Hej❤️

Nu är vi påväg hem från Falkenberg, där vi varit för att se Falkenberg - Sandö. Även om vi inte spelade denna matchen var det en av dom viktigaste för oss denna säsongen, eftersom den avgjorde om vi skulle bli 1:a eller 2:a i serien. Falkenberg var laget som isåfall skulle kunna gå om oss i serien, men isåfall var dom tvungna att slå Sandö med minst 14 mål. Men det klarade dom inte - utan Falkenberg vann "bara" med 8-3 vilket gör att vi nu vinner hela serien!❤️🏆

Hej❤️

Just nu är jag hemma hos Emma👌 Vi har precis ätit mellanmål och myst med hennes kanin och hamster❤️

Hej👋

Nu sitter jag, pappa, Maja och Julia i bilen påväg till Kungälv för att spela match💪❤️

Detta blev ett väldigt kort inlägg, men jag har tänkt att jag ska försöka uppdatera lite oftare nu👌

Hej❤️

Idag har jag och Lina skapat en ny blogg ihop💕😘👌

Här är länken:
@LinaJenny

Hej💕

Just nu sitter jag och Hanna och väntar på våra pappor efter träningen (båda är tränare så de brukar prata ett tag efter träningen...). Så vi sitter här och kollar på damlaget, som tränar efter oss.💕😘👌

Hej💕

Som jag skrev i det förra inlägget har jag och min familj varit i Cypern i en vecka. Så i detta inlägg tänkte jag skriva lite om vad vi gjorde där💕😘🌴☀️

Planet gick redan klockan 07:00 på fredagsmorgonen så därför var vi på hotellet redan klockan 14:00 cypriotisk tid. Så vi gick och badade i havet och poolen, vilket vi gjorde varje dag😂🌴💕

En av kvällarna, när vi gick till Nissi Beach (en strand som låg en liten bit ifrån vårt hotell) tog jag lite kort på Victor när han satt ute på stenarna💕😘🌴

Vid en av poolerna på hotellet fanns det vattenrutschbanor som jag och Victor åkte ganska mycket😂💕👏

En dag bestämde vi oss för att ta taxin in till hamnen, för att åka en glass bottom boat. Först åkte vi en liten stund och då fick man gå ner för en trappa där man kunde sitta och se ut genom små fönster och se alla fiskar som simmade förbi. Sedan stannade vi vid ett ställe med massa grottor, som vi simmade in i. Påväg tillbaka till hamnen frågade kaptenen om det var någon som ville testa att köra båten. Jag ville göra det och när jag satte mig och tog tag i ratten skojade kaptenen med mig och sprang ut och lade sig ned och solade😂💕☀️⛵️

Sista dagen gick inte bussen till flygplatsen förrän klockan 21:00 så vi hade typ en hel dag till på oss att sola och bada. Jag och Victor åkte paragliding. Det var jättehäftigt, men också lite läskigt😱😂💕👌

Hej💕

Just nu sitter jag och Julia i bilen påväg till Mölnlycke, där mitt lag ska spela match mot Pixbo. Julia ska bara vara med och heja, eftersom hon är 01:a och redan spelat en match idag.💕😘👌

Detta kommer att bli min första match för den här säsongen eftersom jag var i Cypern när mitt lag hade seriepremiär.💕😘🌴☀️

Hej Alla Jenny's Fans❤️

Detta är Jenny's bästa kusin!
Jag vill bara säga hej och medan jag gör det, passa på att hälsa till min farmor...

Så, hej farmor, hoppas du har det bra -Felicia

#JagHarEnKattSomHeterOlivia

Hej💕

Just nu sitter jag, Felicia, Emilia och Emma hemma hos Emma och tittar på film (Harry Potter) och äter popcorn💕😘👌

Hej💕

Just nu ligger jag i min säng och ska snart sova...😴💕 Felicia (min kusin) ligger i en säng bredvid min och har typ somnat😂💕😘👌

Idag har jag och Felicia varit ute i Onsala och åkt gummibåt i flera timmar😂💕😘👌❤️

Först åkte vi ut till Gottskär där vi gick till ett litet konditori och fikade lite💕😘 Sedan åkte vi bara runt ett tag innan vi skulle möta Felicias mormor och morfar som kom in med deras segelbåt💕😘⛵️ När vi mött dom åkte vi till kalvö där vi åt lite chips och sånt som vi hade med oss😂💕😘❤️

När vi kom hem gick jag och Felicia och satte oss på våran balkong och åt lite godis och choklad och tittade på film💕😘🍫