I förmiddags fick vi besök utav min mormor, moster med sambo och mina kusiner. Första gången dom fick se huset helt klart så det var extra roligt att få bjuda hem dom! Fick jätte fina blommor och inflyttningspresent! Så tacksamma, tack för en mysig förmiddag ❤️

Nu är vi hemma hos Fredriks pappa med familj och ska äta lite middag. Perfekt avslut på denna helgen.

Igår kväll kom Lisa, Joanna och Jessica hem till mig på taco kväll. Vi har inte träffats alla på säkert fem år, så det var kul att ses igen och snacka gamla galna minnen från gymnasietiden. Hade en hur kul kväll som helst!

Ikväll åker vi hem till Sverige igen. Har verkligen haft några toppen dagar här nere i värmen med min fina vän. Har inget alls att klaga på, imorgon är det dags för jobb igen efter några härliga veckors semester.

Igår gick vi ner till hamnen och åt en helt magisk middag med live musik, sedan tog vi en runda på stan och avslutade kvällen med en drink innan vi gick hemåt.

Nu ska vi spendera de sista timmarna vid poolen innan det är dags att sluta hem igen

Morgon Pw i solen, poolhäng, goda middagar, sangria och kvällshäng i solen med min bästavän, finns inte så mycket att klaga på då.

• Resor

Gårdagens middag nere vid havet var helt fantastisk!

Även fast jag var halvt neddrogad så klarade jag av att flyg själv. För er som inte vet så är jag extremt flygrädd och det har bara blivit värre och värre de senaste fem åren även om jag rest en massa under denna perioden. Innan jag blev flygrädd flög jag flertalet gånger ensam men denna gången var det annorlunda.
Det första kaptenen säger när vi skulle åka ut till landningsbanan var att det skulle bli turbulent när vi kommer över Frankrike.. fick panik! Men allt gick bra, jag tog två sömntabletter och sov nästan hela resan och nu är jag framme hos min fina Therese och ska njuta i solen tills på söndag!