Presentation picture
ismylove
Susan, 27 år, Bromma
Välkommen till min blogg! Här får ni följa mitt spännande liv som modell och mamma i Franska rivieran!
Instagram @lovasusan

Känns som jag spenderar det största delen av mitt liv på stranden, bättre än att spendera det på ett kontor iaf lol ;)

Designa din blogg - välj mellan massor av färdiga mallar på Nouw eller gör en egen; "peka o klicka" - klicka här!

Igår kollade vi igen på fyrverkerier här i Cannes. Otroligt vackert som vanligt. Sen blev det några drinkar med en vän och jag blev uppraggad av en tjej lol! Idag var vi på stranden hela dagen. Det är proppfullt på stränderna nu så jag ser fram emot när det blir mindre folk från och med september.

Sorry inte uppdaterat för jag har inte gjort nåt speciellt förutom igår kväll när älsklingen bjöd mig på en romantisk middag på La Chunga. Väldigt fin och mysig restaurang som ligger bredvid hotell Martinez.

Igår var det älsklingens födelsedag och den spenderade vi på Gotha beach. Det var bra musik och goda drinkar. Hade det så mysigt och roligt tillsammans :) Vi är alltid så barnsliga och hittar alltid på massa bus ihop, därför jag älskar Manu så mycket!

Nu har 2 veckor i Stockholm gått och jag är hemma i Cannes igen.
Vi har bokat en resa till Marrakech i slutet av september och efter en resa till Malta.. Sen åker jag till Stockholm igen.

Jag är riktigt nöjd med min vistelse i Stockholm. Vädret är perfekt, jag har träffat mina närmaste vänner och varit på iyengar yoga 2 gånger med min mamma. Vi kom nyss hem från den och både jag och min mamma sa att vi känner oss som om vi blivit misshandlade haha. Vissa övningar är riktigt svåra att utöva. Vi hängde bl a på rep med huvudet ner som fladdermöss.
Igår upptäckte jag ett nytt ställe på Åhléns city takterrass. Det är en ny italiensk restaurang och cafe. Vi satt ute på terrassen och hade jättefin utsikt över staden. Sen promenerade vi i gamla stan och njöt av det fina vädret.

Åh jag glömmer numera att uppdatera här. Här är mer bilder från plåtningen med Fredrik Hedlund!

Det är så underbart väder i Stockholm nu, Gud vad jag älskar svensk sommar! Igår tog jag en lång promenad i Grimsta skogen, det var helt sagolikt vackert där. På kvällen mötte jag upp några gamla vänner för en drink på Godot. Idag ska vi gå till stranden.

Här kommer två första bilder från plåtningen med Fredrik Hedlund

Andra dagen i Stockholm. Igår var det jättefin väder och vi åt frukost på vår fina balkong. Sen har Liza cyklat ute och jag har promenerat efter henne. På kvällen hade jag fotosession med Fredrik men solen höll på att gå ner och det var så kallt så jag frös ihjäl! Men vi fick iaf fina bilder. Sen åkte jag en snabbis till Linda och sen tillbaka hem. Idag regnade det så jag stannade hemma och lagade mat.