Det blir inte mycket skrivet här inne.
Livet
kommer emellan men jag hoppas att allt är lika bra med er som med mig!

Kram så hörs vi

Underbart liv.

Och sen då?
Nu sitter jag på Manilas flygplats och har x antal timmar att ta död på. Flyget går inte förrän 05 och klockan är bara 21 ännu så jag har några "härliga" timmar kvar att beta av. zZZz

De är svårt att förstå att det redan gått över 2,5 semesterveckor och att jag är påväg hem nu. Tiden swishar förbi och nu ska vi alltså vara utvilade och startklara för att återgå till vardagen igen. Hade nästan glömt bort att jag hade ett liv hemma, haha (skämt och sido). Men - det ska nog gå bra för med den här trippen i bagaget tillsammans med underbara brudar kommer jag kunna leva länge på 🖤

Alltså ord kan inte förklara hur glad och tacksam jag är över den här resan. Av att kunna resa. Att sticka ut i världen är fan det mest fantastiska och bästa man kan göra. Jag är verkligen alltid alltid i extas efter mina semestrar eller resor för jag mår så himla bra av att hä iväg mig. Oavsett längd på turen. Andas och omväxla. Minnen är faktiskt bland det finaste man har och som aldrig nånsin försvinner eller kan ersättas.

Nu ska jag dricka upp det sista jag har i min smoothie och samtidigt försöka älska tillvaron på denna extremt platta och tråkiga flygplats. Jag lämnar iallafall Filippinerna fylld av energi, utpumpad på fest, mätt och belåten, gladast i världen (med en fet gnutta vemod & separationsångest samtidigt), lite solbrun och absolut ÖVERNÖJD. Bästa Filli💙

Igår tog vi tuktuk till Pukabeach och det var lite roligt med en annan strand trots att våran faktiskt är bättre tycker jag. Gillar inte riktigt när det blir djupt så snabbt som det blev där, haha. Men det är väl ett lyxproblem🙊 De var superhärligt iallafall. På kvällen blev det lite festligheter och några av oss gick ut & drack nån drink. Göttmos!

Strax ska vi ladda om för en partybåt som vi bokat, vill inte påstå att vi är supertaggade men de kommer nog bli skoj väl där!😉

Heej hörni!! Vi lever verkligen livet varenda dag i Boracay. Dagarna är blandade med sol, bad, massvis med mat&mys🌴
I onsdags gick vi ut för första gången på denna resa, vårt hostel anordnade gratis pastakväll med billiga drinkar och underhållning! Kvällen var verkligen huur rolig som helst. Idag ska vi bege oss mot en strand på andra sidan ön men först lite frukost🥓🍳 Ha en fin dag, när ni nu vaknar. Kram!

Hej på er godingar
Här rullar livet på samtidigt som det lagt sig en stor panikartad sorg över oss, Sverige och världen. Tror ingen missat det hemska som nu skett på Drottninggatan hemma i Swe. Kändes så fruktansvärt overkligt när mobilen proppades med uppdateringar från Expressen, aftonbladet, vänner och familj om terrordådet, TERRORDÅDET hemma liksom. Fy, alla våra tankar går främst till de drabbade och dess anhöriga ❤️ krama om dem ni håller kär extra hårt så ska vi tillsammans gå igenom detta.

- - - - - - - -
Till familj/släkt som vill ha uppdatering från oss:
Dagarna består såklart av sol och bad & häromdagen åkte vi ut på en dagstur på havet till flertalet superfina bad/sol-stopp. Bland annat paddlade vi kajak på det absolut finaste stället vi nånsin besökt. Lovar att vi var i extas precis hela dagen och sa säkert närmre hundra gånger "åååhhhh så magiskt, så fint, jag dööör" osv, haha.
Vattnet är bara underbart.

Igårkväll satt vi vid stranden och åt/drack supergoda drinkar och de var verkligen trevligt. Så jäkla skönt att kunna gå i sommarkläder dygnet runt och inte ens fundera på om man fryser mot kvällen.

Nej nu har vi avverkat en dag på stranden en bit från El Nido "city" och ska få i oss lite mat innan vi åker hem. Kram!

Hej på er! Hoppas allt är bra.
Med oss är det toppen och vi njuter till fullo här i El Nido. Idag har vi likt igår varit på stranden all day long för att så småningom fixa fram en bränna och badabada såklart. Åt även en panglunch på en strandrestaurang som vi kommer leva länge på😉👅

Nu har jag, Rebecca och Emelie precis avverkat ett groteskt svettigt FMTK-pass och ska duscha av oss innan jag och Becca ska avnjuta en timmes aloevera-massage 😍🍍 kram på er!

• WORLD

El Nido, Alven och hennes resekompisar - kunde inte bli så mycket bättre😍🖤

• WORLD

Igår var det högskoleprovet för fulla muggar, första gången för min del så det var ju lite spännande (och apdrygt på samma gång.👀) har faktiskt ingen aning om hur det gick men stundvis kändes de bra iallafall, haha. Kan dock inte sticka under stolen med att det var både dyngsvårt och mycket gissningar😂

Efter provet blev det gomat hos fina mormor följt av sista packningen å hejdåvink till Amanda, 5 månader tills vi ses igen😥 men tiden går ju så fort!

Nu sitter jag och bästa Beccc på flygplatsen och ska precis gå ombord på planet och påbörja första etappen mot Filippinerna 😍😍😍

NU HAR JAG TRE VECKORS SEMESTER dvs vankas Filippinerna 😍😍🙏🙏

Igår åt jag och tjejerna middag, "firade" Amanda i efterskott samt räknades de väl som en liten avskedsmiddag då hon flyttar till Mallis nästa vecka. Blev käk på Kajsas och det var himla gott och mysigt.

Nu har jag precis fikat med bästa ongen, Bibban, mamma och mormor. Gos! Snart kommer farmor och därefter blir de tabata följt av middag på barris!