Hejsan på er, hur har ni d?

Jag vet riktigt inte vad som hände med bloggen den dog typ haha. D e va ju iaf senast i typ April vi hördes, men vet dock inte riktigt vad som hände, elr vrf ljuger jag haha d va mkt i skolan, betyg, stress, träningar osv you name it liksom.

life update; imorrn ska jag träffa Alicia i tc sen så ska vi åka t mos för att fika elr nåt annat, på fredag åker jag t Finland i typ 1 vecka t mitt landställe. Men nåt jätte hemskt är att skolan börja om 14 DAGAR!!!!! Vafan lovet bara rusade förbi asså har typ inte hunnit göra nåt under lovet förutom att vara på grönan 24/7 heh. Men annars un der lovet har jag varit med kompisar och igår var jag med Ina å Natalie å vi hade d super myssssssss, asså demtvå är som systrar för mig å d bästa är att dem är så hilma snälla å underbara å framför allt roliga:) men jaja tänkte inte ta ut på hela inlägget om att prata om mina kompisar! men tänkte inte göra så mkt mer nu ska sätta en film å kolla på den tills jag dör av trötthet.så hoppas ni sover jätte bra så hörs vi så snart som möjligt. Puss Puss

// Isabella<3

hejsan alla fina!! ja jag vett att jag lovade att jag skulle vara aktiv så mycket som möjligt, men som ni vet va jag på Rhodos hela förra veckan och kom hem igår och tänkte nu skriva lite om gårdagen och om vad jag ska göra idag.

TISDAG

Vi vaknade cirka 8.30 för vi tänkte att vi skulle äta god frukost, packa osv. och som vanligt glömde jag ta bilder, elr jag tog några bilder men dom är på min lur och det gick inte överföra dem till datorn för det va lite krångel oså men ska försöka att fixa det så fort som möjligt. Gårdagen va inte riktigt så händelse full som jag hoppats men ändå, efter frukosten gick vi och packa allting och lämnade rummet 10.30 typ. men efter det gick vi till solstolarna och solade ända tills det blev kallt och sent så i cirka 8h. Vi åt middag på hotellet och efter vi åt satte vi oss vid lobbyn och tog våran ipads och jag kollade på serier, försöker att kolla klart The Vampire Diaries, som jag typ skjutit fram i flera månader men nu har jag äntligen kommit igång igen. Började igår på säsong 7 asså sista säsongen. Men iaf kl. 20:40 kom våran buss och hämtade oss från hotellet och bussen tog oss vidare mot flygplatsen, vi checkade in vårat bagage gick igenom säkerhetskontrollen och allt d man gör på flygplatsen. vårat flyg gick cirka 23.05 och vi va framme i Stockholm 02:05, då resan tog 4h.när vi landade hämtade min farfar oss och lämnade oss hem men vi bor bara typ 12 minuter ifrån Arlanda så d e super skönt att slippa åka i flera minuter/timmar för att komma hem. när vi kom hem gick jag och sov direkt för sov verkligen inget på på flyget.

ONSDAG

Idag vaknade jag 9:30 och sov bara i typ 6,30 h men d är ändå bra för jag ska till skolan imorrn och lär somna tidigt idag. jag gick upp åt frukost kollade lite på yt, städade mitt rum, gjorde läxor tills nu när kl är 13:32. men idag ska jag träffa en gammal kompis som jag inte har haft kontakt med sen julast typ, då vi inte har pratat tills hon la till mig idag på snap igen, super taggad på att träffa henne då jag har har saknat henne enormt<33. ska träffa henne vid 16:00 typ och innan det har jag ganska mkt att göra, elr det är inte så mkt men jag är ganska seg så d tar långtid att göra allt, först måste jag duscha, äta och dammsuga mitt rum. men nu tänkte jag avsluta detta inläggför har inte så mkt mer att säga om gårdagen och om idag!! men hoppas ni får en grym dag och så hörs vi troligtvis imorrn. puss puss // Isabella

Hej alla fina!! Jag hade tänkt starta en blogg satte hej elr nåt! Nej men asså jag kommer typ suga på detta till en början men sen kommer jag nog lära mig iaf lite mer å nt va lika kass typ. Men iaf jag är 14 år går i 8:an då, bor i Stockholm, älskar mode, träning å vara me kompisar. Men det jag kommer typ skriva här på min blogg är om typ min vardag, träning, mode osv. Som ni förhoppningsvis läst i presentationen. Tänkte iaf skriva lite om vad jag gjort idag, (men som jag inte nämnde tidigare var att jag är i Rhodos och kommer hem till Sverige på tisdag natt)

Idag så vaknade jag cirka 9:20 å då gick jag upp och klädde på mig och gick och åt frukost då pappa och Tiger (min lillebror) var redan och åt frukost. Till frukost åt jag äggröra och bacon, och amerikanska pannkakor (Kan ta bilder imorrn). Efter frukosten gick vi till poolen och tog platser och solade ungefär i 20 minuter elr jag solade i typ 30 för pappa och Tiger gick till stranden för att ta en promenad, jag stannade kvar för har bränt hela kroppen och fick ont överallt om jag gick i solen så kände för att stanna kvar. Men efter jag solat gick vi till poolen där vattenrutschkanorna ligger badade däremot inte så mkt för vattnet var jävligt kallt och hade ont, men tiger badade iaf och pappa och jag väldigt lite. Efter vi var vid rutschkanorna i en timme så bestämde vi oss för att åka in till gamla stan här i Rhodos, stan va verkligen super mysig men sorgligt nog så glömde jag ta bilder ;(. När vi kom tillbaka till hotellet så hoppade jag in i vårat badkar för att svalka av mig men d slutade med att jag låg där i typ 2h:). Men nu sitter jag ba här i våran säng me Tiger brevid mig och pappa i andra sängen och sover. Tänkte avsluta detta inlägg här iaf å så tänkte jag att jag ska blogga så ofta som möjligt iaf en gång om dagen, men puss o kram!!<33