hemskt ledsen för dålig uppdatering, har haft väldigt mycket att göra hemma osv. men kommer uppdatera mycket mer nu för ska iväg så kommer lägga ut lite bilder här under sommaren.
som jag sagt tidigare så ska jag åka till Turkiet med min mamma & min ena syster idag'
jag & min mamma ska ta tåget till Malmö 12.33 & sedan hämtar min syster oss i Malmö klockan 13.45 . vårt flyg klockan 16.30 från Sturup sedan tar det ca 3 timmar & lite till för att komma till flygplatsen i Turkiet. vi ska sedan ta buss från flygplatsen till Alanya & det tar ungefär 2 timmar. detta innebär att vi är framme sent på kvällen / natten så vi ska sova direkt vi kommer dit. kommer bilder någon dag under veckan på lite allt möjligt. kommer en bild under på hur hotellet ser ut lite!

förlåt för dålig uppdatering , har bara vatt mkt i skolan nu denna veckan. stack me Donna från min klass t nagelstudio i Helsingborg innan idag då vi skulle fixa våra naglar inför lärarmiddagen, avslutningen & sommarn! kommer bilder nedanför på mina. & imorgon lägger jag in ett snabbt inlägg på hur jag ska se ut inför middagen.

go kväll alla söta! som jag skrev i förra inlägget så har jag dragit på mig en riktig förkylning & halsbränna. orienteringen innan idag gick inte så bra , jag & Tova fick ont i knäna som vanligt så vi ringde vår idrottslärare & han sa att vi fick gå tillbaka. så när vi kommit fram till starten så tar vi vars en hamburgare & sedan väntar jag in några som jag kan ta bussen hem med. det blev Linus, andre, joel & Tobbe. kom hem runt 1 & då hade mamma gjort tonfisklåda så vi käkade lite & sedan kollade jag på det nya avsnittet av pll. mamma är inne hos grannen så jag ska fixa en liten överraskning när hon kommer tillbaka för det är ju hennes födelsedag. blir antagligen ytterligare en jobbig natt så blir inte skola imorgon för min del. har hög feber också så känner inte alls för det, vill bli frisk för händer mycket nästa vecka.

hallå bloggen! efter en dryg natt så lyckades jag ta mig upp ur sängen & fixa t mig. är riktigt bomb förkyld & ögonen rinner som fan så har såklart inte kunnat sova'
sitter på bussen nu & är påväg t Tingvalla för att ha orientering med klassen!

förlåt för dålig uppdatering, mår inte så bra. kommer blogga emellanåt & när något nytt hänt!

som jag skrev i förra inlägget så skulle jag ju shoppa lite på emporia. blev en bikini & ett par flip flops till Turkiet resan & sommaren för övrigt & sedan ett par nike skor som jag är mest nöjd över! otroligt sköna & snygga'
blev inga skor till avslutningen, får se om jag orkar ta mig ut på väla & köpa ett par converse eller om jag ska ha mina Nike. har beställt 2 klänningar från ellos också så hoppas dom kommer snart!
nu ska jag titta på serie & sedan lägga mig till ro & sova.
adios amigos

har vatt en ganska jobbig dag i skolan men kämpade mig igenom den iallafall. nu sitter jag på bussen påväg in från skolan till knutpunkten & ska ta tåget vidare till Malmö. där ska jag möta upp min mamma & syster för att kolla bikini till sommarn & lite "sommarkläder" som jag kan ha i sommar & när vi ska till Turkiet. & sen även skor, både till lärarmiddagen & skolavslutningen, sen några som är bra för mina fötter att gå i allmänt.
ni får ha en bra dag!

har gått lite mer än halva skoldagen. imorse var en polis här & snackade om alkohol, narkotika & doping, sen även lite om körkort osv.
nu ska dom ha någon Hyllinge kamp som jag inte ska va med på för har extrem värk i min kropp. funderar på att antingen sticka hem eller kolla på, får se vad de blir.
sen när jag kommer hem ska jag fixa mat & bara vila'

blir ett sent blogginlägg för har inte orkat blogga innan idag. var hemma från skolan idag för sov dåligt igår natt & hade så extremt ont i kroppen så kunde knappt gå.
vaknade runt 10-11 & åt frukost sen har jag bara legat & kollat serier & latat mig hela dagen. ska försöka åka till skolan imorgon för vi har hälsotemadag & där ska vi snacka om mobbning o.s.v så blir lite roligare än en vanlig skoldag iallafall.
blir lite tv tittande nu med mamma sen är det dags för mig att sova'

godmorgon'
vaknade halv 7 & fixade mig för skulle till bup klockan 8.
nu sitter jag & kollar på när min klass har idrott, jag kan tyvärr inte vara med pga min värk.. annars älskar jag idrott, speciellt i detta fina vädret!
idag händer nog inte så mycket mer än att fixa denna dagen i skolan, sen hem & käka & vila resten av dagen. jag lägger ut ett inlägg senare idag om det händer något nytt under denna dag.