Liter bilder från igår

Tog då som sagt flyget vid 7 och landade här på Cypern vid 12 (i deras tid). Resan hit gick förvånansvärt bra eftersom att jag sen innan är väldigt flygrädd.. Men det gick super!! När vi kom fram till hotellet åt vi lunch och solade sen. Åt middag på kvällen och somnade ganska tidigt eftersom vi inte fått någon sömn under hela natten...

Idag så ska vi bara ligga vid poolen och gå ner till stranden. Ska bli en super mysig dag.

Det kommer mer bilder imorgon!

Inatt åker jag som sagt till Cypern suuuuper kul! Sticker hemifrån vid 4 skulle jag tro och flyger går från CPH kl 7. Är framme där någon gång vid lunch! Längtar tills imorgon då jag vid denna tiden ska sova för en annan solig dag. So fort jag har wi-fi ska jag försöka blogga haha... Puss och kram

Efter skolan så var jag med Ebba och Filippa då vi gjorde pannkakor! Super gott! Kom precis hem och nu ska jag väll inte göra något speciellt..?

Kvällsmat

Hade lite gäster nu på kvällen, och det var ju lite roligt eftersom att jag också mår bättre och bättre efter nästan varje timme. Sitter just nu och pratar med en annan sjukling (
ebba) lite senare antar jag att film står på schemat

Ligger just nu i sängen med feber och är förkyld... Dock är det inte värre än förra gången då det är skönt! Sen är det nästan som en rutin att jag blir sjuk veckan innan jag ska på semester.. ( om ni inte visste så ska vi ta en tripp till Cypern med familjen och en annan familj. Super Mysigt)
Men det är bättre sen bara igår! Så det är skönt.

Vi hörs ikväll!

Gullungar!!

Food

Sista dagen på praoen idag, kommer sakna sötisarna men inte resten haha... Kom hem vid 3 och åkte sedan vidare hem till pappa där jag åt mc!! Har precis duschat så nu ska jag göra v mig och lite såå!

Ligger just nu i sängen och försöker vakna, börjar då kl 9 idag.. Super skönt! Idag är det också sista dagen.. Skönt tycker jag haha. Vi hörs senare ikväll igen!

Drack precis en smoothie och mums så god den var! Sitter juSt nu och dricker min Festis och är social! Imorgon blir det dag nummer 3 på "jobbet".
Godnatt

Har nu Sen i måndags varit och praoat på ett dagis. Finns säkert roligare grejer att göra , men säkert tråkiga också. Har iallafall idag varit på en utflykt och fick sluta redan vid halv 12!! Så det var sjukt skönt eftersom att det var blött & väldigt kallt ute... Vi hörs ikväll