Vi är 3 tjejer från Helsingborg som går 3:dje året på handel & administrations programmet & har startat upp ett UF-företag med namnet ''Barnets Pärla UF''. Vårt mål är att kunna hjälpa barn som tyvärr har drabbats utav cancer. Vi gör pärlarmband i färgerna svart till vitt, väldigt neutrala färger så att det ska passa alla. Vi har även placerat ett nickelfritt hjärta av metall i mitten utav armbandet som ska symbolisera att man bidrar till Barncancerfonden. När du köper armband utav oss så gör du en godhjärtad sak då 30% utav vinsten går till Barncancerfonden! Kolla gärna in oss på våra sociala medier & webbsida
Facebook : Barnets Pärla UF
Instagram : Barnetsparla

Idag var vädret toppen, väldigt skönt då det är sista dagen för oss här idag. Dessa 6 dagarna har gått alldeles för snabbt. Vilket är tråkigt, hade gärna kunnat stannat kvar här i flera veckor till. Men imorgon så händer en sak som vi har längtat till så mycket! Vad som är så efterlängtat får ni se imorgon!

Vädret blev bättre än vad det visade på mobilen, ganska mycket moln på himmeln fram till klockan 12 sen kom solen fram. Istället för att lägga sig på stranden så gick vi längst hela stranden och satte oss sedan på en restaurang/bar och fick svalka oss med en drink. Senare åkte vi in till Marbella, riktigt mysigt att gå där. Tror det är 4 gången vi har varit där, vilket bevisar hur mysigt det är, så jag rekommenderar starkt att åka hit! Där åt vi lunch på ''Jacks'', favoritstället om man frågar mig. Där jag beställde in pulled pork med sötpotatis pommes.

Ser redan ut som att vädret imorgon inte alls ska vara bra, så får se vad vi hittar på då!

Igår umgicks vi med Jacobs kompis familj hela dagen, la på stranden, var i deras lägenhet & gick senare ut på kvällen och åt Pil-Pil. Väldigt mysig och trevligt. Idag så är vädret inte jätte bra, mest molnigt. Men det kanske är positivt när jag ser ut som en kräfta i både huvudet och på benen. Så går det när man inte tror att solen tar så pass mycket som den egentligen gör. Men ifall vädret blir bättre, vilket vi hoppas på, så lägger vi nog oss på stranden ett tag.

Vi kom fram till Spanien igår förmiddag, hände inte så mycket igår då vi var väldigt trötta. Jag kan inte mer än att säga att hotellet är toppen, maten vi fick både igår & nu till frukost har varit perfekt. Stora frukt bord till frukosten vilket jag kommer trivas väldigt bra med!
Idag har vi varit på köpcentrum då vi insåg att vi hade glömt solglasögon där hemma, vilket är väldigt nödvändigt. Senare gick vi ner till stranden och la där i någon timme, blev inte så jätte länge då det kom andra planer i mellan. Nu har jag tagit ett varmt bad och tittar lite Youtube & väntar på att min kära familj ska komma tillbaka så att vi kan äta mat. Imorgon blir det nog att gå ner till stranden så tidigt som möjligt om jag får bestämma

Som ni förmodligen har förstått så har jag tagit en paus, en väldigt lång paus på några månader, ifrån bloggandet. Det finns fler anledningar till detta, men en utav dem största är skolstressen. Jag går just nu sista året på gymnasiet. Jag kan inte sätta fingret på vad det är som gör mig så stressad som jag nu är. Schemat är det definitivt inte, då jag går väldigt korta dagar. Praktiken börjar snart & jag har fortfarande inte fått besked på ifall jag får den platsen jag sökt på. Vilket bidrar till lite stress. Vi håller även på med UF - företag vilket all utav tiden läggs ner på.
Men jag känner att jag vill dra igång med bloggandet ännu en gång!

Höstlovet börjar på fredag då jag även åker till Spanien, senaste inlägget jag la upp här på bloggen var ifrån Spanien.
Men det ska bli väldigt skönt att kunna släppa allt för en stund, vilket jag känner att jag verkligen behöver.
Efter en avslappnande vecka i Spanien så väntar en liten ny familjemedlem på oss, som vi längtar!

Idag blev det hemfärd, känns så tråkigt att allting ska ha ett slut. Dessa 10 dagarna har gått så himla snabbt, så man knappt hunnit att längta hem. Att alla dessa 100 + dagarna som man har räknat ner är över nu & dem 10 dagarna man har längtat efter är redan över. Men en bra resa har det verkligen varit & det har varit så väl behövt.
Sverige bjuder på regn och åska vilket blev en stor förändring om man jämför med vädret vi haft i dessa dagarna.

Finns så mycket bilder, så här blir det bara en liten överblick

Det har inte blivit något bloggande då jag har slappnat av till max. Jag har släppt allt och har bara kunnat ligga i en solstol och inte tänka på allt annat. Vi har det riktigt bra här. Mycket hemlängtan till pojkvännen men annars så hade jag gärna stannat någon vecka till. Känner inte alls för att åka hem imorgon.. Har hört att vädret där hemma inte är så toppen, men får hoppas att vi kan ta med oss solen hem till Sverige. Vädret här har varit toppen varje dag, lagt runt 30 grader & vissa dagar 37 grader. Det är najs.

Här kommer några få bilder från dagen & gårdagen