Igår så åkte jag Hanna, Lova och Alva till expresso house och fikade lite där. Lova ska åka iväg nu ett tag så vi ville hitta på nått innan hon for. Vi brukar inte ses på en fika i stan så ofta så det var kul att göra något annorlunda. Tyvärr så kunde vi inte hänga så super länge, jobbar lajvet vet ni :)))) Idag så har jag i princip bara jobbat och har inga planer att göra något speciellt ikväll. Bara ta det lugnt är planen.

I fredags så firade brudarna mig. Jag blev hämtad av Maja på jobbet och sedan åkte vi hem till mig och gjorde i ordning oss. Vi skulle sen åka till restaurangen. Maja hade sagt att hennes mamma skulle hämta oss, men då när vi går mot vägen så kom en limo och Maja skriker PRAAANK. Hon hade gjort så fint och hon pyntat med ballonger och vin. Alltså jag blev så förvånad och sååååååå glad! Maja slutar verkligen aldrig att förvåna hon har verkligen ett hjärta av guld! Jag är så lyckligt lottad att jag har henne!

Sen så kom resten av brudarna till restaurangen. Jag fick så sjukt fina presenter och det var så kul att nästan alla kunde komma. Maten var mycket bra, jag tog en cesarsallad. Men drinkarna där däremot njaaa inte så bra. Vi hade det super trevligt iallafall, middagen blev riktigt lyckad! Och sedan gick vi vidare till en bar och tog en drink. Efteråt gick vi till någon ny krog som öppnade den dagen. Jag skulle nog inte gå ditt igen men vi brudar hade det riktigt kul och dansade hela natten. Det var en riktigt lyckad födelsedagsfirande!!

Idag så fyllde jag 19år, yeeey! Det är så sjukt att tiden går så snabbt. Nyss så fyllde jag 18 och skulle på insparken känns de som. Jag vaknade iallafall klockan 05:30 idag som vanligt och åkte till jobbet. Sen på eftermiddagen då jag kom hem så hade farmor och farfar precis kommit.

Lite senare så kom resten och vi åt smörgåstårtor som jag mormor, morfar och mamma gjorde dagen innan. Det var super gott! Det blev som middag och efter det så fikade vi. Min födelsedag var väldigt bra, trots att nästa hela dagen gick åt till att jobba.

Godmorgon fina ni!
Då så var det söndag igen, shit vad tiden flyger förbi. Var ju nyss man fick helg och imorrn ska man upp och jobba igen. Idag så är planerna att jag ska träffa Lina och äta middag hos min mormor och morfar så det kommer bli en bra dag. Igår så gick jag Hanna och Alva ut på allstar och tog en drink. Var egentligen inte alls sugen på att gå ut men vi hade så himla kul och trevligt, super mysigt!

Hörni förlåt för den dåliga uppdateringen men har börjat jobba och all energi försvan i början av veckan. Men nu när det är helg så är den påväg tillbaka. Vaknade och var sugen på att baka så jag och mamma gjorde en blåbärspaj som vi nu ska äta. Inte helt lyckad men man lär sig eftersom. Huvudsaken är att den smakar gott. Ikväll så ska jag träffa brudarna, vilket känns super kul!

Hello! På senaste tiden så har jag mest spenderat tid med mina vänner och försökt att bli frisk. Främst eftersom att jag ska börja jobba efter nästa vecka.

Idag däremot så träffade jag Maja och det var super kul eftersom hon flyttat nu då hon börjat på universitet. Så vi passade på att ses då hon var hemma nu idag och tog en lunch. Vi tog båda en macka med halloumi, paprika och feta ost på Waynes, den var riktigt bra! Sedan så tog vi en liten prommis och njöt av det fina vädret.

Igår så firade vi finaste Anna som fyller 19år på måndag. Anna hade dukat upp super fint och gjort i ordning! Vi var hos Anna och sedan åkte vi vidare mot krogen. En mycket trevlig kväll så synd bara att jag var sjuk. Men vi hade det bra ändå!

Det är så gaaalet hur fort tiden går, det känns som att nyss alla studentfester började och man hade hela studentåret framför sig. Medans nu så är det över och några av mina närmaste vänner ska flytta för att plugga. Men som tur av är de bara nån timme bort med bil.

Jag ska jobba det här året och planen är att jag ska börja plugga igen nästa år. Men man vet aldrig vad som händer, men det ska bli kul att se vad framtiden har att erbjuda! Jag hade nog inte pallat ett år till på gymnasiet trots att de var några av de roligaste åren i mitt liv. Jag är så redo för nått nytt!

Hösten är påväg lr snarare typ här och oh my lord vad jag inte är redo för det! Älskar hösten dock men hade behövt sommar lite till. Främst eftersom sommaren inte varit så bra i år.

I fredags så blev de lite partaj ändå trots min förkylning jag, Hanna och Alva åkte på krogen och jag var chaufför. Igår så var jag med Hanna och vi chillade ba och for till stugsista. En mycket bra och trevlig helg med andra ord. Idag så vaknade jag runt nio och åt frukost. Inga planer för dagen förutom att ba ta det lugnt.
Men men vi får se vad dagen har att erbjuda!

Idag så kom jag hem efter några dagar hos min farmor och farfar med Maja. Och igår så vaknade vi ganska tidigt och tog båten till en strand. Det blev dock inget bad för någon då, det var lite för kallt för det.

Men vi fikade där och solade lite. Påvägen hem med båten så stannade vi lite här och där för att fiska, jag fick ingen haha. Det enda jag fick var sjögräs...

När vi kom hem så blev det lunch och sen åkte mina föräldrar hem. Jag och Maja cyklade då till Ica och köpte lite chips inför kvällen. Vi tänkte inte ge oss med fiskandet så vi tog den lilla båten och rodde ut och då så fick vi bra med fisk. Fastnade dock även då i massa neckroser så Maja fick typ slita bort massa neckrosor för att få loss draget samtidigt som jag fick ro så vi inte for bort från dem. Det var en riktig rolig syn!

Runt klockan sju så skyndade vi oss att ro i land, då så var de dax för middag i lusthuset. Så himla mysigt! Efter middagen så åkte vi till framåt å farfars stuga men alltså myggen åt upp oss. Det var helt galet hur mycket mygg det var. Vi kunde knappt hålla ögonen öppna, men vi fiskade lite där ändå och härdade ut myggen men tillslut så pallade vi inte mer och åkte tillbaka.

Sen så blev det kvällsfika med rökt abborre som vi fick på dagen innan på tunnbrödmacka, mums!