Att jag är skitdålig på att uppdatera bloggen just nu. Men det är mycket omkring mig och orkar inte riktigt med. Fick avslag på överklagan så bara fortsätta ompröva. Sedan är det mycket annat med. Man ska liksom orka med hem och barn. Min kropp lägger ner igen. Tack som fan du som anmälde. Karma kommer.

Sedan som jag skrev i förra inlägget så ska finaste hästen Selamie vandra över regnbågsbron i höst. Det känns trots att jag tycker det är rätt. Ja ett jävla gnäll inlägg här ikväll. Men jag mår inte så bra. Tankarna spinner.

För övrigt jar jag inte gjort jättemycket idag. En promenad med hundarna och det är ungefär vad jag orkat. Nästa vecka är mycket. Måndag möte. Tisdag sjukan. Ja jag är inte ok. Torsdag möte. Nu ska jag i alla fall försöka sova.

Har saknat hästarna när vi varit borta. Tyvärr kunde jag inte rida Selamie idag för hon har ont. Fick låna Kim idag. En stor kille på 176 cm över manken. Det gick jättebra. Men har borstat och myst med Selamie en massa. Och gråtit lite. För i okt kommer hon gå över regnbågsbron tillsammans med Nirak. De är gamla och det är dags för dom. Kommer sakna dig Selamie. Kan inte förstå hur man kan fästa sig så fort. Älskade fina häst ❤

Idag åkte vi på en tur till Blue Lagun här på Malta. Först åkte vi båten och sedan fick vi gå av båten eller bada ifrån båten. Hasse och Jesse dök från båten. Sedan gick vi till en plats bättre för små barn. Det var sjukt mycket folk. Men vi badade en stund och gick sedan till bpten som skulle ta oss tillbaka. Älskade båtturen. Lite bilder från dagen.

Idag gifte sig våra kompisar här på Malta. De var verkligen jättefina. Efteråt gick vi och åt och har precis landat på hotellet. Nu är jag helt slut.

Igår var vi till Milleha bay och badade i havet. Jätteskönt var det. Tyvärr kom min migrän smygande. Vi käkade även där innan vi åkte tillbaka till vårt hotell. Sov väl sådär. Idag skulle vi åkt till Valetta. Men jag vaknade med samma huvudvärk så det har blivit en lugn dag vid hotellet. Ungarna har badat i poolen. Hoppas huvudvärken släpper till imorn.

Mitt liv

Blev ju inte mycket sömn inatt i Skavsta och sen upp kl 3 på natten typ. Huuva. Sedan började strulet. Vi visste inte att vi skulle checkat in online så det blev 2000 spänn extra för det på flygplatsen. Ingen av oss var på det bästa humöret. Sedan var det ju all sedvanlig kontroll. Och givetvis blev jag stannad för stick koll haha blev skit noggig men det var inga problem.

På flyget fick ju Mio, Hasse och Lova sitta bredvid varann och jag placerades långt fram haha. Men är ju inte flygrädd. När vi väl var i luften så fanns det tre lediga platser nästan jämter dom så flyttade dit. Fick sova ca 40 min på flyget.

När vi kom fram var det typ 40 grader varmt. Höll på och dö haha. Och när vi kom till hotellet fick vi vänta med incheckning till kl 14. Efter det har vi kollat runt lite, ätit och tagit ett dopp i poolen. Sedan middag. Nu är vi på hotellrummet. Barnen är installerade i sitt rum och vi i vårat. Blir inte mycket mer ikväll.

Ja i alla fall mot Skavsta. Man har väl ändå hunnit med att packa det sista nu på morgonen. Nu sitter vi på tåget mot Norrköping. Där blir det byte till Nyköping. Blir hotell inatt och gå upp väääldigt tidigt. Planet lyfter kl 6:30. Hej då Sverige säger vi då 😘

Mitt liv

Ja så är det. Vi har idag städat lite. Jag har lämnat hundarna hos hundvakten och vi har packat våra väskor. Så ja det är väl  bara att vänta till imorn egentligen. Då åker vi mot Skavsta. Och tidigt på tisdag morgon går flyget till Malta. Skönt att släppa alla bekymmer ett tag faktiskt. Kanske bloggar lite från Malta om jag hinner.

Så oändligt slut och trött på alla motgångar. Jag frågar mig själv hela tiden. Kommer jag hitta tillbaka till mig själv? Ja jag vet inte. Just nu känns det mesta bara usch. Jag vill inte, jag orkar inte. Humöret tryter och man känner sig som en värdelös mamma och sambo. Hur gör man för att komma tillbaka? Vill gärna ha svar på den fråga.

Mitt liv

Lite så fick jag känna mig en stund ikväll. Har spenderat tid med Lova min dotter och hon sminkade mig och satte i mitt löshår. Men alltså ja ni får se själva. Första bilden är före och efter