resa

Sista dagen då. Imorse packade vi ihop de sista sakerna och checkade ut vid 12 tiden. Sedan gick vi upp och la oss i solsängarna och solade de sista timmarna. Och allt jag kunde tänka på va att vi snart skulle lämna detta fina ställe. Innan vi åkte hem iallafall hann jag äta en riktigt god glass som ni ser på bilden! Kan vara bland dom godaste glassen jag smakat! Vi köpte även lite godis och andra små presenter som vi tänkte ge bort när vi kommit hem. Vi tänkte att det kunde vara kul med tanke på att de hade så fina saker där som passade perfekt att ge bort till någon. Innan klockan va 17:50 så fixade vi bara till oss lite och tog sedan bussen till flygplatsen och flög hem

vi kom sedan hem runt 8 på morgonen i Nässjö eftersom vi flög först till Norge och sedan åkte bil därifrån. Va helt slut efter det och så skulle jag jobba med! hade iallafall en toppen semester och fick lite färg på mig som tur va.

Imorgon åker vi hem, men som tur åker vi inte här ifrån förens vid 17:50.så ska passa på att njuta nu det sista! Idag har vi haft bättre väder än va vi hade igår, vi har stekt hela dagen på stranden och det vanliga ni vet. nu på kvällen va vi ute och åt på restaurangen på hotellet. Faktiskt dom som haft godaste maten när vi varit ute och ätit förvånats värd nog. jag beställde kyckling och pommes och mamma tog nån sallad som verkade god. Sedan efter det på kvällen gick vi en liten sväng och köpte en glass! Inte så mycket mer än så gjorde vi idag.

Hej, allt bra, med er? Med mig är det underbart! Trivs så bra här, faktiskt bättre än hemma om jag ska vara helt ärlig! Idag är det femte dagen vi är här det innebär att det börjar gå mot sitt slut tyvärr:( idag solade vi iallafall uppe vid poolen Efterssom att det blåste rätt mycket. Som vanligt solade och badade vi.
Jag Testade några ris kakor som va hur goda som helst dessutom, så såna ska jag köpa med hem! så synd att de inte finns i Sverige. Efter vi hade solat klart idag så gick jag till gymmet. Kan inte direkt säga att jag rekommendera att gymma utomlands, man blir hur varm och svettig som helst haha. men det va värt att ge det en chans.
Ikväll har vi ätit hemma igen. Vi gick sedan ut och gick några km bort till ett ställe (kommer inte riktigt ihåg va det hette) men där vi gick i lite affärer och tittade.

Som ni säkert märkt så kommer inläggen ifrån när jag va utomlands lite efteråt, internatet va inte det bästa och jag glömde helt klart bort att blogga, hoppas det inte gör något!

Tjena, idag så gick mamma och jag ut och gick på en strandpromenad,sedan gick vi och handlade frallor och vatten. Gick hem och åt frukost och gick ner och la oss på stranden där vi solade och badade som vanligt. En annan sak som jag glömt nämna är vatten gympan som vi går på varje dag vid klockan 12 som är hur rolig som helst. Idag va det så varmt så att jag fick slänga på mig en t-shirt bara för att inte bränna mig mera hehe. Sen på kvällen så åt vi hemma och åkte in till Alcudia, vi bor lite utanför Alcudia som heter Alcudia la playa eller något sånt. Så vi åkte in ditt och gick i lite affärer och köpte oss varsin glass. Det va lite svårt att ta säg hem med tanke på att man knappt ser vad busshållsplatserna är och att de inte går i tid. Så vi gick en bit hem innan vi hoppade på bussen hem till hotellet.

resa

hej, just nu sitter jag ute på altanen och även fast det är kväll känns det ändå lika varmt. vi va nyss och åt pizza, det blev en Hawaii som mamma och jag delade. blev hur mätt som helst. idag annars har jag solat och bränt mig ännu mer så att jag knappt kan vistas i solen, utan får ligga under ett parasoll i skuggan numrera. Men badat har jag gjort mycket idag, va säkert i en halvtimma någon gång efterssom det va så skönt i vattnet, mycket varmare än i poolen. annars så har jag inte gjort så mycket idag, juste va ute och sprang med imorse, väldigt viktigt att nämna haha, nämen det va jätte skönt, känns alltid så bra efteråt med tanke på att man ligger stilla rätt mycket på denna semestern.

hoppas ni själva haft en bra dag. nu hade jag tänkt att se på någon film ifall nätet vill ge med sig. ha det bra, kramar