Sommeren er vidst snart ovre :((

Jeg har været ude med mine rigtige gode veninder og nydt den sidste del af den danske sommer. Selvom vi er i september måned, skinner solen stadigvæk. Vi valgte derfor efter skole, at tage en lille tur på Olivers og spise is!

Flyt din blog til Nouw - nu kan du importere din gamle blog - klik hér!

T-shirt - Kenzo // Jeans - Dr.Denim // Støvler - Bronx // Taske - Zadig & Voltaire

Så er jeg tilbage efter en skøn forlænget weekend i London! Og jeg må ærligt indrømme at det har været så lækkert at komme væk fra alt og alle. Nu hvor jeg er hjemme igen, har jeg fået et anderledes syn på virkelig mange ting. Det var nogle virkelige gode dage i London. Med både regn og helt blå himmel og 30 grader. Der blev i hvertfald shoppet en masse og selvfølgelig en masse starbucks og andre cafe ture.

Jeg elsker virkelig at rejse, men igen, hvem gør ikke? At opleve et nyt sted, nye mennesker, omgivelser og udover det får man en pause fra hverdagen og man føler sig så fri. Det var i hvertfald rart at komme afsted og jeg vil også sige at i mine øjne så er at rejse virkelig lykken. Men i hvertfald, så har jeg nærmest kun gode ting i vente (udover tandlæge besøg i dag, som gjorde sindssyg ondt).

Knus Jasmin

Samtidigt med at Jas har nydt livet i London, har jeg været på arbejde i starbucks. Både lørdag og søndag (tilgænggæld er det pisse hyggeligt at være på arbejde med mine sjove kollegaer, og nu får jeg 18 års løn !!! ) Det hårdeste ved at arbejde i weekenden er, at jeg samtidigt med at jeg gør mit bedste på mit arbejde, tænker på at der venter 2 afleveringer derhjemme til næste uge. (Yay :(((( )
Nu når jeg har fri kl 19 i dag, skal jeg hjem og sætte min ynglingsplayliste på og forkæle mig-selv med disse lækre produkter fra Natura Siberica. Jeg har fået kollektionen med blueberry, hvilket jeg synes er rigtig lækkert. Men de forhandler en masse forkellige typer, osv.
Derudover har jeg fået et gavekort til en økologisk salon, hvor jeg tænker at få lavet vipper eller øjenbryn

​Hej bloggen,

Jeg har jo fået shoppet en del i London, MEN jeg har fundet den taske som jeg har ledt efter i virkelig lang tid i Zadig & Voltaire. Jeg vidste ikke engang at den fandtes mere, da den slet ikke findes i Danmark eller på nettet.

Vi gik ind i butikken for at kigge lidt og så lå tasken på det første bord jeg så. Jeg vidste med det samme at jeg skulle have den. Og jeg er virkelig glad for den! Jeg har jo i forvejen en Zadig taske i mørke blå som jeg har gået utrolig meget med, men der er virkelig mange der har købt samme model, hvor i mod den her er mere unik og mere mig. Jeg er i hvertfald virkelig glad for den og det uden tvivl en af mine bedste køb!

Hej bloggen,

Vi stod ret tidligt op i dag og fik morgenmad på en hyggelig cafe nær Themsen floden, hvor vi sad og kiggede på de mange forskellige mennesker. Så gik vi ned til Big Ben og vi kunne også se London Eye på den anden side af floden. Vi tog en båd over til Tate Modern, som er Londons største museum for moderne kunst. Kæmpestort! - Der var nogle klassiske Picassoer og også nogle virkelig mærkelige installationer f.eks. et mega creepy rødt hoved i et skab -  Efter det tog vi ud og shoppede (med god samvittighed). Jeg viser nærmere i et andet indlæg med alle de ting jeg har fået købt herovre. Til aften fik vi først drinks på Mayfair bar og middag på en skøn italiensk restaurant, Piccolini, hvor vi sad udenfor og det summede med liv.

Hej bloggen,

Vi ankom til hotellet til ved 14 tiden, så det var en lang rejse og derefter tjekkede vi ind på hotellet The Cavendish Hotel (billederne af det ses ovenfor). Det er virkelig langt over min forventninger, her er virkelig lækkert og rent! Udover det, ligger det i SOHO, hvilket er et af de mest trendy og populære steder i midten af London. Da vi ankom havde de lagt chokolade kage til mig fordi min mor havde sagt jeg havde fødselsdag, hvilket var mega sødt af dem! Som i kan se på sidste billede så har vi den lækreste udsigt!! Det kunne virkelig ikke blive bedre.

10 minutter efter vi tjekkede ind på hotellet valgte vi allerede at tage ud og shoppe, da vi slet ikke kunne vente med at udforske Londons gader og shopping muligheder. Klokken er 19:30 og vi er først lige kommet hjem nu fra shopping og mine ben er godt og grundige trætte, haha. Men jeg vil klart sige det var det hele værd og jeg fik købt virkelig mange gode ting. Nu skal vi så ud og spise, hvilket bliver supper hyggeligt. Og i næste indlæg får i en række billeder af hvordan dagen i dag har været.

Knus Jasmin <333

Jakke - Zadig & Volatire // Øreringe - Moss Copenhagen // t-shift - Zadig & Voltaire // Shorts - dr.denim

Hej bloggen,

Jeg havde jo fødselsdag i går og det var uden tvivl en dag jeg aldrig vil glemme. Den har virkelig god og så fik jeg nogle perfekte gaver bla. turen til London, men også kørekort, fine smykker osv.

Jeg har dagen i dag brugt på at hygge sammen med mine veninder da de kom over til fødselsdags hygge i eftermiddags hvor der var en masse slik og søde sager, hvilket i også kan se hvis i følger mig på Instagram (@jasmintaylor). Jeg fik nogle virkelig fine gaver og udover det var det rart at se alle ens nærmeste og også dem man ikke ser så meget i hverdagen.

Men nu er jeg i gang med at pakke da jeg skal op 07:30 for at nå flyet til London! Så det glæder jeg mig super meget til.

Knus Jasmin <333

​Jeg havde inviteret de fleste af mine veninder til fødselsdag. Da jeg lige er blevet 18, mente jeg at det skulle fejres af alle dem jeg holder mest af.

Vi mødtes på d'angleterre hvor vi bestilte nogle forskellige drinks. Der blev bestilt, hvidvin, dessertvin, champagne og drinks. Jeg fik selv en passionfrugtsdrink som ikke var på menukortet. Den smagte mere end fantastisk, da den var lidt saftevandsagtig (jeg er ikke til stærke drinks) Til det fik vi nogle forskellige snacks.

Efter det mødte vi resten af gruppen foran HIVE. Jeg havde fået bord til alle mine 17 venner og veninder. Så vi kom hurtigt ind, selvom køen var lang. Meningen var at vi skulle have sushi, men da cateringfirmaet der skulle have leveret sushien udeblev fik vi nogle ekstra flakser (Lidt øv, synes jeg)
Men alle blev alt for stive og glade, haha.
Det var en super hyggelig aften selvom de fleste var taget videre inden kl 2. HAHA (nogle på Tyrolia, Shade eller hjem og sove, haha) Jasmin og jeg tog hjem til mig i københavn alt for sent og sov først ved 5-6 tiden.

<3 Knus Jasmina

​YAAAAAY !!  Jeg skal til London om præcis en uge <3 (exited much)  Jeg har fået det som 18 års fødselsdags gave af mine forældre. Da jeg har jo fødselsdag på tirsdag, rejser jeg med min mor om torsdagen hvilket jeg glæder mig super meget til. Jeg har været i London før da jeg var 11 år tror jeg, og jeg husker ærligt ikke så meget så jeg glæder mig virkelig meget til at komme derhen. Det uden tvivl den bedste gave jeg har fået! Så jeg glæder mig også til at dele rejsen med jer, med en masse indlæg.

Knus Jasmin

Sticks'n'sushi er mit absolutte ynglingssted. Jeg elsker at mødes med mine venner og veninder over lidt lækker sushi. Sticks'n'sushi har været så smarte at placere sig mange steder, så man kan næsten ikke undgå at være i nærheden af en af de mange restauranter. Jeg synes maden er udover det sædvanlige og de fleste af restauranterne er rigtig hyggelige, dog har jeg nogle præferencer, som jeg vil nævne længere nede.
Men ihvertfald et sted man med god samvittighed kan slæbe enhver med. Kvalitet og pris hænger som oftest sammen, og derfor vil prisen og være lidt dyrere end nogle af de andre sushisteder. Det er dog til at betale og man får en del for pengene.