Igår efter jag slutade jobbet så plockade mina systrar upp mig och med sig hade de en pizza var från pizzabakeren. Så vi åt godaste pizzorna och åkte mot Ikea i Haparanda.

Köpte sminklampor, byrå osv till tredje rummet i lägenheten som blir typ smink-/walk-in-closet/kontorsrum.

Nu ska jag slänga i mig frukost och ta ut Franz på morgonpromenad innan lördagsjobb. SES!

Ao nang Beach, Krabi

Godmorgon!

Helt sjukt hur man saknar ledigheten och värmen så fort man lämnat den, får hålla ut till semestern och sommaren nu och det känns faktist mycket lättare då vi haft plusgrader och lite sol senaste dagarna, får så mycket vårkänslor. LOVE IT!

Idag jobbar jag till åtta iallafall, SES.

Dinner & Bowling

Blev middag och bowling på Oleary's med tjejerna ikväll. Åt en pasta Alfredo med kyckling, den var så god men väldigt mastig så vi delade alla på en efterätt eftersom man blev så mätt. Efter matkoman gick vi och bowlade, så längesen man gjort de så det var så kul!

Nu är jag hemma och ska gå och lägga mig, jobbar imorgon. Godnatt!

Drömmer mig bort till en solig och varm strand, en fruktshake i ena handen och en bok i andra.

Idag är jag ledig så mina planer är gymmet med Erika då hon slutar, sen ska vi möta upp Madde och Eva då dom slutar för middag i stan. Ha en fin dag!

Dolphin mall, Miami

Två bilder från Miami för ett år sen.

Will you be my Valentine?

Efter jobbet åkte jag hem och bytte om sen åkte vi till stan för att äta middag på bastards burgers (bästa burgarna i stan) och hann även gå en sväng på stan, jag fick världens finaste örhängen från Lily and Rose och när vi sen kom hem så låg de rosor och choklad på köksbordet. Bäst är han, min man

Pictures from my Birthday

I torsdags förra veckan blev jag 24år så min familj och vänner kom och fikade tårta och lite gott här i våran nya lägenhet.

Fredag den 27e januari förra veckan så hade jag, Eva och Erik planerat att överraska Anders på hans födelsedag.

När han vaknade fick han en present av mig. Sen efter frukosten åkte vi till Eva och Eriks hotell i Klong Muang, Sofitel hette de.

Vi körde poolhäng, roomservice till lunch och till middag blev de buffé, han älskar ju mat så de kunde ju inte bli bättre och efter vi ätit så hade vi beställt in tårta som A inte hade någon aning om, han blev så överraskad. Hela personalen gick på led och sjöng och applåderade "happy birthday"

En tårta med tända ljus skulle han ju få på sin födelsedag såklart. En riktig chokladbomb, så god!

Sista kvällen igår, efter vi ätit middag gick vi efter Ao Nang Beach till Starbucks, så gott med en Iced Frappino. Killarna gick sen och spelade biljard och jag och Eva promenerade efter alla småbutiker och kollade på souvenirer.

Fick dock ont i örat igår och de har inte gett med sig så jag hoppas att de inte kommer göra jätteont i flyget, kan inte ens sova på den sidan för att örat känns svullet inuti.

Bussen hämtar oss 09.00 idag i och så åker vi till flygplatsen, flyget går 12:45 så landar vi hemma i Luleå klockan 19.00 och jag är så taggad på att träffa Franz, saknar han sååååå mycket!

Igår spenderade vi några timmar ute på Phranang Beach som ligger väldigt nära Railay Beach. Finns typ unga restauranger på den stranden utan typ 5-6 matbåtar med allt från drickor, fruktshakes, thaimat och snabbmat.

Vid halv 3 tog vi en longtail båt hem till vårat hotell igen och låg vid poolen resten av dagen sen duschade vi och tog en tuktuk in till Ao nang beach och åt middag på sportbaren Restaurant TJ's som hade riktigt god mat.

Sen blev de som de tre senaste kvällarna -> biljardturnering, så roligt.