Bilder tagna från google.se.

Hej på er alla fina!

Sitter och väntar på Martin som har hämtat han kompis Jesper. Medans jag väntar på dom innan det är dax att börja med middagen så sitter jag och kollar lite badrums inspiration och diggar musik. Som ni vet så ska jag och Martin börja bygga hus om förhoppningsvis 1 år, lite av inredningen till stora toan är redan fixat (ute i god tid, haha) men kollar lite till den lilla toan. Vill gärna ha det modernt och stilrent, nått i stilen som här ovan. Älskar den blåa färgen på bilden längst upp! Men vi får se vad min karl tycker, haha.

Men ni får ha en fin lördag kväll!

Tänkte bara dela med mig av el låt som jag bara ÄLSKAR just nu, lyssnar på den om och om igen!

Hej hopp!

Går hade jag och Martin 2 års dag, vilket firades med faita tacos till middag och prosecco och badtunna på kvällen. Låg i badtunnan i typ 2,5 timme så efter en dusch slocknade man direkt.

Blev även Saab ägare innan jobbet igår, visst är den fin?! Känns så skönt att äntligen ha en bil så jag kan flytta ner till Martin, vill så gärna att vi ska bli sambos, kan inte tänka mig att inte bo med han!

Idag blev det stan med mamma och syster, visar bilder på de jag köpte sen. Men när jag skulle fara upp till bussen hade himmelen öppnat sig. Bilden nere visar inte alls hur mycket de regnade, de va sjukt! De åskade och blixtrade hela tiden, så mycket så man fick ont i öronen. Men sen kom solen och blå himmel, haha.

Hejsan allehopen!

Har precis lagt mig i soffa med ett glas efter maten vin, är så sjukt slut i benen idag efter jobbet så blir inte mycket gjort ikväll.

Orkade iallafall göra mig en riktig middag. Blev tortellini med basilika, kvarg och pesto sås och ruccola/tomat sallad med pinjenötter, så sjukt gott!

Så skönt med lördag, ledig helg och allt!

Idag var första dagen på Nolia veckan och jag va där med mamma och pappa. Martin ville inte följa med men ville att jag skulle ta broschyrer på typ badrum, kamin, kök mm och som ni ser på bilden ovan blev de en hel del, haha.

Pappa har tänkt att köpa en fyrhjuling till fjällstugan och jag hade tänkt vara med en del på den, får se hur de blir med de men test satt iaf på en, minns ej vad den hette och tog ingen bild, men riktigt snygg va den!!

Köpte själv inte så mycket, köpte nagellack som ni ser och en ansiktskräm och ansiktsvatten. Är jätte dålig på att tvätta och ta hand om mitt ansikte så hoppas att jag blir bättre nu.

Martin är ute och paddlar kanot med Isak, en pojke i byn och jag sitter uppe i soffan och avnjuter ett glas rött. Tror inte att de kommer hända så mycket mer ikväll, ska försöka tvätta lite.

Hoppas alla får en bra lördag kväll!

Godmorgon!
Sitter just nu och väntar på bussen in till stan, de väntas kvälls jobb idag med men imorgon är det fredag och jag slutar 16:00.
Ska bli så skönt med ledig helg, åsså är det Nolia så ska kika lite där med mamma och pappa.

Solen lyser och himmelen är blå så hoppas på en lugn dag på jobbet!

Hoppas alla får en bra torsdag!

Godmorgon!
Bara 3 dagar kvar till helg och de känns att jag behöver de, har inte riktigt kommit igår efter semestern.

Igår hade vi familjemiddag med Martins sida, han pappa har fyllt år så hade lite firande.
Sjukt god mat! Grillad oxfilé med potatis gratäng och pepparsås, så sjukt gott!

Efter det gick jag och Martin ut till bryggan och fiskade lite, varit åskväder så tänkte att firrarna kanske ville komma och äta lite, men inte de..
När vi stod på bryggan började vi höra ett "brusande" ljud typ, titta ut till ön som ligger på andra sidan, titta upp och såg ut som dimma, men de va regnet som kom mot oss, så blev att avbryta fisket för att gömma oss under tak, de va verkligen som att himmelen öppnade sig, och efter en stund kom blå himmelen och sol.

Nu ska jag göra mig lite frukost/ lunch innan de är dax att bege sig till jobbet!

Puss å kram

Syns inte riktigt på bilden hur mycket de regnade, men lovar att de va inte lite! Haha

Godmorgon!
Vaknade upp till ett regnigt Umeå denna lördag, men det ska tydligen bli bättre fram mot dagen. Så för alla er som är lediga blir de nog fint men jag ska ändå bara vara inne och jobba hela dagen, men efter att ha varit hemma och sjuk nästan hela veckan så blir det bra med lite jobb!

Igår vart det middag på båten med Malin och hennes kompis Erika. Åt halloumi med ugnsbakade grönsaker och mangosalsa, super gott och blev galet mätt!

Nu ska jag gå och göra mig redo för jobb
Hoppas alla får en fin lördag!

Sista dagen på semestern.. önskar att man kunde få vara ledig i 4 veckor till.
Men imorgon bär de av till Ikea igen och det drygaste av allt är att jag börjar bli förkyld.. men det får bli en lugn dag hemma framför one tree hill.

Jag är en sån som bara ser på några serier och ser om dom flera gånger
Gossip girl
One tree hill
Vampyrer diariers

Har sett alla säkert minst 10 gånger, men tycker om att se serier och filmer flera gånger, då vet jag om dom är bra eller inte, haha.

Hoppas alla får en fin söndag!

Ber om ursäkt för tystnaden i nästen en vecka, men har varit i Stockholm med min älskade syster! Blev mycket vin, mat och gående (2 mil per dag typ)men han även med lite shopping.

Blev en hel del bilder också, kände mig som en riktig turist haha!
Men har egentligen aldrig varit och riktigt sett huvudstaden men nu blev det så.
Gick till gamla stan, söder och Östermalm.

Bodde på hotell Hötorget och det va så fint och riktigt i smeten, en gata över Drottninggatan.
Inte helt fel!

Idag har jag och mamma varit ute och gått nere vid älven hemma i vindeln( ett samhälle ungefär 5 mil från Umeå).
Det är så vackert där nere och nån har gjort så fina skulpturer av trä som liknar små troll, så fint och sött!