tagga sönder! ska bli så himla kul verkligen! Som sagt, livet rullar på som det ska och jag har verkligen inget att klaga över! 🙌🏼

Hotellet är så mysigt verkligen!

/ johanna

Kan ju börja med att jag hade en sjukt rolig kväll igår med tjejerna! Vi startade med förfest hos sigrid och där blev vi ett härligt tjejgäng sen drog vi vidare ut på olearys och tog en drink med några, satt och hade det trevligt där en stund! Vi avslutade senare kvällen på butlers där vi dansade, träffade massa folk och bara hade det så jäkla kul! Så jag hade en toppenkväll verkligen! Men nu ska jag iväg och hämta pizza och bara mysa framför filmer och serier hela dagen med pojkvännen!

/ johanna

Tänkte bara uppdatera lite snabbt innan jasmine kommer hit på coffee. Igår var jag hos bästa anna och fixade mina naglar och tjatade om lite allt möjligt, alltid lika trevligt och jag kommer alltid därifrån med snygga naglar! Sen har jag även varit och gjort 3D ögonbryn idag, är så sjukt nöjd men som sagt det är inte klara än utan har ett återbesök om fyra veckor ungefär och sen ska de vara on fleek! men nu ska jag möta upp jasmine för att umgås med henne en stund sen ska jag åka och jobba 21-08.

/ johanna

tog en låååång sovmorgon imorse och det var så skönt och behövligt! jag och martin åkte iväg och köpte massa gott att ha till frukosten sen tog vi oss ut på en promenad så det var ändå en helt okej start på denna dagen och bättre blev den. jag har bokat resa till Aruba och jag är såhäääär glad, som alltid när jag bokar resor haha. men det är dock inte förrän nästa år jag åker då vi åker i mars så det är typ ett år tills dess men som sagt, alltid skönt att ha allting bokat och färdigt så man bara kan räkna ner! har ju lite resor däremellan till bland annat New york, Rhodos och Thailand som det ser ut nu och sen är det ju summerburst, sea lodge och massa annat kul så mitt liv är ju allt annat än tråkigt just nu! Men sen har jag också bokat tid för 3D ögonbryn på torsdag som jag är så taggad på, viljat göra det så länge nu men inte haft någon tid så nu äntligen! så ja, allt flyter på som det ska men nu ska jag iväg till emelie och umgås lite.

/ johanna

Är just nu i Malmö med linnea då vi har fixat lite saker så nu ska vi äta god middag på någon resturang och sen bara mysa runt lite i affärer och här i stan! ☕️

/ johanna

nu är vi tillbaka på svensk mark igen, tyvärr.. när vi var påväg att landa så ser vi att det är världens snöstorm så det var ju verkligen inte det roligaste att komma hem till.. men det är sverige som sagt. nu sitter vi iallafall äntligen på tåget, ska ändå bli lite skönt att komma hem!

/ johanna

blev en riktigt tidig morgon igår då bussen kom redan 06.30 för att hämta upp oss och sen åkte vi vidare till Tulum där vi bland annat snorklade i grottor vilket var så sjukt häftigt! tror det var runt 16 grader i vattnet bara så det var lite kyligt haha. men som sagt, det var riktigt coolt och se hur djupt det var där inne, på vissa ställen var det runt 30 meter djupt. sen skulle vi egentligen åkt ut med båt och snorklat med sköldpaddor men båtarna fick tydligen inte åka ut och varför förstod jag inte riktigt så det var lite tråkigt! men vi hade det jättetrevligt ändå med alla sköna människor! när vi väl var tillbaka på hotellet så gick vi till stranden och la oss några timmar, sen käka middag och mötte upp gänget som vi har umgåtts med hela semestern här för att förfesta och sen åkte vi på glowparty. jag hade så sjukt kul och stämningen var på topp! jag har varit på många ställen utomlands och festat men Mexico har slagit allting hittills! festerna här är helt amazing så ja, min semester här har varit helt fantastisk och alla människor man har träffat här har varit så sjukt härliga och vi har haft sjukt roligt ihop! imorgon åker vi ju hem så detta är våran sista dag så idag ska vi njuta till max! men som sagt, denna resan kommer vara ett minne för livet!