Jobbar mig från understa raden till översta!
Skulle vilja ha typ 10% kroppsfett 😍
Kommer behöva träna mycket cardio i höst/vinter/vår men det ska fan bli bra!
Körde triceps o bröst idag på gymmet.
Imorgon bitti blir det ben, axlar och mage 😃
Börjar jobbet kl 09 istället för 08 så blir nog extra långt pass imorn!

Blog using your mobile phone - One of the best blogging apps on the market - Click here

Likes

Comments

Skön biceps pump med bra belysning så den ser större ut en va den är 😂

Godmorgon på er som läser! eller ja kanske inte morgon längre när ni läser :p

Anyhow! Vaknade tydligen 03:45 med ett ryck att klockan var 05:45.. snabbt in i duschen och sen iväg.. väl i bilen ser jag klockan är bara 04:00.. då var jag ju klar vaken så ingen ide gå in igen så åkte till gymmet eftersom jag hade alla kläder osv med mig i min tränings bag. Ska nog börja gå upp 04 flera gånger för träningspasset var sjukt effektivt!
Körde biceps och rygg, fick bra pump i armarna. Ryggen körde jag lite lätt i eftersom jag fortfarande har ont där :/

Det var mycket folk där för o vara så tidigt! Brukar vara 1-3 där när jag körde klockan 06 till 07 men nu var de faktiskt 8-12 st där vid 04:30 till 05:45!

Ska försöka hinna med o springa en 5km runda ikväll efter jobbet också.

Ha de gött sålänge 💪

Likes

Comments

Tänkte se hur det blir om man dokumenterar med film också.. HERREGUD vilken dålig hållning jag har på mina armhävningar!!

Detta hade jag ingen aning om men det ser ju hur dåligt ut som helst! skäms på mig :(

Men kan va kul och se hur det ser ut om några månader i jämförelse.


Det är bestämt att jag ska få en PT under 3 månaders tid och han kommer även sätta upp ett kost schema och tränings schema som jag ska följa strikt!

När detta börjar har vi inte kommit överens om men troligtvis i November.

Likes

Comments

Regning söndag... ska tydligen regna hela veckan också... jippi!

Städat lägenheten och fixat iordning lite hemma idag och provade göra protein pannkakor för första gången :)

3 ägg

6dl mjölk

1.5dl bo-vetemjöl

1.5 dl protein pulver

Blev riktigt gott och mätt redan efter 1 pannkaka :p

Gick ner i källaren där vi har gym för alla boende i föreningen och spenderade 2 timmar där med mycket cardio träning & lite styrka.


Likes

Comments

Nytt jobb sen i måndags 2/10!! 😎
Trivs sjukt bra, underbara kollegor och roliga arbetsuppgifter. Vi är 4st killar i produkt expert avdelningen på ungefär samma ålder +/- 5 år.

Dock har jag 1timme 30 min till jobbet nu så blir långa dagar och inte fått nån rutin på hur jag ska hinna med träningen också men ska försöka lösa de till slutet på veckan så jag kommer igång igen!
Går 2km från pendeln till jobbet och från till pendeln så får ihop 4km i raskt gå tempo.

Bild från i Lördags på stubbrace där jag vann i min final ✌️

Likes

Comments

Efter idag är det bara 7 arbetsdagar kvar tills jag slutar på jobbet och börjar ett nytt 2/10 :)

Tränade biceps och rygg imorse, körde challange passet direkt när jag vaknade så den blev avklarad!

Bjuder på en bild ifrån tävlingen i lördags

Likes

Comments

Dag 6 idag på challangen, 25 push ups o 25 dips. Gjorde dom som uppvärmning på gymmet imorse 😊
Åkte till gymmet så fort jag vaknade kl 05:30 så var där ca 06:00. Körde bröst och triceps idag så challange övningarna gick in i det passet ;)
Avslutade med 2 mag-övningar, situps och sido situps. Inte tränat mage på över 2 månader så det kändes verkligen!
232 kalorier till frukost i bilen påväg till jobbet.
Ska byta ut min älskade monster till Nocco istället 💪
Måste handla lite nya tränings kläder och tillbehör när lönen kommer 😍

Likes

Comments

Blir väl inget långt inlägg idag, körde mitt "day 2" pass imorse och lite andra små hemma övningar. Laddar för tävling imorn på Arlanda motorstadion.

Kanske drar till barkarby på kvällen och tittar på bilar.

Blir kanske inget inlägg imorn, ifall jag har fullt upp :)

Likes

Comments

Hittade denna 30 dagars utmaning på nätet igår när jag gjorde lite research om kost och träning.

Tyckte de kunde vara en bra morot för o hålla motivationen uppe så imorse satte jag igång med dag 1! 

Motivationen ligger bra högt just nu, handlade hem massa nyttigheter och ingen läsk eller större mängder kolhydrater.

Imorgon ska jag fixa massa matlådor så jag klarar helgen och på Lördag blir det nog tävling på Arlanda med crossen :)


Är trött på att må dåligt över min kropp så nu ska jag verkligen ta mig i kragen och ändra på den, förhoppningsvis ser den bättre ut inför beach 2018.

Någon mer än jag som lätt tappar motivation som läser detta? skriv isåfall! vi kanske kan peppa och ge råd till varandra :)

Likes

Comments

Blivit väldigt många "bad workouts" de senaste månaderna men det ska ändras på nu när jag blivit frisk från förkyllning..

Försöker hitta något sätt och designa om sidan helt med html/css kod men hittar inget sätt o göra de på Nouw så fårse om jag kanske byter till en annan blogg plattform :)

Likes

Comments