Bra helg i Sundsvall W fick träffa sin kusin ett par timmar och fredags middag ute i Bergafjärden med min moster super god mat och efterrätt. Lördag förmiddag fick W åka motorbåt första gången kul och färden gick till Salteriet och fick äta min efterlängtade stekta strömming på knäcke. God mat på kvällen med super fin utsickt.

Skulle bara ha lite lax, protein bröd & dryck men det slutade med en tur in på polarn och pyret så W fick sig ett ett helt höst/vinter kit och då va det lika bra att köpa ett par stövlar också tänkte jag så efter köp av stövlar så va jag hungrig och gick in på mataffären vilket resulterade i att det blev betydligt mer än vad jag skulle ha.. men nöjd är jag ändå.
Ikväll ska det packas inför morgondagen har hittills hunnit plocka ihop kläder åt W men har massor kvar..så är nog bäst att börja.. 😃

Idag har varit en super dag har varit i stan och handla och sedan har jag varit hemma och mamma och hennes gubbe har varit här och fira mig i förskott eftersom jag blir bolags myndig på onsdag. Äta tårta och få en surfplatta var inte så tokigt avslut på dagen efter tårta och paket öppning då tog jag och mamma och gjorde lite handavtryck på Wilma jag blev mycket nöjd. En riktig superdag blev det.

Idag har jag och svärmor varit på Rödön och fika jordgubbstårta och sedan vart det som vanligt en tur till stan för lite mini shopping senare på dagen så provade min lilla tjej att äta själv för första gången gick ju ganska bra i början sen insåg hon att det var roligare att kladda med maten än att faktiskt äta den så halva portionen var väl på kroppen istället för i magen men vad gör det när man är liten. Har inte hunnit med mycket mer förutom att jag har städat i flera timmar och är ändå inte färdig än men nu orkade jag inte mer.. 😜

Toppen dagar med bror och hans familj. Lite mys hemma och promenera dag två är det full gas på djungelhuset som avslutas med lite shopping! Har kostat på mig själv lite nya kläder super nöjd!

Det blev traktorpulling i alla fall. Vaknade imorse och lill tjejen va inte det minsta sjuk så vi va hemma en stund och det vart inge sämre så vi bestämde oss för att åka till Flykälen och titta på traktorer och pickupar. Och det var så kul så att hon somnade mitt i alltihop. På eftermiddagen åkte vi och hälsade på Ws farfar och där tog hon och klippte gräset sen gick vi in och fick fika och åka rutschkana. En riktig toppen dag vart det ändå jag som trodde jag skulle ha en lång och tråkig dag hemma med sjukt barn.

Wilma gör framsteg med pott träningen idag har vi endast bytt en blöja hon har börjat visa när hon vill till pottan toppen tycker jag. Annars har vi varit hemma hela dagen då hon är förkyld men äntligen på bättringsvägen men det blir nog inte att vi åker på traktorpulling i flykälen imorgon... Blev en sen middag idag så det fick bli tacopaj gott var det iaf..

Idag har vi varit och klappat älgar i Orrviken rätt cool tyckte ju jag att det va men när det var slut så va inte klockan tillräckligt mycket för att åka hem tyckte vi så det vart en tur till Teknikland också spännande att titta på alla gamla flygplan och provsitta och massa annat.. Vart även en sväng på affären på hem väg så då passa jag på att gå in på lager 157 och köpa lite kläder åt mig själv har ju lite tunnt i garderoben sedan kroppsbytet efter graviditeten..hehe.
Nu har man kommit hem och vänt och på väg att tvätta bilarna. Sen va denna dagen slut.

Varit på Försö Zoo och tittat på djur, åkt karusell och ätit glass. Igår tittade vi på alla djuren på Zoo på björnar, lejon, tigrar, hästar, älgar, ankor, apor och en massa andra djur både matat och klappat. W och hennes kompis åkte karusell för första gången. Skojigt tyckte W som det verkade. Senare åt vi glass och när vi kom hem kom Ws farmor på besök som hade med sig fina kläder åt W.

Dagen börjar bra med god frukost i bra sällskap efter frukost var det bara packa bilen och åka upp till stugan för en fisketur i det superfina vädret. En svettig promenad i solsken innan vi kommit fram till båten men sen gör fiskegarantin rätt för sig som alltid. Dock bara 3st öringar som var tillräckligt stora för att ta med hem. Sen var det dax för en svettig promenad tillbaka till bilen igen. Tacos, glass & kaffe fick bli middag och fika efteråt. Grejja på som vanligt hemma och nu är det soffläge som gäller resten av kvällen.