Igårkväll blev det en mysig middag hos Beata för att fira hennes födelsedag. Så otroligt trevligt och mysigt och SÅ god mat. Känner fortfarande idag hur mätt jag är. Vi var ett gott gäng och kvällen blev väldigt lyckad.
Skönt med lite annat nu när det är så mycket plugg de sista veckorna.
KRAM

Helg, äntligen säger jag bara.
Denna veckan har varit så stressig och krävande, men samtidigt rolig. Vi alla tvår har satt ihop en REVY som vi sedan visar upp för alla i skolan samt anhöriga. En riktig rolig tradition och det blev ett nice resultat, men skulle uppskattat lite mindre stress.
De sista showerna är imorgon och senare på kvällen blir det en revyfest på det, kul!

Fick precis hem dessa bilder som jag beställde från appen LALALAB, riktigt rolig app.
Appen är sjukt billig, köpte 12 kort för 50kr, plus att kvalitén är GRYM! Älskar att pynta rummet med personliga bilder, blir direkt mycket mysigare.
KRAM

Godmorgon! Om någon timme ska vi åka mot flygplatsen och ta flyget hem igen. Känns både skönt och tråkigt, men ska bli lite skönt att sova i sin egna säng osv, det gamla vanliga.
Men det har varit en välbehövd resa och vädret har varit på topp och såklart var det mysigt att Frida hängde på också!
KRAM

Eftermiddagen och kvällen igår spenderades i Mogán, världens mysigaste ställe. Det ser lite grekiskt ut och ligger precis vid hamnen med mysiga gator och fina gränder, man kan inget annat än att älska platsen.
KRAM

Imorse! Vaknade halv 9, vilket är sent kontra med hur tidigt jag vaknat de andra dagarna, så det var väldigt skönt att få sova ut. Älskar att vakna upp till detta, lugnet och värmen!

Lite bilder från idag på stranden. Så fint vatten och solen har stekt på hela dagen, man börjar se brunheten som kryper kram, underbart.
KRAM

Godmorgon! I torsdags kväll kom vi fram till vår lägenhet i Gran Canaria. Vi gick och åt direkt och efter det gick vi och la oss då alla var väldigt trötta efter dagen.

Har precis varit ute och sprungit och det funkade hyfsat även om det varit 30 grader 24/7 sedan vi kom hit, klagar Inte :p
Nu ska vi äta en god frukost och sedan ska vi bara slappa, sola och bada.
KRAM

.. Spanien om en vecka!! Känns som igår när vi bokade resan. Det ska bli såå skönt att komma iväg från ALLT, att bara slappa, sola, bada, bli brun och att komma till värmen. Behövs verkligen efter dessa senaste veckorna, har haft så sjukt stressigt i skolan och haft så mycket att göra. Frida åker med i år också, vilket kommer bli extra roligt. Älskar familjeresor till ställen man känner igen och besökt tidigare, så mycket mysiga minnen!

BADGA STEIN bokade vi ett stort gäng nu i slutet av sommaren! Vi åker 10 februari, alltså under sportlovet.

Är så taggad och det känns verkligen som en resa som kan bli hur som helst. Blir extra kul när vi åker ett så stort gäng samt att alla bor nästan på samma ställe. Är ingen höjdare på skidor, meen det är bara att öva och sen så spelar inte det så stor roll tycker jag, det blir nog riktigt kul ändå!!!

JULEN är nog bland det bästa jag vet. Det är så mycket kärlek och älskar att umgås med släkt och vänner under denna tiden, samt att vi är lediga från skolan några veckor, vilket ska bli otroligt skönt. Läängtar tills allt julpynt börjar komma fram och att kika efter julklappar osv, underbart.

NEW YORK, är ett ställe jag alltid velat besöka. Känns fortfarande lite som en fantasi som jag hittat på. Vi ska åka med våra kusiner för att bla fira att pappa fyllt 50 år och att bara strosa runt i storstaden och kika. Ska bli så kul och längtar verkligen tills påsklovet då vi draar!!