Sista dagen i Canggu och den var fantastisk. Jag och två super trevliga kompisar jag träffade igår käkade frukost tillsammans sen cyklade vi till Tanah lot. Tanah lot är ett tempel/ flera tempel? Aja har ingen riktig koll men fint var det. Påvägen hem käkade vi lunch på ett gatuställe, sjukt mysigt och annorlunda.😉

När vi kom tillbaka körde jag och gick en runda på stranden sen var det dax för massage😍 Känner mig som en ny människa, nej men skönt var det. Ikväll var det BBQ och chill. Imorgon drar jag till Kuta med två tyskar jag träffade precis😁

Godnatt, SEE YA!!

För att avdramatisera det lite så trivs jag bra, här är fett chill men maten är så sjukt god och billig! JAG ÄLSKAR DET!😃 Ätit ute till frukost och middag, middag var dock bara falafel hehe😁 Köpte hem frukt och nötter till lunch. Kolla så himla gott det ser ut OCH var😍

Idag körde jag runt på scooter bara för att det är as kul! Hängde vid poolen och chillade, så skönt att chilla! Har ont i halsen & huvudet så försöker "vila" haha😁

Hur var din dag idag?😊

WOAW! Shit, Bali är ju fantastiskt😃

Jag hoppade på flyget imorse och allting gick bra. Tog en taxi till mitt hostel som ligger i Changgu, en timme från flygplatsen. Sedan hyrde jag scooter och körde runt på den hela dagen, riktigt roligt! MEN alla kör som galningar TRODDE jag men efter två timmars körning, körde jag lika galet.😂

Nu ligger jag helt utmattad i soffan, på mitt lilla hostel med två rum😂 Jag handlade denna fruktsaken innan jag körde hem, det var sjukt gott men har ingen aning om vad för frukt det är😁

Jag ska nog ligga här hela kvällen och imorgon får jag sa vad som händer😉

SEE YA!

Nu var dagen här, sista dagen med Fredde innan vi åker olika håll. Vi gick ut till en härlig restaurang vi gått förbi flera gånger, det visade sig vara en riktig toppen restaurang. Vi snackade och käkade riktigt god mat, imorgon bitti flyger jag till Bali och Fredrik tar bussen till Byron. Vi ses i Stockholm!! WOOOOHOOO!

SEE YA!😁

Dagen har varit bra, vi shoppade och jag fick äntligen tag på det jag behövde.

- Skor ✔️
- Deo ✔️
- Parfym ✔️
- Mat ✔️

Växlade även pengar till Bali så nu har jag 4,5miljoner Indonesiska pengar. Det är bara att planera Bali sen är det dax!

Fredrik handlade även en gopro, second hand, så vi åkte hem till en kille som sålde sin. Han var med i Armen och flyger stridsplan, sjukt coolt!

Ikväll är det stor utgång så vi ska vila upp oss nu.😊

See ya!!

Idag vandrade vi omkring i Brisbane. Jag letade efter skor eftersom jag behöver bra "gå" skor, köpte inga.. Men det var en chill dag i botaniska trädgården iaf😉 Utgång ikväll igen eftersom gårdagen var en succe!😊

SEE YA!😊

Tjenare! Igår hängde vi hela dagen på Ekka som är en festival(även en röd dag, vet inte varför) här i Brisbane. De hade någonting som verkligen skrämde mig(förutom stora folkmassor). Kossor, getter, ankor och hönor i små burar som alla kunde gå och kolla på precis som om det var souvenirer. Hemskt!😞 Vi såg även en alternativ tävlingssport, nämligen ved-huggning, sjukt knepig sport!😂😂

På kvällen var det en show med fyrverkerier därefter hängde vi i hostelets bar innan vi drog ut på klubb!😉 Fest fest🎉Idag är det en stor student natt ute tydligen så ikväll ska vi dra ut igen, såklart😂🎉 Spenderar för mycket pengar på att festa.. Vaknar, kollar mitt konto, bestämmer mig för att somna om, vaknar upp och festar igen.. OM & OM igen😉

SEE YA!

Idag har jag och Fredrik vandrat runt hela dagen i stan. STORSTADEN BRISBANE😍 Bokade även en flygbiljett från Bali-Cairns, där jag ska träffa Nadine och göra en roadtrip😁

Nu (när Fredrik har kollat klart "Game of thrones") ska vi käka kvällsmat sen dra ut i stan igen och se vad som händer😉

SEE YA!!

Lämnade allting imorse och hoppade in i Nadines bil och drog. Vi hämtade upp Fredrik i Noosa sen körde vi till Brisbane. Nu är vi på hostel "Bunk" och har vandrat & åkt runt i stan. Känns jätte konstigt att lämna farmen och alla där, men livet går vidare. Nu ska vi hänga i Brisbane i några dagar innan vi splittras ännu en gång.
Nu däckar jag, godnatt!

SEE YA!😃

Hejsan på er!

Igår var det film-kväll, det såg ut såhär och varade i cirka 10minuter innan vi alla tre däckade.😂 Trötta efter dagens slitsamma jobb.

Idag jobbade vi tre igen och gjorde 12 bins på 3,5 timmar. Sjukt bra + bra för plånboken! Dessutom tog jag med min gopro och filmade några klipp, funderar på att möjligtvis ladda upp på youtube (så ni kan se en riktig ingefära-plockare) men jag återkommer med det.😂

Efter jobbet packade Noel sina saker och vi hämtade upp Ayrton och körde de till deras nya hem (för en vecka innan de flyttar tillbaka). Sorgligt att lämna dessa sköna människorna men vi ska mötas upp på andra ställen i världen😊

Därefter mötte vi upp vår contracter som lyckligt vis gav tillbaka vår bond. Såklart gav han oss ännu en bortförklaring till varför vi inte har blivit betalde rätt osv.. Han är ett riktigt svin, som han har lurat och spelat sina kort på ett taskigt vis. USH!! #Nofarmworkwithoutdrama

I en av bilderna ser ni ett sett Noel kokar sitt ägg på, se och lär!😁