Har varit en bra ledig helg, 😀👍 i fredags lagade jag och Hampus taco och tog det lugnt 😀 i lördags träffade jag Amanda vid 12 i stan och åt subway sen kollade runt, åkte hem till mig tog en promenad och prata om resor vi blev så sugna att åka iväg någonstans 😅 även fast båda har precis varit iväg så ville vi ha något att se fram i mot😂 såvi kollade lite på resor lite random, gick sen och åt på sjöglimten gick sen hem då beställde vi en sista minuten resa 😂😂😏 lite random men kommer bli underbart 😍 vi åker den 27 maj så är bara 65 dagar kvar och jag längtar redan 😍 hotellet ligger i Rhodos stad har 250 rum så är lite mindre hotell än Cypern 😀 ligger precis vid vattnet oxå verkar vara ett väldigt fint hotell 🍹💃🌞

Kom hem från London i natt 😀 vi åkte här ifrån i torsdags vid 01.00 så vi var tvungna att vakna vid 00.00 för att hinna packa allt osv :) vi landade redan i London runt halv 9 så hade en hel dag där 😀 var ju så mycket att se men tror vi hann med allt som vi ville så plus blev jag några tusen fattigare men aja helt klart värd det😀 skönt att komma hem till lugnet var ju så krångligt med spårvagnen men vi lärde oss det med tillslut 😅 men vi hann med att gå på piccadilly circus, China town, London eye, madame tussauds , big ben, westminster abbey, green park , Harry Potter , natur museumet , gå på marknad sen shoppa på det med så hel nöjd 💁 vi ser ju dock slitna ut på alla bilder men vi gick typ 2 mil varje dag för att hinna med allt, vi kom iväg vid 9 sen kom tillbaka till hotellet vid 7 sen åt vi mat efter det liksom 😂 men helt klart värd det 😀

Ledig helg känns så himla skönt att jobba bara vart 3 helg så himla skönt 😍 känns man får ut lite mer när man är ledig på helgen än på vardagar😀👍 har varit en lugn helg träffade Amandas i fredag tog en lunch och fikade väldigt mysigt 😀👍 åkte sen hem Hampus var iväg med sina killkompisar så var själv hemma ovanligt brukar annars oxå passa på att hitta på något men var ingen som kunde så blev en lugn hemmakväll för mig själv rätt nyttigt det med 👍 igår hände inte heller mycket Hampus slutade vid 2 åkte tills hans mamma en sväng och sen hade vi en myskväll hemma😍 idag åkte vi till Örebro en sväng hittade inget speciellt vi var bara tvungna att göra något kände vi😂 som sagt en lugn helg men dom behövs dom med för att ladda på med nya batterier😀✌️

Får bli en gamal bild har inte direkt tagit några nya✌️

Väldig bra dag igår 😍 jag och Amanda åkte till Örebro vid 12 med tåget 🚆åt när vi kom fram, checkade in på hotellet och sen gick vi lite på stan😀 gick sen till hotellet och fixade oss och drack innan vi drog till krogen där bästa Linda uppträde så underbar😍 super kul kväll har inte haft så kul på länge 😂😂😂 har världen bästa vän, vet inte hur jag skulle klara mig utan Amanda💁vilken kväll 😅 idag gick vi lite på stan oxå innan vi tog tåget hem, nu blir det mello 😍

Har varit väldig lugn helg kan va skönt det med😀👍 i fredag träffade jag Amanda på stan där vi kollade runt lite sen fikade 😀 åkte sen hem där jag och Hampus lagade tacos👍 i lördags så åkte jag till Mjölby med mamma där vi fikade sen åt lunch och kollade runt lite😀 sen gick jag och Hampus på en promenad och lagade lite mat 😀 idag har jag och Hampus gått en promenad och sen åkte vi en sväng till hans mamma😀 väldig lugn o mysig helg 😀 är lika bra det för på fredag ska jag nämligen till Örebro på krogen där och festa så taggar inför det 😀🍻

Igår slutade jag 16.45 väldigt sent tycker jag när man har ledig helg men aja åkte direkt hem gjorde mig i ordning lite snabbt och sen åkte jag och Hampus och kollade på bio på fifty shades darker vi bestämde det lite random men var inte så många på bion så vi fick bra platser ändå 😀👍 vi åkte sen till Linköping för att äta på pinchos underbar mat 😍 väldig mysig kväll 💞 idag har det inte hänt allt för mycket vi har varit ute och gått sen nu ikväll har vi varit hos Hampus mamma och ätit 😀👍 mysig kväll helt enkelt ✌️ imorgon är det söndag helgen springer iväg 😫 men ska iaf väg till Linköping med mamma på förmiddan sen ska jag och Hampus gå en promenad 😀👍 har varit en bra helg helt enkelt 😀

Var ledig igår väldigt skönt 👍 klippte mig och färgade håret, skulle från början göra det ljusare men blev rött ist lite ovant dock men aja😂 vart väl helt okej 😀

Bra helg 👍 i fredags var jag ledig träffade Amanda vid halv 4 i stan då handlade vi inför kvällen det blev egen gjord pizza jättegod 👍 vi kollade på film och åt en del onyttigt och drack lite vin 😃 i lördags slutade jag 16.45 åkte hem där Amanda va vi gjorde taco och sen blev det kladdkaka till mello 😀 mello helt okej tycker jag iaf 😀👍 jobbade sen delad tur på söndan då åkte jag hem till mina föräldrar för att käka 😀 bra jobbhelg helt enkelt 😀👍

Tänkte skriva om mina favorit resor✌️ Har varit utomlands väldigt mycket tycker jag iaf😀 har varit i Teneriffa , Rhodos , Egypten , Cypern , 3 gånger i Turkiet , 2 gånger i Mallorca , gran ganaria tror de var alla 😀 min första resa utan mina föräldrar var otroligt spännande när jag och Amanda reste till Turkiet 😊 när jag reste med Amanda till Cypern var ett minne för livet verkligen 😀👍 där vi hade både värme och uteliv 😀 hade lätt kunnat åka dit igen en gång till 😍 tyckte även att magaluf var väldigt rolig då jag reste med min pojkvän för första gången väldig mysig resa 😊 tyckter även när jag reste till Palma med min mamma och syster väldig mysig resa inte varje dag man får umgås så mycket med sin syster och mamma som en hel vecka 😀 det är mina favorit resor 😀 4 helt olika resor man alla var lika roliga ✌️ nu är jag ännu mer sugen på London resan när man kollar gamla kort 😀

nu är jag påväg hem har träffat Louise och Johanna och lille Alice 💞😊 tyvärr kunde inte Ida och lille William följa med ❤️ Jätte tråkigt💞 Jag åkte med 4 tåget till Linköping där jag hade sällskap med Louise Johanna och lille Alice 😊 hon har växt så himla mycket😦 man dör ju när man träffar henne och William haha man blir ju sugen själv när man träffar dom små dom utvecklas ju så himla snabbt 😍 vi åt på rico jätte god mat 💁 jättebra kväll helt enkelt 😀👌🏼