Drog en lunch med Erika och Signis igår på Bk's. Mysigt och gott! Några timmar efter det gick jag och päronen på bio och såg IT som alla pratat om, kan väl säga att jag blev besviken. Den var okejbra, men inte mer än så. Var inställd på en riktigt bra film med bra handling men nja.

Idag vaknade jag kring 10, käkade frukost och körde ett träningspass vid lunch. Legat och degat i sängen hela eftermiddagen framför tuben och lite serier. En riktigt slapp eftermiddag en grå och regnig dag som denna.

Contains affiliate links

Lagom blåsigt denna kväll, hahah fyfan! Man höll på att blåsa bort.

Älskar denna lilla röda, enkla klänning. Enda negativa med klänningar som sitter efter figuren är att man får gå och dra ner dom hela tiden. Den kommer HÄRIFRÅN, men verkar vara slutsåld för tillfället!

Hej på er! Hoppas läget är bra. Jag ligger i sängen sviintrött och somnar vilken minut som helst känns det som.. var upp tidigt imorse vilket jag inte är så van vid så nu kommer väl tröttheten, tur man vänjer sig med det mesta haha!

Var iväg till ett par loppisar för ett tag sen där jag fynda en kanonfin gammal resväska för 50 spänn och en picknickkorg! Har nyss käkat mat och tänkte nu slå på suits (om jag inte somnar dvs)!

Dagens humör: Glad! Men lite seg och huvudvärk som kommit och gått. Beror säkert på det uunderbara vädret som det bjuds på!

Dagens mående: Jag mår bra! Känner mig lugn och frisk.

Dagens borde: Ringa och ändra tid till tandläkaren jag har nästa vecka, men det hinns innan dess.

Dagens frisyr: Halva uppe, halva nere. Är antingen det eller helt uppsatt när jag är hemma.

Dagens smink: Nada.

Dagens klädsel: Mjukisbralls och världens ljuvligaste polotröja!

Dagens planer: Nu är det kväll och idag har jag inte haft några planer alls.

Dagens materiella vill ha: En stor fin grön växt bredvid sängen. Tror dock inte den skulle få så mycket ljus där så det får nog bli i framtiden nån gång istället haha.

Dagens fundering: Varför har vi så dåligt väder i detta land typ JÄMT?! Va?!

Dagens beroende: Det blir väl läppsylet då, som varje dag. Och telefonen.

Dagens tråkigaste: Vädret för fasen. USCH! Gillar inte mörkret som kommer så tidigt. MEN - då får man göra det bästa av det kompisar!

Dagens längtan: Hmm.. Längtar tills bonde söker fru börjar nästa vecka! Wehoo<3

En av dagarna på Sardinien tog vi en liten prommis (första biten fick man åka med ett ''tåg'' från hotellet helt gratis ner till havet om man ville, så det gjorde vi) in till hamnen som låg ca 15 minuter bort. Efter lite traskande i sanden kom vi fram till en fin strand proppad av folk. Vi gick runt och kikade vid hamnen, kollade in alla mysiga små gårdar, jag köpte nya glajjer då mamma tråkigt nog lyckades trampa sönder mina dagen innan haha... Mysig liten hamn verkligen!

Här var vi on our way! Det var lagom gött att lämna skitvädret.

En go morgon- view. Dom skitstora ölglasen hahaha.

Här hade jag duschat och dragit på mig en klänning och var redo för en sista middag! Lite apelsin i solen vid poolen. Najz.

Dags att lämna det varma och åka hem till det kalla igen.. :(

Resan både dit och hem gick som på räls. Fram tills att vi kom fram till parkeringen där bilen stod så fint. Men helt död. Paniiik. ''Är det ett skämt?'' Fick ringa efter hjälp så efter bara 20 minuter (som tur var!! Hallelujah) var vi påväg hem iallafall haha. Weho!

Väska - HÄR, och klänningen snodde jag från mammsen så vet tyvärr inte vart den är ifrån.

Det var ju iallafall kul att få vara ganska brun i några dagar ändå! Haha.. nu känns det nästan som att allt försvunnit, förutom på magen. Nu ska vi vara bleka tillsammans i några månader <3 Hoppas ni haft en bra måndag och start på veckan! Själv har jag varit till tandläkaren och körde sen ett träningspass på eftermiddagen.

Hallihallå i kylan! Fyfasen vad kallt det är nu. Igår kväll kom vi hem från Sardinien och idag längtar jag efter värme igen, haha.. Mössa och raggsockor som gäller nu. Här är ett gäng bilder från en av dom bästa dagarna på hela resan.

Gick upp lite tidigare än dom andra dagarna för att hinna med en buss som skulle ta oss hit. Efter en timme på bussen fick vi vänta här en liten stund på båten som skulle ta oss runt under dagen.

Första stoppet var staden La Maddalena! En ö norr om Sardinien.

Här stannade vi lite mer än en timme och kikade runt. Så mysigt!

Seeen åkte vi vidare och kom fram till det man klev på båten för: paradiset!

Helt magiskt vilka vackra platser det finns.

En sen lunchtime! Så gott, men aj för magen haha.. min fungerar inte med för mycket pasta.

Men att käka med denna utsikt var inte något att klaga över.

Efter det åkte vidare och fick en guidning runt en stor ö där vi fick se väldigt gamla platser, svindyra lyxvillor och hus man bara kan drömma om. Sen åkte vi tillbaka till hotellet och la oss vid poolen en timme. En riktigt härlig dag. Önskar dock att tiden fanns att ligga vid stranden lite längre. Men vi fick njuta så länge det gick! ☀