Heisan! Oltiin siis mun parhaan ystävän Jennan kanssa reissussa. Ollaan tutustuttu ihan pieninä ja ollaan ennemmin Sisters by heart, kun ystävät.

Varattiin reissu Mallorcalle äkkilähtönä viikoks. Meidän hotelli sijaitsi kävelymatkan päästä Magalufin yöelämästä. Viikko oli tosi lämmin ja säät suosi oikein kunnolla. Joka päivä oltiin siinä 30 asteen molemmin puolin.

Päivät meni rannalla maatessa, illalla mentiin ulos syömään ja useesti myös aikasin nukkumaan, tällä tarkoitan siinä klo 01 maissa. Yhtenä iltana päätettiin, että pakko on nähdä myös tätä yöelämää ja lähteä ulos, mentiin yökerhoon nimeltä Boomerang, jossa sit oltiin kirjaimellisesti aamuun asti :-D. Tästä selvittiin ja mentiinkin suoraan rannalle ottamaan aurinkoa (nukkumaan), sekään ei kovin hyvä idis loppupeleissä.. 😄

Tän jälkeen oltiin niin väsyneitä ja uupuneita, että nukuttiin vaan hotellilla. Sit taas pari päivää oli pelkkää aurinkoa, kunnes mentiin hieman rauhallisemmissa merkeissä ulos viettämään tokavikaa iltaa. Löydettiin hyvä baari nimeltä Viking, tosi siisti mesta! Sellanen pohjoismaalaisten, eniten siellä oli ruotsalaisia. Hyvä musiikki ja mukavia ihmisiä.

Vikanan iltana käytiin ottamassa tatuoinnit sellasessa paikassa kun Sorry Mom Tattoo. Tätä paikkaa voin suositella, työntekijät osaa hyvää englantia, joten suunnittelu sujui vaivattomasti enemmän se englanti tökki mulla kun sillä tatuoijalla 😃 Monella on ennakkoluuloja ulkomailla tatuoinnin otosta, mut tän voisin kumota heti. Tietenki on paikkoja missä kaikki hygienia jutut ei välttämättä oo ihan kunnossa, mut niin on suomessakin. Tässä paikassa ainakin vaihdettiin neulat, elmukelmut yms ihan meidän silmien edessä, jota ei edes suomessa usein tehdä. Oon tosi tyytyväinen mun tatuointiin ja koko reissuun!

By the way harmikseni en oo päässy treenaamaan kohta kahteen viikkoon. Tulin kipeeks Bulgarian jälkeen, jonka jälkeen olikin Weekend festarit mihin olin ostanu kahen päivän liput jo ja viisaana tyttönä lähdin puolikuntosena sinne ja olo ei ainakaan parantunut yhtään. Reissuun lähtö oli heti festareiden jälkeen, jossa oli kröhä koko loman, kunnes tulin vielä kuumeeseen vikana iltana. Nyt oon lepäilly vaan kotona, ehkä tää tästä pikkuhiljaa.

Tässä vielä pari kuvaa teille. Kuvan laatu on vähän huono kun otin ne puhelimella.

Saas nähdä mihin lähen seuraavaks ja kenen kanssa, toivotaan että ens reissu tulis jo pian 😄 Palataan taas😘

Suunnittele blogisi - valitse Nouwin monista malleista tai tee omasi, "osoita ja napsauta" - napsauta tästä!

Vikat päivät alko olemaankin jo käsillä nopeemmin ku ajateltiin. Viikko meni tosi nopeasti. Vikana päivänä meijän lento lähti Blugariasta vasta 23 aikaa, joten onneks saatiin pitää meidän huone iltaan asti. Mentiin samana päivänä vesipuistoon ja otettiin muuten vaan rennosti.

Jos kukaan on menossa Sunny Beachille niin tätä ravintolaa suosittelen lämpimästi! Palvelu, ruoka ja hinta on hyvät. Käytiin täällä kolme tai neljä kertaa syömässä, aika vakkari paikaks tuli.

Tossa oli mun vikan päivän vaatetus, vähän rennompi ja kivempi lentokoneessa. Reissu oli tosi hyvä ja onnistunut. Seuraava reissu onkin jo varattu, lähden viikon päästä Espanjan lämpöön rentoutumaan ennen koulun alkua, siitä voisin tehdä sit myös postauksen teille 😍

Churrot 😍 Näihin tykästyin reissun aikana. Ne on siis "taikina siivuja" jos niin voi sanoa, joita dipattiin lämpimään nutellaan.

Yhtenä päivänä käytiin syömässä sellasessa linnan näkösessä ravintolassa. Ravintola sijaitsee rantakadulla ja on ulospäin tosi siistin näköinen. Aateltiin että vitsi pakko mennä tonne syömään, mut tää oli kyllä pettymys. Odotettiin ruokaa tooosi kauan, joten päätettiin kysyä missä meidän ruoka viipyy. Saatiin vastaukseksi, että ne oli unohtanu meijän tilauksen ja pahotteli sitte sitä. Noh, tietty virheitä sattuu mut ite en menis uudestaan. Hieno rakennus oli kyllä.

Käytiin myös veneretkellä, tää oli reissun kohokohta! Lähettiin aamusta liikkeelle, vene seilasi paikasta toiseen. Pysähdyttiin ekan kerran kalastamaan ja tokan kerran sai hypätä uimaan ja syötiin ruuat. Retki kesti n. 6 tuntia.

Palataan taas! 😘

Vihdoin ja viimein pääsin kirjoittamaan uutta postausta. Oltiin siis mun poikaystävän kanssa Bulgarian Sunny Beachilla viikko. Tää oli mun kolmas kerta Bulgarian lämmössä. Säät suosi niin kuin odotimmekin, päivät oli noin +32 astetta lämpimiä, nautin! Tehtiin reissulla aika paljon kaikenlaista, joten päätin jakaa postaukset niin, ettei tuu yhtä iiiisoa postausta.

Ekana päivänä lento lähti suomesta klo 19, joten perillä oltiin siinä 23 maissa, hotelilla 00 aikaan. Meijän hotelli sijaitsi rannasta n. 200 metrin päässä ja pääkadulle eli Flower Streetille oli myös se 200metriä. Hotelli oli kivalla sijainnilla kun kaikki oli kävelymatkan päässä.

Kun päästiin hotellille vaihdettiin vaan vaatteet ja lähettiin ettimään Flower Streettiä se oli ainoa paikka, jossa oli rahanvaihtopisteet auki. Vaihdettiin rahaa ja ostettiin iltapalaks pizza slicet. Bulgariassa saa monesta paikasta kadulla pizza slicejä 2-4 levalla eli siis 1-2 eurolla. Siellä on siis levat jotka on noin puolet euroista.

Aamulla herättiin siinä seitsemän aikaan ja lähettiin lenkille rantaan, sen jälkeen syötiin aamupala hotellilla ja mentiin altaalle ottamaan aurinkoa.

Illalla mentiin syömään ja drinkeille. Tällä rantakadulla oli sellanen Mojito kiska, jossa mies teki kunnon show:lla pelkästään kahta eri mojitoa, joko mansikka tai Basic.

Toka aamu alkoi samalla rutiinilla. Päivällä mentiin sillalle/laiturille kävelemään, oli pieni tuuli😄

Jatketaan meidän päivien kulusta ens postauksissa😘

Mulla olis kaks päivää vielä töitä ja sit alkaa loma! Lomalle mulla ei oo muuta suunnitelmia kun reissu Sunny Beachille poikaystävän kanssa vajaan kahen viikon päästä.

Treenien suhteen kaikki on hyvin. Maanantaina aloitamme sit kunnolla työstämään niitä lihaksia. Ostin yks päivä kisakengät Facebook kirpparilta, että pääsen harjoittelemaan. Kuitenkin päädyin siihen, että haluun remmittömät korot, joten tilasin netistä sellaiset. On kyllä opeteltavaa niillä kävelemiseen sillä korot on 11,5cm ja ei oo ollenkaan platformia. Kisoissa on tosi tarkat säännöt platform saa olla max 1cm korkea ja korot ei saa olla "tolppakorot" ja korkeus max 12cm.

Palataan taas! 😘😘

Miten teidän juhannus meni? Mun juhannus päätty nyt jo lauantaina, sillä mulla on huomenna töitä. Oltiin suht. isolla porukalla mun isovanhempien mökillä Heinolassa. Reissu onnistu tosi hyvin saunottiin, pelattiin lautapelejä ja syötiin hyvin.

Meidän alkudrinkit kun päästiin mökille 😊

Porukan koirat Rico ja Bobby.

Tältä näytti meidän ruuat! Sää oli aika viileä, mutta päätettiin silti syödä ulkona kääriytymällä vilttien sisään, sillä ei kuitenkaan onneks satanut vettä.

Tältä näytti mun lautanen. Syötiin myös jälkkäriksi mansikkakakkua, josta mulla jäi kuvat puuttumaan. Herkuttelin kunnolla "vielä kun pystyin". Tähtäimenä olisi siis Ifbb -kisat bikinifitness sarjassa ens syksyn Fitness Expo kisoissa. Mutta tässä kun vielä on vuos aikaa kisoihin, niin en siitä sen enempää tässä vaiheessa ilmottele tai tee omaa postausta, koska ei oo myöskään oikein mitää kerrottavaa asiasta tässä vaiheessa. Vuos on tosi lyhyt aika, mut toisaalta myös yllättävän pitkä aika. Saatte kuulla siitä sitten myöhemmin kun kuviot alkaa selkeentymään 😉 Ollaan siis kisaamista mietitty mun parhaan kaverin kanssa jo tosi pitkään, mutta nyt vihdoin ajateltiin tehdä asialle jotain.

Nyt suuntana olkapää & rintatreeni sit suihkuun ja nukkumaan. Kiva kun luitte ja palataan enskerralla😘

Tänään oltiin Suomenlinnassa kummipojan perheen kanssa. Kierreltiin hienossa säässä ympäri Suomenlinnaa, käytiin piknikillä ja syötiin jäätelöt. Oli tosi kiva viettää vapaapäivä tällä tavalla. Nautin täysin.

Oli tosi kiva päästä meren ääreen. Ku olin pienempi mentiin joka kesä moneks viikoks mun isän serkun mökille. Hänellä oli mökki Inkoon saaristossa, se oli tositosi kiva paikka, ei sähköjä, nettiä tms. Viihdyin siellä tosi hyvin ja odotin aina seuraavaa kesää, että pääsi taas sinne. Talvella siellä ei oikeen voinut tehdä mitään, kun ei ollut niitä sähköjä.

Nyt en oo päässy meren ääreen piiitkään aikaan tolleen "saaristotunnelmassa". Sitä on kyllä ikävä, mutta joillekin asioille ei vaan voi mitään, vaikka kuinka haluais.

Niin kauniit maisemat. 😍😍

Mutta nyt pitkän rentouttavan päivän jälkeen ois suuntana kuntosali ja käsitreeni. Nauttikaa kesästä täysin rinnoin, niin mä ainakin teen.

Palataan taas pian😘

Tänään oli niin hieno sää, että päätettiin lähteä Monninkylän maauimalaan uimaa. Noh, mentiin sinne ja oltiinkin siellä joku neljä tuntia, mutten siltikää heittäny talviturkkia. 😃 Olihan se allasvesi lämmitettyä, mut silti vesi tuntu liian kylmältä, haha. Lähettiin siis heti aamupalan jälkeen, eikä tuolla oikeen mitää ruokaa saa syötyä, joten päädyin tuttuun ja turvalliseen Battle Oats -patukkaan. Näistä patukoista muuten kerroin edellisessä postauksessa enemmän😉

Auringonoton jälkeen käytiin kummipojan perheellä kahvilla, jossa menikin sit seuraavat pari tuntia. Se koko perhe on kyllä niin jees, aina niin kotoisa olo kun menee käymään. 😍

Tän jälkeen lähdettiin Stadiumiin siellä on kesäale, josta löysin itselle kahdet uudet treenitrikoot.

Molemmat trikoot on Soc:in. Mulla ei oo aikaisemmin ollut Soc:ilta mitään treenivaatteita, mut näihin tykästyin tosi paljon! Vasemman puoleiset oli 14,90€ ja normi hinta oli 29,90€, oikean puoleiset puolestaan 19,90€ ja normi hinta 39,90€.Ihan kivat alennukset.

Tän päivän outfit, poikaystävän Filan paita, Hollisterin flipflopit ja aurinkolasit.

Nyt lähen lenkille, sit suihkuun ja nukkumaan. Palaillaan 😘

Heippa! Tänään sain postissa herkkupaketin, joka sisälsi Lenny&Larry's protskukeksejä ja Battle Oats -patukoita.

NAM😍

Näitä molempia voin käsi sydämellä suositella teille!! Ihan sairaan hyviä. Keksit on vegaanisia, niissä on 8 grammaa kuitua, 16 grammaa proteiinia, eikä sisällä kananmunaa, maitoa, soijaa eikä GMO:ta. Mulla oli tosi suuret odotukset näihin kekseihin, enkä joutunut todellakaan pettymään! Keksit on isoja ja toodella pehmeitä koostumukselta, yhdellä keksillä todellakin lähtee makean nälkä. Keksit on suhteellisen halpoja ja niillä on todella nopea toimitusaika.

Nää keksit on tosi hyvä valinta, kun tekee mieli herkutella!

Battle Oats -patukat, yllättävän herkullisia myös. Patukka sisältää 15 grammaa proteiinia, 8-9 grammaa hitaasti vapautuvaa hiilihydraattia. Patukat ovat myös GMO vapaita ja nämä ovat kaiken lisäksi gluteenittomia! Koska yksi patukka sisältää noin 300 kaloria, sen voi myös nauttia ateriankorvikkeena.

Itelläni kulkee aina mukana yksi patukka, varsinkin jos tiiän, että on tulossa kiireinen päivä. Nämä patukat on myös hyviä niille treenaajille, jotka pyrkii kohottamaan päivän kalorisaantia. 😉Patukan voi siis syödä mm. välipalana ja treenin jälkeen.

Tossa vielä linkit molempien sivuille, josta pääsee myös kätevästi tilaamaan herkkuja itselle.

Palataan pian 😘😘

Kesä alkaa pikku hiljaa olla myös Suomessa, toivottavasti ainakin. Talviturkkia tosin en oo vieläkään heittänyt, varmaan sit viimeistään juhannuksena kun vedetki alkaa olemaan lämpimiä.

Kävin noin viikko sitten bikbokin alennusmyynneissä, josta bongasin itselleni kesäisen mekon. En kuitenkaan osannut päättää, ostanko mustan vai valkoisen, joten päätin ottaa molemmat. 😃

Mun kesä on alkanut tosi hyvin, töitä on sopivasti eli ehdin myös lomailla. Mun kesäloma alkaa heinäkuussa, jolloin lähden reissuun. Muutenkin niin paljon jänniä juttuja tulossa kesän aikana etten malta odottaa!! 😄 Niistä saatte kuulla kuitenkin myöhemmin lisää.

Olis myös tosi kiva kuulla, miten teidän kesä on alkanut! Laittakaa ihmeessä kommenttia 😊