Dagen har vi spenderat i stockholm. Felicia som gjort slut med sin kille behövdes muntras upp lite så vi åkte iväg för tänka på annat. Började med Täby galleria, sen Barkarby outlet och avslutade med kista galleria. Åkte halv 9 imorse och kom hem 6. Heldag.

Nu ligger jag och försöker söva barn, något som blivit så omöjligt igen. Vissa perioder tar timmar att fröken Hong att somna. Nu är sån period och de är sååååå jävla jobbigt!!
Helg på g och mr P jobbar natt och sen på måndag då är det dags att börja jobba igen...

Nu lagom Skinner solen medans när vi skulle iväg till dagis spö regnade det. Mindre trevlig att behöva gå i det. Holly somnade nästan när vi var hemma. Så hoppas hon sover nu ett tag i vagnen. Idag blir det en lugn dag. Dammsuga av övervåningen bara. Damma lite snabbt i noahs rum.

Är rätt skönt med vardagen tillbaka. Får ett annat ro i kroppen & mer gjort om dagarna. Tvätt, städ och matlagning. Samtidigt som jag tar de lugnt när Holly sover. Första vilan imorse, duschade jag och gjorde mig i ordning. Sittande på oc. Nu har jag förberett maten och fortsätter titta på oc. Ska hänga en tvätt, och dra ett varv med dammsugaren. Ikväll blir de Frans fix & imorgon när Noah är på dagis ska jag städa övervåningen. Sen har vi 2 lediga dagar tillsammans, då ska de kunnas njuta och alla måsten vara gjorda ❤️

Hösten är här. Kallt, burrigt, regnigt och grått. Mr P lägger Holly, och jag slappar i soffan. Minns inte ens sist jag kunde göra det . Livet går verkligen i 110 hela tiden. Noah är hos mormor, åkte tidigt i morse & kommer hem imorgon någongång. Så imorgon är de bara jag & Holly. Hon är så himla mammig just nu. På mig hela tiden. Skriker så fort jag går. Lill tussan ❤️ sen ska jag åka och fixa fransarna. Så skönt, få dom fina igen 🌸

Den 28 for vi till Mallorca, åk ifrån gimo 14 och styrde bilen möt Skavsta där planet skulle gå 18.30. Flygresan gick helt okej . Holly skrek när hon skulle sova, och sen vaknade hon lagom till avgång. Väskorna kom precis när vi kommer in i väskhallen och bussen stod redo och när vi kommer. Party bussen nr 1, full med brittiska ungdomar som skulle till magaluf, fylla, sång och härjer hela vägen. Tog oss 1,5 timme att komma till hotellet. Kvart över 12 checkade vi in och dunstade i säng.
Dag 2
Holly vaknade tidigt, så satte henne i bärsele och gick en morgon promenad runt området medans Patrik och Noah sov vidare. De vaknade till vid 8, gick ner och åt frukost och Holly somnade om. Sen var de poolen som gällde hela dagen. Hyrde bil mot kvällen och åkte mitt magaluf och Palma. Lyckades gå vilse på båda ställena 😂😂

Dag 3
Upp tidigt och styrde bilen till andra sidan ön, alcudia där vi hade strand häng hela dagen. På kvällen var ini stan där vi bodde.
Dag 4
Pool häng fram till 16, då våran transfer kom och hömtade oss och körde oss till flyget. Svin kallt på bussen så de va en plågsam resa. Planet skulle gå 19.45 men var sent en timme så gick inte förs 20.30 men landade ändå rätt tid som de skulle 23.30 landade vi på Skavsta och jöklar vad jobbigt det var att köra hem. Barnen sov tur var..

4 sköna dagar på ön Mallorca. Men tror jag inte skulle åka tillbaka dit om man inte hittar någon billig resa då. Less lite på Spanien och dess öar.

Helgen kom & försvann som vanligt. Tjejena vart här, fixade naglarna igår och sen var vi hem till Sara o Jason i deras nya hus och åt mat. Idag var vi hängt på Gränby, packat och ska strax städa av snabbt. För imorgon kväll åker vi till Mallorca med barnen ❤️
Lite kvällsbad blir det nog med. Länge sen vi badade nu.
Holly har precis somnat och Noah ska sova nu, dags för rutiner för denna pojk nu.

Vilka dagar vi har haft. Bara vi 2, njutit, pussats, pratat, och bara fått vara. Men jöklar vad man saknat barnen. Sitter & kikar på ny resa och ta med barnen. Se om vi hittar något. ❤️

Sitter på balkongen på vårt rum. Mr p sover än. Idag blir det stranden.
Igår när vi kom så åt vi först en lunch på hotellet, sen hängde vi vid poolen här. Vilade lite innan vi begav oss ut ner mot staden. Och åt middag. Idag är jag öm i fötter och träningsverk. Gick nog 1 mil. Är en bit ner till centrum & strand och så gick vi lite vilse med 😂😂

Vår lilla tjej som inte är så liten längre har fyllt 1 år med 9 augusti hade vi 1 årskalas här hemma. Tårta & ballonger. Vi har inte en liten bebis längre, utan ett litet barn. Hon utvecklas i rasande fart. Står själv men vägrar gå. Men går med stöd längs grejer, vagn och saker. Hon skrattar åt hel konstiga saker. Just kommit in o en mamma period, vart väldigt Pappig hela sommaren, men är väl för de är han hon vart med. Ett sju jäkla humör. Så fort de inte går som hon vill, blir hon arg och skriker. Sover oftast hela nätter i sin säng. Maten består fortfarande utav mest ersättning. Smakar endast lite på Mat.

När jag skrev sist var sommaren på gång & nu är hösten på gång ist. Hela sommaren har gått. Den kom & försvann helt sjukt fort. Jag vart arbetslös & fick ett sommar schema på en gruppbostad i Östhammar så en riktigt semester fick jag inte. Men vi har tagit vara på alla mina lediga dagar, camping i Örebro 2 gånger, Öland 6 dagar och bad och sol så fort tillfälle har givits. Nu är jag åter arbetslös igen men förhoppningsvis har jag nytt jobb ifrån september. På söndag åker jag och mr P till Rhodos på en weekend utan barn. Nervöst att vara utan dom så många dagar men så jävla välbehövligt efter denna sommar..

En salig blandning på bilderna, midsommar i Östhammar, Örebro, Öland , Fjällnora, gimodammen. Och allt där emellan ❤️