View tracker

150 kg marklyft nytt personbästa
Bänkpress är min egen vikt x12 (90kg)
Squat 80 kg
Detta är mina personbästa just nu.

Design your blog - select from dozens of ready-made templates or make your own; simply “point & click” - click here!

Likes

Comments

View tracker

Tio äggvitor två gulor och cirka hundra gram nötfärs för att få in proteinet och fetterna direkt på morgonen och två dl ris för att orka med detta är en väldigt bra frukost för folk som vill Gaina funkar väldigt bra för mig själv ditt fett är otroligt viktigt att få in för det bränner mycket fett också och så klart lågt kolhydrats bröd!

Likes

Comments

View tracker

tIps
En brödmix som är både billig och bra om man känner att man är sugen på någonting ist för och ta vanligt bröd köp ett sånt här låga kalorier ett bra bröd med låga kolhydrater en per skiva hur enkelt som helst att göra bara att hälla vatten och knåda degen och in i ugnen sen är de färdigt ! Du får ut cirka 3 bröd av det här

Likes

Comments

shrugs

En sak med shrugs som inte många tänker på är att muskeln faktiskt sitter bakom dig man ser folk göra shrugs

​ med stång framför sig och ha axlarna fram men gentligen det rätta sättet är att ha stången bak sig eller om man har hantlar att ha axlarna bakåt så du verkligen tränar trapsen.

Likes

Comments

Nytt sätt och Gaina , äta varje tredje timme även på natten och två styrkepass om dagen har sett många göra så här och hade tänkt prova det själv nu för provar du inte så vet du aldrig går inte och lyssna på vad folk säger prova eller så vet du inte.

Likes

Comments

​Idag var tanken att köra bröst och armar men idag var inte en bröst dag så det blev armar och lats istället många säger nog att detta är jävligt korkat att bryta sitt schema men jag tränar inte som alla andra jag har ingen fast tränings schema jag tränar det jag känner för för att jag älskar och träna känner man inte för bröst nej då e det väl klart att man inte tränar bröst för de står på ett schema var är det roliga i det? känner du inte för att spela basket så kommer du inte ta dig till träningen och ge allt du kommer bara tänka på att träningen snart är slut och du ska hem snart och du har inte gjort nånting alls egentligen på träningen du gick ditt för att du kände att du va tvungen. jag ser det likadant med den här sporten känner du inte för att träna rygg varför skulle du göra det då för det blir inte riktigt gjort du skyndar dig igenom det för du tycker att det är tråkigt men du hade velat träna axlar fast du gjorde det igår va e de för mening att träna om du inte älskar det du gör? en annan dag blir det den muskelgruppen du inte ville träna idag det har hänt att jag kört bröst 2 dagar efter varandra och vad skadade det? absolut ingenting jag bröt ner mina bröstmuskler lite mera än vanligt så då växer dom lite mer än vanligt enligt mig det är så jag tänker. jag säger inte att du kan skippa ben i två veckor men jag säger att du ska träna det du känner för ett speciellt schema ger dig inga fördelar alls enligt mig. vad tror du en person som tränar bröst tre till fyra gånger i veckan och han tränarbröst i två timmar eller en person som tränar en gång i veckan i femtio minuter vem tror du får bäst resultat? jag säger inte att dina muskler inte måste vila och återhämta sig för det behöver dom absolut men det får dom även för personen som tränade det fyra gånger i veckan det finns ett otroligt bra citat från Rich Piana                                                                                                                                                                                                                                                                                (the more you put in the more you get out)

och detta citatet är nog det bästa jag någonsin har hört för det stämmer och älskar du inte det du gör om du tvingar dig själv och träna och gör det halv riktigt varför gör du det då? jag tror det finns mycket roligare saker du kan göra istället jag säger inte att det jag gör är rätt eller att det andra gör är fel alla har egna åsikter men detta är min 

Likes

Comments

Bakre axlar en del av axlen som många inte tränar eller tränar fel i den här övningen så ser man många luta sig framåt och låta ryggen göra allt jobb så du anstränger inte dina axlar alls egentligen det blir ingen skillnad ha rak rygg och en lägre vikt och gör den hela rörelsen

Likes

Comments

​En pwo från Rich piana

Detta är den pwo som jag använder och som jag tycker fungerar bäst den säljs på gymgrossisten så den är inte svår och få tag på som hans andra produkter jag ska förklara vad den innehåller och varför jag använder den

Vitamin b3 (niacinamide) denna ingrediensen är ett ämne som tillåter blodflöde in i dina muskler har du dålig blod cirkulation så använder man niacinamide. så när du får detta i kroppen och ditt blodflöde går in i musklerna så kommer du få pump i musklerna. 

(Raw cocunut Water Concentrate ) är vitaminer , mineraler och innehåller en tillväxtfaktor som är en naturligt förekommande substans som kan stimulera cellulär tillväxt, läka, och cellulär uppdelning, Tillväxtfaktorer är viktiga för att reglera en mängd olika cellulära processer.

(Creatine Blend) i den här produkter finns det 3 olika sorters creatine.

(No/Endurance Blend) jag tänker inte skriva vad varenda ämne gör men jag ska berätta vad alla gör för dig.  

Det kommer och ge dig ett massivt pump

det kommer inte och sticka i fingrarna och klia som vissa andra pwo

kommer och förhindra att din kroppstemperatur sjunker 

gör dig piggare inte för mycket eller för lite (250mg caffeine) får du för mycket koffein i kroppen kommer det och dra ihop blodkärlen så att du inte kan få ut ditt pump till 100%

(N-Acetyl L-Tyrosine) är ett ämne som gör dig fokuserad folk som har adhd använder sig av samma för att fokusera bättre.

bra för din lever och blodtryck

Allt det här är är saker som du vill ha och behöver under din träning pris 400 på gymgrossisten


Likes

Comments

Underarmen en Annan muskel som inte många tränar och den växer inte bara för biceps o triceps blir större man måste även träna den. Håll i en stång armarna rakt mer och lyft med händer bara rakt upp håll där i 2 sekunder släpp och repetera . Jag kör det 3 x 12

Likes

Comments

Vader en muskel grupp som många glömmer och träna men egentlige har lika stor betydelse som vilken Annan muskel det finns alltid maskiner till det på gymmet så om du nu ska skippa vader kan du lika gärna skippa benen också och efter du tränat ett tag kommer du bara att se jävligt dum ut , gör de riktigt eller inte alls

Likes

Comments