Jag är så himla glad och lycklig just nu. Jag har börjat uppskatta allting så mycket, små saker som stora. Så fina galna vänner, resor inbokade, sommaren är påväg, jag är jättekär och träningen går så bra. Det enda som behövs för att göra en dag bra - vara positiv och uppskattning!
(har även en ny privat blogg ni gärna får besöka, fast jag uppdaterar nog här ibland!
www.nattstad.se/johannanordh)

ha en bra dag, puss!

mina dagar består av skola, träna & plugga mestadels tyvärr. men i måndags så kom min favorit hit och igår så kom amanda, albin, evelina, olivia & saga hit och myste!! vi åt baguetter i ugnen med tzatziki, mozzarella, tomater och vindruvor, vardagslyx med mina bästa!!
idag så har jag bara tagit det lugnt, kände att jag behövde vila från gymmet och bara slappna av. så sitter och bläddrar bland olika resesidor och shoppingsidor. behöver fylla på min garderob!!

mina bästa, puss
johanna

hej igen!! ni kan aldrig gissa vilken bra vecka.. har fikat med världens bästa vän, vilat, tränat 4 dagar, börjat med argi+, klarat flera tester på körkortsteori, fest ikväll och har bokat en resa till magaluf i maj med de bästa😍 så nu jävlar!!

Jag satte därför köpstopp och ska börja spara pengar igen så jag har i sommar, men igår när jag var på stan kunde jag inte hålla mig och köpte en jättesöt biki, men ursäkten var ju att jag kunde ta med den på resan så det räknas inte hahahha.

Har nu alltså 4 kommande resor och 2 av dom är bokade. Magaluf i maj, Italien i september, utlandspraktik i februari och Toscana/Florens i maj! love life

johanna

vilade upp mig igår så idag kände jag mig nästan helt frisk! vilket resulterade att jag rensade ut min garderob, kan säga att den behöver fyllas på..
något jag däremot alltid shoppar är klänningar och bikinis, man kan aldrig få för många alltså😍 här är min samling på bikinis just nu!!👙

johanna

Mitt lov var sjukt bra, tänkte lägga in lite bilder från fjällen när jag fått dem från amanda&cissi. Det är sånt jävla bra väder idag, solen skiner och här sitter jag inne i skolan ca 5 timmar till. Aja, efter skolan ska jag fika med Alfred sen tar vi bussen till sista teorilektionen på körskolan.

Bjuder på en bild från några av de första dagarna när vi började tvåan på mig och cissi bara för att det är ungefär lika fint väder idag. Gud snart ett år sen ju!! puss

Guuuud vilken fin start jag haft på mitt lov! Började med att jag tog tåget till Gävle där ellina hämtade mig på stationen vi åt McDonalds och sen vidare hem till henne och bror så sov jag där fredag till söndag. Han handlade massor med godis, chips, ostbollar och läsk på fredagskvällen. Jätte mysigt! På lördagen åkte vi in till valbo gick lite i affärer och kika. Sen hem och fixa oss för vi skulle ut & äta med joel och karin. Supergott! På söndagen åkte vi till Valbo igen för att äta lunch på Ikea & sen lämna av mig på stationen till hudik igen, skulle packa om och fixa lite där tills fjällsresan😃.
Igår gick jag lite på stan i hudik innan bussen hem till Ljusdal skulle gå, hittade ett superfint linne i favorit mönstret.. Skulle ju egentligen spara pengar, men det var så billigt så köpte det med gott samvete.

KRAM😘 evelina

Åh jag är så himla glad! Den 24 september åker jag med klassen till italien. Vi ska åka till en liten by som heter Bomerano, vid napels.

Tanken är väl att det ska vara en vandringsresa. Så vi ska vandra på klippor längs det blåa havet på Gudarnas Stig. Vi ska besöka pompeji, shoppa i sorrento och gå till positano. Och bäst av allt, vi ska åka båt till Capri (😍!!), där vi ska åka in i grottor och bada på en alldeles egen ö osv. Ska bli så underbart!! vi ska stanna i en vecka och bo på ett litet hotell längs Gudarnas stig där det finns en strand precis bredvid! Det kommer vara så lärorikt och jag är sjukt glad att vi får göra den här resan. Så just nu håller vi på att samla in de sista pengarna för att åka. HAPPY

Capri

Earth Pics (EarthPix) no Twitter

Positano

Travelista | via Facebook

johanna

Nu har vi äntligen lov! så himla skönt. Enda nackdelen är att jag blev sjuk direkt, så just nu är jag riktigt förkyld men som tur är har febern gått ner. Jag förgyller mina dagar med lite OC och varm choklad och försöker bli frisk.

På torsdag åker jag och mina bästa vänner till fjällen i några dagar, det ska bli så himla mysigt! Vi ska grilla korv, dricka varm choklad, mysa, busa, laga mat tillsammans och det blir även lite party. Jag och världens bästa vänner. Mitt hjärta ska också med så det blir hur bra som helst! Han kom hem till mig precis innan jag blev sjuk med en ros och ett halsband. Alltså jag är så kär, det är som på film fast ännu bättre.

puss, johanna

Bilder sen igår.

Igår var det fredag, vilket betydde fest med finaste tjejligan. Vi fixade oss först hos Olivia och började dricka lite där, sen drog vi vidare till själva festen vi skulle på. Väl där så kom sista bruttan ur ligan och vi gjorde det till en bra kväll. Kvällen slutades med en drive in på donken, kan inte säga att jag inte trivdes. Tänkte bara uppdatera lite eftersom det var så längesen.

Vi hörs väl någon annan dag. Kram!