Godmorgon på er!
Igår så jobbade jag inprincip hela dagen, idag ska jag jobba 15-20 endast, så det blir toppen. Innan dess hade jag tänkt köra ett gympass och äta lite lunch, kolla någon ny serie och bara chilla. Ikväll händer inget speciellt, vilket kan vara skönt som omväxling.
Slänger in en bild från förra fredagen innan Vinfestivalen, här står jag utanför vårt fina sommarhus.

Ha världens bästa fredag nu allihopa och unna er något gott att äta som t.ex ovan.

Hejsan på er.

Ville bara kika in här och tipsa er om min nya favorit silverinpackning. Min frisör använde den på mig förra gången jag klippte mig och det blev verkligen sjukt snyggt. Så köpte hem en häromdagen och provade själv, helt klart 5/5 poäng. Den är även helt fri från parabener och sulfater, vegansk är den också! Kostar lite mer än de vanliga, men den verkar väldigt dryg, och mer värt att ha en bättre än och köpa många dåliga enligt mig. Kostar 350 kronor.

Hej på er.
Igår träffade jag Rebecca på en middag. Vi åt sushi på Wasabi, sjukt gott var det och riktigt bra service, rekommenderas!
Har känt Rebecca i sjukt många år, vi gick förskolan-9an i samma klass, kul att kunna umgås nu när man är lite äldre.
Nu ska jag börja jobbet så måste gå! Kram på er

Hejsan på er.
Igår var jag och åt middag med en bra killkompis till mig. Vi kollade lite i butiker först, och sen satte vi oss på resturangen Skeppsbron precis vid vattnet, det var superfint. Vi båda tog räkmacka med Cola Zero. Kan rekommenderas, blev sjukt mätt!

En av dagens utflykter blev till Nordic Sea Winery. Vi har kört förbi där länge nu men aldrig varit där inne så det var väldigt spännande och se, otroligt fint. Har planerat in en vinprovning där till hösten.
Vi har även ätit glass på Österlens Kafferosteri och besökt lite butiker. Nu sitter jag på tåget hem till Lund, tråkigt att lämna men jag har 2 jobbveckor framför mig nu innan min resa!
Hoppas ni haft det lika bra som mig i helgen.

Hej på er.
Igår så var vi i Simrishamn och kollade på bland annat Perikles( kanske inte favvobandet men dem var duktiga), vi gick även runt i affärer och kollade. Sedan köpte vi med oss god lunch och åt mat hemma i sommarhuset. Vi hann även med att se en av mina favvofilmer( the notebook) innan maten.
Till middag åt vi färsk spätta med ris och räkor, till det så drack vi ett gott vin( se sista bilden), vinet fick 5 av 5 helt klart, närproducerat och svenskt!

Hej på er.

Igår var jag med Mamma och Pappa på en vinfestival som innehöll viner ifrån 8 olika vingårdar i Skåne. Själva festivalen låg i Skepparp på deras vingård. Jag och Pappa var även på en liten vinprovning av 2 vita viner och 2 röda som var utländska, annars var allting producerat och gjort i Sverige.
Vi hade sjukt tur med vädret och fick en fin solig dag. Otroligt trevligt att kunna få lära sig mera om viner och prova de här olika sorterna, det blev en del sorter under dagen.

Idag ska vi till Simrishamn och strosa runt där inne på krämarmarknaden.

Igårkväll åkte jag in till malmö för att träffa Edith och Sara över en middag. Var verkligen sjukt mysigt, gott var det också! Vi var på Victors som ligger på Lilla Torg. Vi hade perfekt väder igår för en middag på uteservering, så himla skönt.

Idag har jag jobbat och vi har varit vid långa bryggan i bjärred, perfekt väder även idag.