Etter San Diego kjørte vi videre til Las Vegas og jeg er veldig glad for at jeg endelig fikk vært her. Byen er minst like kul som jeg forestilte meg og jeg følte egentlig stedet var akkurat som i filmene. Vi bodde på Caesars palace og for et hotell det var. Jeg klarte selvfølgelig å miste gjengen og rotet meg bort da vi skulle finne frem til rommene, og da var det neimen ikke lett å finne tilbake i det store hotellet. Haha! Heldigvis kom jeg fort inn i det og fant frem resten av tiden. Stedsansen fikk altså testet seg her. Las Vegas i juli var varmt! Faktisk så varmt at vi nesten ikke var ute midt på dagen. Den dagen vi ankom rundet gradestokken 50 grader i ørknen og når vi kom frem til hotellet var det 45 grader. I det bildøren åpnet utenfor hotellet smalt varmen imot oss og det var bare å få av seg alt av klær.

Blogg med mobilen - Nouw har en av de beste blogg verktøy på markedet - Klikk her

Noen siste bilder fra Pacific Beach ♥ På den ene siden av piren krydde det av diverse mennesker, surfekonkurranse og kule boder. På andre siden var det butikker, diverse spisesteder og en kjempefin strand. Jeg elsker fine strender og kunne sikkert brukt hele ferien på å bøske de ulike strendene i San Diego. Så mange fine steder.

Siste dagen i San Diego kjørte vi litt rundt, blant annet til Pacific Beach. Her krydde det av mennesker, kule boder og surfere. Et sykt kult sted perfekt sted for people watching, for her var det litt av alt og mye rart. Haha! San Diego bestod av så mange spennende steder og vi fikk ikke vært igjennom halvparten av det vi hadde på listen en gang. Hit vil jeg tilbake!

I'm back! Etter en hel sommerferie og en halv høst, har jeg bestemt meg for å begynne å blogge litt igjen. Til tross for lite blogging i ferien har det blitt mye bilder, mest på ferie med familien eller for mitt nye firma. For ja, jeg har faktisk startet mitt helt eget enkeltmannsforetak. Tidligere har jeg tatt litt familiebilder og bryllupsbilder, men denne sommeren har det åpnet seg for mye mer og det er så gøy. Jeg har hatt ganske mange bryllup og skal ha flere utover høsten også. Jeg har fått mange flere kunder og blant annet tatt bilder for store bedrifter som Haygrove og Europris. Så gøy! Bloggen kommer fortsatt til å handle om meg og mitt, men kanskje jeg må dele litt fotooppdrag her etterhvert også. Vi får se. I første omgang tenkte jeg å dele bilder fra vår fantastiske sommerferie. Bildene ovenfor er fra San Diego, men vi var innom mange flere fantastiske destinasjoner - blant annet Hawaii.

Sunset Cliffs i San Diego er uten tvil et av de fineste stedene jeg har vært, og jeg er så glad for at vi kjørte hit siste kvelden. Egentlig var planen å kjøre til et utsiktspunkt hvor man kunne se over til Mexico, men da vi kom frem dit var det selvfølgelig stengt og ingen adgang etter 18:00. Vi søkte litt rundt på steder jeg hadde fått anbefalt av min venninne Astrid og plutselig var vi bare ti minutter unna Sunset Cliffs. Jeg er så glad vi for at det var akkurat her vi havnet, helt klart et sted dere jeg anbefaler å dra hvis dere er i San Diego ♥

Da er jeg tilbake på norsk jord etter 17 fiiine dager i Amerika. Planen var å blogge jevnlig fra turen, men fordi vi hele tiden var ute på farten og internett ikke alltid var optimalt ble det ikke noe av. Jeg sitter igjen med mange fine minner fra turen og ikke minst masse bilder, derfor tenkte jeg å blogge litt nå isteden. Vi har hatt en kjempefin tur og opplevd mye spennende. Vi begynte i San Diego, fortsatte til Las Vegas, var en liten tur innom Los Angeles før Hawaii og avsluttet det hele i Washington DC. Helt magisk. Det har vært en ekstremt varm ferie for så mye farting, men oi så gøy vi har hatt det. Deler reisen i riktig rekkefølge og derfor starter det hele på museum i San Diego fra vår første dag. Veldig spennende museum som jeg anbefaler alle å dra på dersom dere er i San Diego og er interessert i krigsmuseum. Det var også faktisk så varmt der at vi måtte inn innimellom og da er slike museum perfekt når man utforsker byen.

Hei og hopp ♥ Nå er det sinnsykt lenge siden jeg har gitt en lyd fra meg her inne, så nå følte jeg det virkelig var på tide. Det er bokstavelig talt magisk å være ferdig med studiene og nyte sommeren, spesielt når vi har hatt så mange dager med fantastisk bra vær. Så langt i ferien har jeg vært masse ute i solen, gått mange fine turer, kjørt masse båt, sett mange av mine fine venner igjen og fått mye tid med familien min. Akkurat de tingene jeg trengte - slappe av og være med alle jeg er glad i. Ellers har jeg fått veldig mange fotooppdrag den siste tiden og det er veldig gøy. Denne uken er jeg nesten helt fullbooket og jeg har masse gøy i vente. Alt fra bryllup, babybilder, pressefoto og produktbilder. En god miks av masse gøy. Gleder meg til resten av sommeren og til å endelig blogge litt igjen. Håper alle har en fantastisk ferie med masse sol og glede.

Forrige uke spiste kjæresten og jeg middag ved bryggen for å feire at jeg hadde gjennomført min aller siste eksamen ved Høyskolen Kristiania i Bergen. I løpet av tre år har jeg hatt over 30 eksamener, og det føles veldig godt å slippe å tenke på åtte nye neste halvår. Vi spiste deilig middag på Nama og nøyt den nydelige solnedgangen over bryggen. Nesten ingenting er finere enn solnedganger, spesielt nå som varmen er her og det faktisk går an å være ute når solen går ned uten å fryse ihjel. I dag er også solen på besøk og vi skal straks en tur i parken å nyte et par timer ♥ Håper alle har en fin lørdag!

Etter tre år i Bergen er jeg ferdig med studiene og vi har endelig levert vår bacheloroppgave i markedsføring og salgsledelse. For en følelse! Bacheloroppgaven har jeg skrevet med Hilde og den følelsen jeg hadde etter vi hadde levert på tirsdag kan ikke beskrives. Jeg synes det er både rart og skummelt å være ferdig, men samtidig en sinnsyk lettelse. Jeg gleder meg til å endelig ha tid til juletradisjoner i førjulstiden istedenfor lange dager med eksamenslesing, jeg gleder meg til å bruke mer tid med venner hjemme nå som jeg rekker mer enn et kort helgebesøk, og så mye annet. Å være student har på en måte vært en frihet, men samtidig en byrde fordi jeg hele tiden har følt jeg burde lest litt til eller øvd litt mer hver gang jeg er med på noe sosialt. Årene har flydd forbi og jeg synes egentlig at jeg nettopp flyttet til Bergen og følte jeg hadde en evighet igjen i byen litt for langt unna hjemme. Det har vært tre lærerike år og nå er jeg klar for nye utfordringer. Sees aldri, Høyskolen Kristiania ♥

​Hipp hipp hurra på etterskudd og gratulerer så mye med gårsdagen ♥ Nå er det veldig lenge siden sist jeg oppdaterte her, og derfor tenkte jeg det var ekstra hyggelig med et gla'innlegg. I går var det endelig 17.mai og min tur til å feire i Bergen. Vi begynte dagen med champagnefrokost klokken 07:00 hos Hawjin, før vi dro videre på diverse utesteder resten av dagen. Jeg hadde en helt topp dag med mine beste venninner, akkurat slik det skal være. Det ble mye god frokost, litt for mye godt i glasset, mye latter og litt dansing på Jacob Aall. Klokken fem var jeg helt utslitt og gikk derfor hjem å tok en rask powernap på sofaen, før jeg avsluttet dagen med middag på Nama. Det tar på å starte dagen klokken fem om morgningen kjente jeg, spesielt når du drikker alkohol før vann til frokost. Haha! Veldig gøy å endelig feire i Bergen og ekstra gøy når jeg har så mange gode venninner her. Håper dere også hadde en tipptopp dag!