KRABI 2017

I Söndags när vi kom hit så åt vi på denna restaurang supergott verkligen. Jag tog en raspberry mojito, som jag typ blev full på.. haha. Dock så hade jag varit vaken över 24 timmar så det kan ju vara anledningen.

Nu: 7-eleven för frukost och sedan promenad.

KRABI 2017

Det blev inte så mycket till solnedgång igår då ovädret kom precis när solen skulle gå ner. Men Här har ni några bilder iallafall innan vädret blev allt för dåligt!

• KRABI 2017

KRABI 2017

Titta vilket liten sötis. Han hade även på sig en keps från PEAB haha.

Godkväll till er & Godmogon för mig. Klockan är 5 på morgonen här.

Jag har vaken sen 3:30 eller något sånt.. Klarvaken så ingen ide att försöka sova ens, hade ändå ställt klockan på 6 då jag tänkte ta en morgonpromenad.

Igår utnyttjade vi verkligen hela dagen. Vid 9:00 var vi vid poolen, alldeles själva i några timmar också. Efter vi ätit lunch så gick vi ner till stranden och när solen börja gå ner så gick vi tillbaka till hotellet för att bada i poolen och se solnedgången. Var tillbaka på hotellrummet vid 19-tiden. Tog den lugnt i någon timme innan vi gick ut på stan för att äta och shoppa lite.

Vi var på stranden/poolen ca 9 timmar och då sov Fredrik ca 6 av dem timmarna, roligt sällskap va? Tur jag köpte med mig en bok iallafall, synd bara att jag läst halva redan.. haha. Och han har sovit hela natten också, undra hur mycket den karln kan sova... Själv sov jag ca 1-2 timmar på stranden och sen nu ca 4 timmar på kvällen.

KRABI 2017

Flygresan hit gick bra dock sov jag bara 1 timme max på flyget... Tog en taxi från flygplatsen till Ao Nang och checkade in på vårt hotell. Bytte om till badkläder och gick upp på taket där poolen ligger, dock så lämna jag kameran hemma då.. Så ska försöka ta med den idag. Vi gick sedan till stranden och lunchade där. Dock var jag så trött efter att ha varit vaken mer än 24 timmar.. Så vi gick tillbaka till hotellet ganska snabbt så tog vi en Nap på 3,5 timme. Vakna upp vid 21:30, och sedan gjorde vi det ni ser på dem sista bilderna, vi hade tänkt sätta oss på någon restaurang som hade livemusik men jag var för trött, så vi gick hem och sov istället. Så idag vakna jag pigg och glad vid 07:30 perfekt. Och nu har även Fredrik vaknat, så nu ska vi göra oss redo för stranden.

KRABI 2017

Nu sitter vi på planet och väntar på att vi ska få lyfta. Jag & Fredrik var nära på att missa planet, dem fick ropa upp våra namn över hela Arlanda. Men som tur var hann vi med 🙈 Uppdaterar när vi kommit fram till värmen! Kramis

Idag hämta Fredrik upp mig vid 11 så åkte vi till Resia och boka utlandsresa, så på Lördag bär det av. Mötte sedan upp Julia så luncha vi på stan. Sedan kika jag i butiker och köpte saker till resan. Efter någon timme skynda jag mig hem och bytte om till träningskläder..Cykla ner till friskis och gick på spin/intervall och hjälp vad jobbigt det var idag, men så skönt efteråt.

4 Bilder från nyår som firades i Märsta med Sandra, Elise och hennes pojkvän Andreas.

Åt middag hos Elise och Andreas och sedan gick vi till någon park och skålade in det nya året. Efter det mötte vi upp några andra och gick hem till Sandras granne. Vi var där hela kvällen/natten. Skönt att ha nära hem, hoppade i säng någon gång efter klockan 05:00.. Så på söndagen gjorde vi inte mycket förutom att kolla skam och äta.

Nu; Valbo med Mamma, Funderar på att köpa ett nytt objektiv till kameran, men det visar sig.

Nytt i garderoben

2 nya parfymer.

Den första är från Victoria's Secret och är 100 ml, den är min nya favorit. Hittade den när jag & Julia var på Mall of Scandinavia och där kostade den 900 kr, bad då Mamma att titta var den kosta i USA och där kostade den ca 550kr. Så då fick hon köpa den till mig istället.

Den andra är från Marc Jacobs och den fick jag av Fredrik i Julklapp. Det är den perfekta vardagsparfymen enligt mig!

Mat

Några bilder från min kväll ikväll.

Gick ut och åt med Mamma på Church street, var som vanligt himla gott dock blir man alltid lika mätt.. När vi hade ätit klart så gick vi direkt till SF för att gå på bio. Den var också bra, så det blev en väldigt lyckad kväll.

Nu håller jag på bädda rent i sängen och tänkte försöka sova så tidigt som möjligt då jag ska upp och jobba imorgon.