Kære Læser,

I dag efter skole, har jeg fejret min søster som blev 16 år. Der kom familie gæster på besøg, hvor vores farmor havde taget en dejlig hjemmelavet kage med. Senere på aften spiste min familie sushi, hvilket jeg ikke er så vild med, så jeg spiste nuggets, haha.

Jeg håber I har en god december indtil nu og at, I er kommet godt i julestemning, det er jeg i hvert fald kommet i.

Jasmina.

Design din blog - vælg mellem masser af færdige skabeloner på Nouw, eller lav din egen: "peg og klik" - Klik her

Kære Læser,

Her er de 5 julesange i år jeg har hørt mest indtil videre.

Top 5 julesange:

All I Want For Christmas Is You - Mariah Carey

Last Christmas - Wham!

Santa Baby - Eartha Kitt

It’s Beginning To Look A Lot Like Christmas - Michael Bublé

Happy Xmas (War Is Over) - John Lennon

Kære Læser,

I dag har jeg været i julebyen i Aalborg en hurtig tur, inden jeg skulle ud og se Coca-cola jule lastbilen. Jeg var sammen med min bedste veninde på tur. Som sagt startet turen ud i julebyen, hvor der er så hyggeligt. Jeg fik taget en masse fine billeder af det. Hvis du har mulighed for at komme til Aalborg, så gør det nu i december måned og se julebyen. Det er rigtig hyggeligt at gå der, og se på de forskellige fine boder. Efter vi havde været i julebyen, så tog vi ud for at se den berømte Coca-cola jule lastbil. Jeg har altid gerne ville se den i virkeligheden, så det var ret vildt at se den. Man fik en Coca-cola zero gratis ved dem, inden man fik lov til at få en lille tour inde i lastbilen. Det var en rigtig fed oplevelse. Efter vi så jule lastbilen, så tog vi ind i biografen for at se "Daddy's Home 2". Den var seriøst så sjov, den kan jeg klart anbefale at se. Jeg grinte seriøst hele vejen igennem filmen.

I dag har været en rigtig sjov og hyggelig dag med min gode veninde. Jeg håber I har fået jule-hygget i dag. Jeg skriver et opslag hver dag indtil jul, så dette er 3. indlæg på min lille julekalender serie. Jeg håber I nyder at læse den. Vi ses i mit næste indlæg.

Kære Læser,

Jeg har som alle andre en juleønske liste. Jeg har selv lavet listen/billedet, så I er velkommen til at downloade og bruge det selv. Jeg har egentligt haft lidt svært med, at skulle finde nogle ønsker. For jeg har alt, hvad jeg gerne vil have. Sådan noget som en mobil osv. Så jeg har gjort mit bedste på, at finde på nogle ønsker som I kan se på billedet. Jeg har ønsket mig gavekort til Monki, Asos og Søstrene Grene. Så har jeg ønsket mig en pladespiller, billedrammer, analog til film, oxideret farvet smykker, Calvin Klein undertøj og et pandora armbånd fra Disney kollektionen. Så jeg har fundet en del ønsker i hvert fald. Hvis du ikke har fundet alle dine ønsker, så håber jeg du kan blive inspireret af mine. I må have en dejlig dag, vi ses i mit næste indlæg.

Glædelige 1. December.

Fra morgenstunden til nu, har jeg brugt min 1. December på, at se Disney film med min kære lillesøster. Vi har hygget os hele dagen, hvilket december går ud på. Vi burde egenligt se julefilm, men vi var begge i humør til at se Disney film. Vi skal dog se julekaldender, jeg har ikke rigtig fulgt med i, hvad de sender i år, så det bliver spændende. Jeg er rigtig dårlig til at planlægge hvad jeg skal på de forskellige høj-sæsoner, så som jul. Så senere i aften skal jeg havde lavet en december to-do liste. Så jeg kan lave noget hver dag i december. Da det er en måned man burde udnytte til, at hygge sig med sine nærmeste. Så jeg skal både planlægge hvad jeg vil lave med min familie, men også af, hvilke jule indlæg jeg skal skrive på bloggen. Jeg vil rigtig gerne skrive nogle D.I.Y og opskrift indlægs, eller generelt bare en masse jule relateret indlæg.

Jeg håber I alle har haft en rigtig god 1. December, og har fået hygge en masse. Vi ses i mit næste indlæg.

Travel

Kære Læser,

Dette indlæg bliver et lille throwback thursday. Jeg var nemlig i London d. 26-31 oktober 2017. Jeg tænkte, at jeg ville skrive et indlæg om min tur derover. Jeg har faktisk fået filmet en del "vlogs" derover, da jeg har en youtube kanal, som er på engelsk. Men jeg har ikke fået videoen redigeret endnu, hvilket jeg skal tage mig sammen til at gøre. Jeg var i London med min lille søster og to veninder, der er som søskende for mig. Det var første gang nogensinde jeg var i London, det var så hyggeligt. Jeg elsker London så meget efter denne tur, så jeg håber kommer tilbage en skønne dag.

D. 26 oktober;

Min søster og jeg skulle med flyet kl 12:00 (dansk tid) fra Aalborg. Vi ankom så til London kl 13:30 i engelsk tid. Vi skulle med tog til vores hotel, hvilket var en rigtig forvirrende tur, vi kom til at stå forkert af med det første tog. Men kom så heldigvis på det rette spor igen, med hjælp fra en masse af søde mennesker. Vi ankom så til et underground station tæt på vores hotel, hvor vores to veninder hentet os, de ankom nemlig dagen inden os. Resten af dagen lavet vi ikke så meget, da min søster og jeg var trætte.

D. 27 oktober;

Vi alle tog underground ind til London central, hvor vi tog en masse billeder. Vi tog billeder af byen og outfits billeder. Efter at havde kigget lidt rundt, så tog vi ind til Shrek Adventure, hvilket var super sjovt. Det er et slags live teater, hvor man går rundt til forskellige poster, hvor skuespillerne også snakker ud til publikummet. Hvis I har mindre børn, søskende eller bare et barnelig sind(som jeg, haha), så anbefaler jeg helt klart i tager en tur derind. Efter vi havde været i Shrek Adventure, så kigget vi bare rundt omkring hvad der lå tæt på Shrek Adventure. Efter det tog vi hjem.

D. 28 oktober;

Denne dag tog vi ind til Madame Tussauds, hvor vi tog en masse billeder med alle voksfigur. Voksfigurerne så så levende og rigtige ud, de har virkelig gjort et godt stykke arbejde. Efter vi var derinde, så spiste vi på KFC, som ligger på et hjørne på den anden side af Madame Tussauds. Efter det tog vi til Carnaby street, for at shoppe lidt. Derefter tog vi hjem.

D. 29 oktober;

Denne dag skulle vi til London Dungeon, hvilket var rimelig skræmmende. Det var et live slags teater ligesom Shrek, hvor man også skulle gå rundt til forskellige poster. Det var skræmmende på den forstand, at man fik et masse choks. Der var ved en post, hvor min søster stod foran nogle gardiner, som så bevægede sig. Hun blev så bange, at hun faldt. Hun faldt endda to gange, det var så sjovt og de andre folk som vi skulle gå med, fik sig også lige et grin. Efter vi var i London Dungeon, så tog vi op i London Eye, og hold da helt fast en fed udsigt der var. Man kunne nærmest se hele London deroppe eller noget af London i hvert fald, haha. Jeg fik taget en masse fine billeder deroppe. Efter vi var færdige der, så tog min søster og jeg en lille aften tur og kigget rundt omkring ved Big Ben. Vi tog også et hurtigt smut til Oxford Street, men butikkerne var desværre lukket, så vi tog derfor hjem.

D. 30 oktober;

Denne dag stod på ren shopping. Vi fik shoppet løs i Oxford Street. Vi fik alle købt en masse i Primark, hvilket var egentligt der vi fik brugt flest penge. Vi var i Primark i 2 timer og shoppet løst. Vi nåede ikke så mange andre butikker på Oxford Street, fordi Primark var så stort og billigt. Jeg kan ikke vente til den dag jeg er tilbage i London, så skal jeg helt klart i Primark igen. Efter vi var færdige med at shoppe, så tog vi på Pizza Hut som ligger tæt på Primark, hvis jeg husker rigtigt. Der var tag-selv-bord med en masse lækre pizzaer. Da vi var færdige med at spise, så tog vi tilbage på hotellet, for nu skulle vi nemlig gøre os fine, da vi skulle til koncert. Grunden til vi faktisk skulle til London var, fordi vi skulle se Harry Styles. Så om aftenen var vi til Harry Styles koncert. Det var en rigtig god koncert.

D. 31 oktober;

Min søster og jeg skulle med flyet kl 6:50 om morgen, så vi skulle med taxa om morgenen kl 4:00. Jeg var godt nok træt, for jeg havde ikke fået særligt meget at sove + jeg havde stået oppe i lang tid, nu hvor jeg var til koncert. Men turen hen til lufthavnen gik fin. Turen hjem i flyet gik også fin, jeg sov det meste af tiden på flyet. Vi ankom i Danmark kl 9:30 om morgenen. Så jeg nåede lige hjem og fejre halloween.

Det var mit indlæg om min tur til London. Jeg tænker, at jeg vil lave endnu et indlæg fra London, hvor jeg viser de ting jeg fik købt. Jeg tænker også, at jeg kan lave et indlæg med tips til, hvordan man rejser rundt i London med underground og Uber. Og tips til hvor man skal bestille takeaway, da vi for det meste gjorde det. Generelt bare et indlæg med en masse tips. Skriver det ned på min liste med, hvilke indlæg jeg skal skrive. Men håber I fandt opslaget interessant. Vi ses i mit næste blog indlæg.

Kære læser,

Velkommen til mit første indlæg. Her på min blog vil jeg poste alt fra mode til mad-opskrifter. Jeg tænker nu, hvor vi går december i møde, at jeg laver en julekalender her på bloggen. Så det skal i glæde jer til.

Lad mig fortælle lidt kort om mig selv; Jeg hedder Jasmina Larsen, og jeg er 18 år. Jeg er i gang med en HF. Jeg tager HF på enkeltfag, så jeg har fordelt mit skema, så at jeg har fag både i skolen og på nettet. Hvilket jeg tænker jeg kan lave et blog indlæg om, hvor jeg fortæller, hvordan det er at studere nogle enkeltfag på nettet. Udover at jeg er i gang med en HF, så tager jeg sangundervisning. Jeg elsker at synge, så derfor valgte jeg at tage sangundervisning, i håb om jeg kan blive god til at synge. Jeg kan godt synge, men er ikke god nok (haha), jeg har brug for hjælp til at lærer de forskellige teknikker indenfor sang. Så jeg glæder mig til at se, hvordan min udvikling kommer til at gå. I min fritiden er jeg meget sammen med min familie og tætte veninder. Jeg er et familie mennesker, så jeg tilbringer det meste af min fritid sammen med min familie. Det var lidt kort om mig, hvis der er mere i vil vide om mig, så er i velkommen til at spørge løs.

Jeg håber at der vil være folk, der vil finde min blog interessant. Jeg har altid gerne ville lave en blog, jeg har faktisk skrevet i blogge før, men mistet hurtigt motivationen til at fortsætte. Jeg mister hurtig motivationen, hvis tingene ikke går som jeg vil have det. Men denne gang vil jeg ikke stoppe, selv, hvis jeg mister motivationen, så vil jeg fortsætte. Jeg glæder mig til at se, hvor bloggen vil føre mig hen. Vi ses i mit næste blog indlæg.