Hej på er !!
Nu sitter jag och älsklingen på flygplatsen för att gå på planet mot Kos om bara några minuter!! En fin vecka med min prins kommer sitta perfekt 😍😍

Tyvärr verkar det ju bli bra väder i Sverige så hoppas ni har det lika bra😀😀

Hej och "godmorgon" 😀
Ny vecka och nya spännande möjligheter! För stunden ligger jag i sängen och ätit min andra frukost. Vi har byggare hemma så väntar typ på att dom ska på lunch så jag kan åka till jobbet..... Haha feg som jag är.

Annars då har jag spännande saker i veckan, mer får ni veta när det kommer😏

Annars har helgen varit lugn, spenderat tiden med älsklingen samt att det har varit dop för min kusins son😍😍

Idag är verkligen ingen vanlig dag för osagt det min och älsklingens 3,6 års dag😍 tänka sig att jag fått vara med en underbar kille så pass länge!

Till dagen, har slitit på jobbet större delen av dagen, resten har spenderats med träning och kurerat mig i soffan då jag börjar ana en förkylning....
Men nu ligger jag äntligen i sängen och skall sova då det väntas mer jobb imorgon!!
Hoppas ni får en fin torsdag så är det snart helg 🎉🎉

Säger bara men Gud vad dagarna flyger och jag vet inte vart jag tar vägen.....
Jaa, senast vi hördes var det torsdag, fredag gick och jag träffade brudarna för lite kulturkalas samt middag. Lördag låg jag i soffan och mådde allmänt piss, söndag samma där.
Igår jobbade jag för att senare möta upp syrran för ett träningspass 😍 Idag vart det in i skogen för lite kantarell plockande och sen blev det några timmar jobb. Snabbt hem och vända till Fia för att fixa fransar och prata lite❤️
NU ligger jag äntligen i sängen och skall sova då det är uppgång om bara några timmar för mer jobb. Pussar så länge!!

God morgon! 😀 hopps alla sovit gott!
Syrran kom ju hem i måndags så vi drog ett grymt pass på gymmet för att sedan hem å sova.
I tisdags vart det ut i skogen tre timmar för att plocka blåbär som gick över till svamp letande, men vi hittade bara en liten kantarell💔 Mot kvällen körde vi lite hoj och tillslut tränade! 😀
Jaa igår vart det ju onsdag och då blev det en powerwalk, lite hoj åkning, klippte+färgade syrran. Samt mot kvällen åkte vi två in till Göteborgs kalaset för att kolla den mäktiga Silvana Imam. Den kvinnan är ju Sveriges drottning! 🙏🏻

För tillfället ligger jag i sängen och har kollat youtube några timmar. Men skall nog ut på en pw innan jag äter frukost👌🏻 Sen vid lunch blir det jobb!

God eftermiddag 😀
Haft en fin dag i det underbara vädret??
Det har jag förutom de timmar jag jobbade, men annars har jag njutit i solen!
För övrigt har jag inte fått tillbaka min kamera och det har snart gått 3 veckor.... 😑 Annars har det varit en extremt lugn helg tillsammans med min älskling. Och nu väntar jag på att syrran kommer hem så vi kan dra till gymmet😍

Gud är så otaggad på att blogga utan min kamera som vart på lagning i 2 veckor....
Men men, det senaste har varit ganska fartfyllt. Har jobbat en del, tagit hand om min älskling som vart sjuk, firat mig hela tre gånger! 😀

I lördags firade jag, Sanna å Fia mig med att vi käkade middag och sen blev det en super rolig utgång! Söndag firade familjen mig och fick så fina presenter!😀
Måndags vart det jobb för att sedan bli överraskad av älsklingens familj på en restaurang. Blev verkligen riktigt överraskad och det vart så roligt! 😍

Sen har jag mest spacklat och målat om mitt rum och jobbat😅 Men nu har jag gått på helg och ser fram emot imorgon då jag får möblera mitt rum!! Bott i ett kaos i några dagar nu...

Godkväll!!
Kände att det var dags att uppdatera lite nu innan läggdags, dock sover jag nästan redan... 😁
Men men, idag har jag jobbat några timmar och sen plockade jag upp syrran och vi har inte gjort så mycket idag. Vi har kört ett grymt bodypump pass så nu är jag riktigt taggad att fortsätta veckan ut! Samt att vi besökt hennes kompis vilket var super mysigt, och nu har jag precis klippt henne samt tagit en varm dusch och skall strax sova!

Annars har det varit en fartfylld helg med super god restaurang middag i fredags för att sedan på lördagen fira Sanna! Igår vart det även en sväng till Borås 😀
Men Nää nu skall jag ta och sova!! 😍

Heej på er!!
I onsdags jobbade jag lite innan vi åkte på några ärenden, sen sova hos älsklingen.

Igår var det en ganska lugn dag, vi körde lite hoj och mot eftermiddagen rörde vi oss till Allingsås för en sån internationall food market. Åt verkligen så mycket och är nästan fortfarande mätt😅 Men allt var verkligen super gott och tog lite bilder 😀

Idag är ännu en lugn dag tills ikväll då det är restaurang med älsklingens familj! 😀