JANUAR

Jeg var kommet halvveis på videregående, og var veldig klar over at jeg måtte jobbe godt med skole de neste månede og at det var lenge til sommerferien. I Januar var jeg faktisk flink til å blogge, og dette var den siste ordentlige "blogge-måneden" jeg klarte i 2016. Det kom snø og jeg sto på skøyter. Ungdomsbedriften gjore det veldigbra, vi hadde tjent gode summer før juleferien som var på konto. Jeg og Charlotte tok oss også en kjøretur på en av landeveiene i Sveio, stoppet og tok bilder, skiftet og kjørte litt til, stoppet og tok flere bilder. Slik holdt vi påi nesten 2 timer tror jeg. Jeg fikk også 10000 følgere på instagram, og ble sponset av To Die For med en superfin bikini!

FEBRUAR

Jeg dro til Spania med korpset og Eirik, koste meg i varmen i fem eller seks dager. Vi øvde mye, men vi fikk tid til å sole oss litt, shoppe og titte på alt vi ville se, dette er en tur jeg skulle ønske jeg kunne gjenta!

MARS

Jeg husker jeg reiste en tur til Bergen og var på fylkestyremøte og overnattet hos Tante Randi, superkoslig! Jeg klarte å glemme både penger kontant og kort hjemme, så det ble ikke mye shopping. Men god mat fikk jeg! Jeg jobbet med det jeg vil si er en av mine best gjennomførte medieoppgaver, jeg lagde en video som handler om det presset mange føler på sosiale medier og hvor hardt mange prøver for å få det perfekte livet. Eirik ble 18 og vi feiret dagen hans!

APRIL

Eirik fikk lappen 13. samme dag som pappas bursdag, endelig kunne vi råne rundt alene! Jeg var blitt flink å trene og var kommet godt inn i det gamet. Jeg husker egentlig ikke så mye fra April, men det ble nok et par koslige roadtrips og mest sansynlig god mat.

MAI

Det var pent vær, jeg tok turen til Oslo på klassetur, vi besøkte filmmuseet, var på fotokurs, så et stykke på teater og shoppet, mye. Det var utrolig pent vær, jeg fikk soleksem bak på leggene og på den ene tok det helt av. Jeg ble lilla og ekkel, det så ut som utslett. Det var 17. Mai og jeg slapp eksamen og var glad for det!

JUNI

Jeg kom opp i medieeksamen akkurat som alle de andre i klassen min. Jeg ble syk rett før vi skulle få eksamensoppgaven, og var usikker på om jeg skulle klare å fullføre, men jeg bet tenna sammen og jobbet som en gud, kom hoppende ut av eksamensrommet med 6'er!! Tok meg en vellfortjent ferie, det var fint vær i et par dager, så jeg brukte mye tid ute. Jeg begynte også å blogge hos Nouw. Jeg var med å arrangere 4H leir, og reiste til Stavanger for å delta i NM med korpset.

• 10 lesere

...jeg blir på nouw! Jeg har vært innom blogg.no og blogget litt, fått nytt design og lest blogger hvor jeg tidligere var fast leser. Og jeg tror jeg har funnet ut at jeg liker nouw bedre! Men, jeg kan aldri si meg sikker for plutselig ombestemmer jeg meg, haha! Alt med design å innlegg er så mye lettere her synes jeg, alt er så oversiktlig! Det er også så mye lettere å blogge fra mobilen, noe som er veldig greit etter som at jeg har planlagt å reise mye i år!

Så får vi se hvordan bloggingen går! Jeg skal hvertfall prøve å opprettholde bloggen. Jeg savner å sette deg med og skrive hver dag, det er noe jeg virkelig trives med! Lest do this.

Snekkerbukse: New Yorker
​Genser:
Gina Tricot
​Sko:
Vans

• 240 lesere

@ingridmarie098

Litt instagram bilder som jeg har lagt ut nå nylig. Ser dere den herlige slushen helt øverst? Altså ååhh! Jeg var som en unge når jeg så slush vognen på utsiden av kjøpesenteret i Danmark, og bare 18 danske kroner for en stor!
Den var H E R L I G.

hello sunshine

God morgen!

Jeg titter bare innom en snartur før vi drar til legoland. Ha en superfin dag alle fine dere!

nachos com pollo

Mmm

Nachos, pepsi max, fuktig vær, shopping og fine folk, dagen i dag har vært mer enn bra nok! Nå sitter jeg i sofaen og ser på orange is the new black, endelig er jeg i gang med sesong 3.

​God morgen dere!

At the moment sitter jeg i senga, uten bokse på, stapp mettfra frokosten og lite klar til å ta tablettene mine. Gårsdagen gikk til snope shopping i Tyskland, litt burger king spising, bil kjøring i flere timer, og vindmøller i fleng. I dag er planen å shoppe litt nede i sentrum her vi bor, gå en tur på stranden og se etter selunger og Danmarks-gull, litt mer shopping og bading.

Har du lagt noen planer for dagen?

Hei på dere!

Nå har jeg nettopp dusja og spist frokost, tablettene mine ligger klare på tallerkenen min nede og vi begynner å bli klare for turen sørover til Tyskland for litt ”harry handel.” Billig godteri, ting man plutselig trenger når man ser det der men som aldri vil bli brukt. Brus, chips, vin. Sminke og forhåpentligvis litt klær. Så får vi se hva jeg finner der.

Hva er din plan for dagen?

​Jeg sitter med bena oppi sofaen, med pizza i den ene hånden og cola i den andre. Vi er endelig fremme på hytta i Danmark og har fått på plass alt. Jeg har laget mitt første måltid, noe som ikke ble så bra. Svidd pizza, og en lukt som minner om katte ånde. Turen ned hit gikk kjempe fint, jeg fikk sovet litt, kastet ikke opp, var litt små kvalm inni mellom men ikke noe ille. Båtturen gikk fint, det var to meter høye bølger, men det kjente vi heldigvis nesten ingenting til. Vi hadde frokost buffet, noe så godt. Kaker, brød-mat, varm mat, brus, juice- you name it. Jeg skulle ønske jeg hadde spist mer!

​Jeg håper enda på sol og fint vær, på veien ned hit har det både blåst mye, vært strålende sol med blå himmel og regn. Været er meldt fint i morgen hvert fall, så jeg håper. Nå skal jeg spise opp det jeg klarer av pizzaen min, vi sees fininger!