Posted in: 2017, RESOR

..livet i bikini och fantastiska utsikter

Posted in: 2017, RESOR

Nu är vi åter hemma i vår lägenhet i Lidköping. Skönt det, trots hur underbart vi haft det. Men som bekant, borta bra men hemma bäst! Men alltså jisses..det har varit två helt fantastiska veckor med kanonväder, lyx, drömiga utsikter och framförallt semester. Ett avbrott från vardagen och det känns som att det va precis vad vi behövde! Jag har däremot bilder kvar att visa, så helt av med Grekland blir vi inte!

Nu återstår det fem dagar på våran semester och den ska spenderas med vänner, familj och förberedelser inför flytten. Men de få timmar som är kvar av denna dag ska BARA spenderas i sängen för oj vilket långt och sömlöst dygn som passerat. Kram på er

(P.S glöm inte kolla på videon i högsta kvalité)

Posted in: 2017, RESOR

Sitter i skrivande stund på vår balkong och har den perfekta utsikten över solnedgången. Härom kvällen trängdes vi bland en massa folk för att få se solnedgången längst uppe i byn i Oiá.. medan vi ikväll sitter helt ostörda på vår balkong i Fira och den är minst lika fin härifrån, om inte finare. Sista natten i Grekland..eller ja, typ. Flyget hem till Stockholm lyfter i morgon natt vid 02.45. Det har varit två FANTASTISKA veckor här! Så underbart. Men efter två veckor längtar man faktiskt hem litegrann, även om det värsta är att man vet hur fort man kommer längta tillbaka haha. Men där hemma väntar snart ännu en resa och sedan även flytt, så det finns mycket kvar att se fram emot!

Posted in: 2017, RESOR

Jag tänker låta dessa bilder tala för sig själva.. så himla, himla vackert här!

Posted in: 2017, MIN GARDEROB

Shorts - Levis / Body - Mango

Hej på er! Igår bytte vi ö ännu en gång, även sista gången för denna resa. Vår båt gick från Ios vid tolv-tiden och runt ett var vi framme på Santorini. Det tog en ganska bra stund innan vi tog oss till Oiá och vårt hotell.. och jisses va hett det var ute! Men man får som känt inte klaga. Vi invigde vår ena (observera att vi har två) jacuzzi med vår fantastiska utsikt innan vi duschade, gjorde oss i ordning och tog oss framåt för att se solnedgången och äta gott.

Posted in: 2017, RESOR

Igår hyrde vi ännu en gång en fyrhjuling för att utforska även denna ö. Lika smidigt denna gång. Och det känns som att det tar typ en dag innan man hittar utantill på Ios. Vi startade dagen med att ligga på Mylopotas Beach fram till lunch och därefter tog vi oss upp för ett berg med en fantastisk utsikt!! Därefter blev jag sugen på lite cliff jumping så vi tog oss till en klippa som vi ansåg va lagom hög för oss båda haha..och hoppade! En riktigt bra dag som vi sedan avslutade på en fin resturang med perfekt utsikt över solnedgången.

Posted in: 2017, MIN GARDEROB

Klänning - Pull & Bear / Skor - Mango

Ikväll tog vi vår fyrhjuling in mot Chora för att äta middag på en resturang som heter Grandmas. Jättemysig resturang som ligger ihop med ett fint hotell och innan maten tog vi varsin drink och satte oss i deras "lounge area" med verkligen första parkett på solnedgången. Helt fantastiskt fint! Och god mat också.

Posted in: 2017, RESOR

Vem älskar inte klart och turkost vatten? Underbart..