Hejsan, har varken lust eller tid till att blogga förtillfället. Jobbar hela tiden känns det som. Väldigt tidigt på morgonen vilket är 07:00 till stängning vilket är vid 00:00 som jag kommer därifrån . Jobbar dock inte hela dagen så har en paus på några timmar på dagen men de tar väldigt mycket och jobba sånna tider då jag knappt får någon sömn på nätterna. Trivs annars rätt bra bara att jag har väldigt mycket hemlängtan det är iaf 100 dagar kvar imorgon tills jag kommer hem. Det går upp och ner hela tiden som en berg och dalbana ena stunden vill jag bara hem och andra vill jag stanna. Kommer dock aldrig få en sånhär chans igen men försöker mitt bästa. Då all personal är hur trevliga som helst och umgås med alla så vet jag verkligen inte varför jag vill hem såhär mycket.. Behövde bara skriva av mig lite. Ni får ha det så bra så länge. Kram!

Hejsan! Igår kom vi fram till hotellet där vi ska praktisera på. Första natten fick vi sova i ett hotellrum som var hur fint som helst verkligen, hade ju nästan önskat att vi inte hade fått de för
Då hade jag inte sätt hur fint det var och förväntat mig något annat till vårt rum som vi egentligen ska bo i för de var ju inte riktigt över förväntningarna ... Inte alls lika glad för det.. Men men. Iallafall idag så började jag vid 7 och slutade vid 12 jobbade frukost idag. Så de var ett bra första pass inte alls för många timmar heller vilket var skönt 😊

Hej, har varit jätte dålig uppdatering det senaste men inte funnits så mycket att blogga om senaste veckan. Alla förutom jag och krista åkte i lördags till respektive praktikplats , och vi åker nu på söndag. Ser fram emot det och få se lite nytt eftersom här är allt detsamma hela tiden. Men ikväll ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt måste lämna in lite skolarbeten som jag måste få gjort. Vi hörs, Kram!

Hejsan! Igår åkte jag och boggie till London över helgen. Även om jag flyttar ner hit om två veckor så ville vi va här och shoppa osv en hel helg innan vi börjar jobba. Så idag har vi varit på stan hela dagen och jag kan inte mer än och säga att jag äääälskar denna stad, så glad att jag ska flytta hit!

Vi har precis duschat och ska fixa iordning oss nu och sen bege oss ner på stan igen för att hitta nån stans att äta middag ☺️ så vi hörs senare, kraam!

Godmorgon.. Igår så fyllde tomi 18 år så vi firade honom igår, kom hem ganska sent och skulle upp vid 8 och göra mina fransar så inte sovit alls mycket inatt så är rätt trött... Idag börjar jag skolan vid halv 3 till 5 sen efter det så ska jag inte göra så mycket annat. Bara ta det lugnt.!

Igår fick jag reda på att jag fick min praktikplats i London tillsammans med krista på ett jätte fint hotell! Blev så glad eftersom det enda jag ville va att få praktisera i London ☺️☺️

Godmorgon! Igår var en väldigt bra dag, börjar med att min klocka ringer vid 7 på morgonen börjar göra mig iordning möter jess och boggie vid bussen och vi tar oss till skolan. Sen åker vi ut till den bergs grejen. Var hemma vid 4, åt middag och sen tog jag en välbehövlig PW.

Vaknade vid 7 duschade och började fixa iordning mig så åker vi in till stan sär vi möter upp vissa av dom andra för att gå till oceana som jag och krista verkligen ville, så igår var en lyckad dag/kväll :)

Fredag och jag ligger redan i sängen och ska snart sova eftersom imorgon ska vi på någon utflykt. kom inte ihåg exakt va det var vi skulle göra men någon med att klättra i berg. Haha! Kommer säkert bli kul! Iallafall idag började vi vid 4 och hade kvällsrestaurangen där vi hade Leonardo projektet, en 3-rätters meny från tre olika länder. Förrätten var en ärtsoppa från Finland, varmrätt var ungersk gulasch med ris och grönsaker och dessert var en tysk Apple strudel. Gick hur bra som helst och det var riktigt kul, så annorlunda mot va det är i skolan hemma. Lär mig så mycket nytt hela tiden ☺️

Hejsan! Idag så vaknade jag vid 11 gick upp åt frukost och sen kollade jag paradise hotell på ipaden, skulle börja skolan kl 16 idag men precis innan jag skulle gå till bussen så skriver våran lärare att vi e lediga idag för det var inte så mycket bokningar i restaurangen idag. Super skönt! så nu sitter jag och jess påväg in till stan och ska möta upp några av dom andra och gå å äta någon stans 😊

Just nu sitter jag på bussen påväg till skolan, har praktiskt hela dagen idag till två och efter skolan ska vi alla till banken och fixa ett UK bankomat kort! ☺️