Moikka! Kävin noin viikko sitten juoksemassa malminkartanon rappusia ja voin kyllä sanoa, että ei mennyt kauaa kun oli hiki ja jaloissa tuntu. Rappusia taitaa olla yli 400 per suunta ja oli aika jyrkkääkin nousua joissain kohdissa. Suosittelen tätä paikkaa kyllä! Jos ei juoksemaan halua, niin ne maisemat ylhäällä on myös kiipeemisen arvoiset, vaikkapa piknik paikaksi tosi kiva.

Tästä seuraavana päivänä mulla olis ollu lepopäivä, mutta oli pakko mennä ulos ulkoilemaan kun oli niiiin nätti sää! Mentiin mun kaverin kanssa juoksemaan mäkeä, tosin hieman pienempää mäkeä kun toi malminkartanon. Meillä on täällä Porvoossa sellainen pieni laskettelukeskus, jossa sit voi kesäisin juosta mäkeä. En kyllä väitä, ettei siinä tulis yhtään kuuma ja tuntuis jaloissa, ellei koko kropassa. 😄

Tosi kivoja päiviä molemmat. Jotenkin huomaa, että mulla ja monella muullakin varmasti löytyy energiaa paljon enemmän kun aurinko paistaa. Itselläni on aina sellanen fiilis, että jos on hyvä sää niin on pakko olla ulkona ja tehdä jotain, kun näitä hienoja säitä ei ihan kauheesti oo.

No asiasta toiseen. Ollaan taas harjoiteltu poseerauksia, niinkun sietääkin.. On niissä sen verran osattavaa. Yleensä jäädään treenin päätteeksi hiomaan kävelyä ellei nyt olla super väsyneitä. Ollaan myös muistettu ottaa kuvia välillä, joka on tosi hyvä. Näkee vähän kehitystä niin lihaksissa kuin poseerauksissa ja kävelyssä.

Mulla on myös pari videota otettu kävelystä, mutta niitä en viitti laittaa vielä nettiin. Niissä on sen verran hiomista. Hauska sit joskus nähdä, kuinka paljon mikäkin on parantunu.

Tossa on kuitenkin pari posekuvaa. Kuvistakin huomaa, että on hieman hiottavaa. No, onneksi on vuosi aikaa harjoitella, kyllä tästä hyvä tulee! Huom. korkkarit unohtui kotiin, siksi ehkä vähän tönkön näköistä.. 😄 Tosiaan pahoittelut taas kuvien laadusta kun ne on puhelimella otettu. Olen jotenki tosi huonosti kantanut kameraa mukana..

Palaillaan taas 😘

Suunnittele blogisi - valitse Nouwin monista malleista tai tee omasi, "osoita ja napsauta" - Napsauta tästä

Moikka! Fitness Expo on kyllä mun yks vuoden odotetuimmista tapahtumista. Kaks viikkoa niin pääse näkemään ja fiilistelemään sitä menoa. Itse siis en kisaa vielä tänä vuonna, menen katsomaan miten meidän tiimiläiset pärjää kisoissa ja tietty messuille samalla. 😉

Motivaatio on mulla tosi hyvä tällä hetkellä, posetkin alkaa sujua pikkuhiljaa. En olisi ikinä uskonu, että poseeraaminen on yks vaikeimmista asioista koko tässä kisaamis -projektissa. 😃

Ja hei! Mulla olis pari messulippua jaossa instagramin puolella, osallistu säkin mukaan!

Palaillaan 😘

Kävin tänään Jennin luona hieronnassa. Mulla kehonhuolto on jääny lähinnä joskus (tosi harvoin) venyttelyyn. Mun olisi pitänyt mennä hierontaan jo aikoja sitte. Mulla oli yläselkä ja niskat menny niin jumiin, että koulussa huomasin ensimmäisen kerran ettei kaikki oo kohdillaan kun meinasin pyörtyä. Samana iltana syötiin kotona perheen kanssa ja alko taas huimaamaan kauheesti. Kysyin äitiltä, joka tietää paljon ihmisen terveydestä, että mikä mulla vois olla. Sain lyhyen ja ytimekkään vastauksen: sun täytyy mennä hierojalle. Soitinkin heti Jennille kun tiesin, että hän hieroo hyvin.

Tänään kävin mun ensimmäisessä hieronnassa ikinä! Olo on nyt jo tosi hyvä. Tosin mulla on niin jumissa niskat, ettei näitä yhellä kerralla saa auki. Nyt aion mennä kerran viikossa, kunnes saan kaikki jumit auki ja sen jälkeen ehdottomasti ainakin kaksi kertaa kuukaudessa.

Mä suosittelen teitä kaikkia menemään hierojalle hyvissä ajoin, ennen kun huomaa että joku on pielessä. Itse en ainakaa halua tohon pisteeseen joutua enää. Jenni palvelee kotonaan Porvoossa. Plussaa Jennin toimessa on, että hän on sosiaalinen eikä tylsiä hetkiä tuu! Ottakaa rohkeesti yhteyttä jompaan kumpaan meistä ni katotaan teille aika ja hinta😍😘

😘Ida

Samperin flunssa! Tulin kipeeksi siis heinäkuun lopussa, jonka jälkeen oon ollut enemmän tai vähemmän flunssassa. Pari viikkoa sitten näytti siltä, että oon terve jo. Menin treenaamaan pienen nuhan kanssa ja olin sen jälkeen taas kipeenä, sen jälkeen parantelin itseäni ja menin pienen yskän kanssa salille ja nyt kurkku niin kipeä, että nielaseminenkin sattuu. Ajattelen niin, että jos pystyn menemään töihin/kouluun niin miksen myös salille. Ehkä vähän tyhmästi ajateltu. Nyt mun kuitenkin tarvii oikeesti levätä, on tosi raskasta että tää tulee kokoajan comebackinä.

Muuten kuuluu hyvää. Tänään pääsin jo klo 11 koulusta ja mentiin Neten kanssa kiinalaisee syömään. Huomenna menen vasta klo 12 kouluun. Saan ainaki nukkua pitkään. Mulla on siis yks kurssi etänä suoritettavana, siks koulupäivät on lyhyitä. Kävin myös ostamassa vanhojenmekon viikko sitten ja autokoulu starttas tänään.

Katoin vanhoja kuvia ja tuli niiin himo salille. Tässä jotain vanhoja kuvia kesältä.

Moikka! Mitä mulle kuuluu? Mulle kuuluu hyvää, olen vihdoin saanut treenit kulkemaan ja rytmin oikeesti aikalailla kuntoon. Olin siis kesällä kahdessa eri reissussa, ekassa reissussa noudatin aika hyvin ruokavaliota ja treenasin, mutta tokassa reissussa kumpikin jäi, osana oli kyllä myös se, että olin siis flunssassa kokoreissun ja lopuks myös kuumeessa.

Tokan reissun jälkeen mietin, miten paljon on odottanutkin sitä omaa rytmiä syömisen ja treenaamisen kanssa. Mulle viikko poiketen täysin rutiineista tuntu riittävän. Kuitenkin kun tulin suomeen, oli aika vaikeeta alkaa raahaamaan itseäni sinne salille. Syöminenki tuntu hankalalta ja motivaatio tuntu olevan ihan hukassa. Menin kuitenkin salille aika pian reissun jälkeen ja puhuttiin mun valmentajien kanssa aikalailla kaikesta, he osaa kyllä tsempata! Sain kun sainkin motivaation takas ja nyt jaksaa taas ihan erilailla.

Mikä mua motivoi? Jos mulla on tunne, etten jaksais lähteä salille niin eniten mua motivoi fiilis treenin jälkeen. Myös ne kisat painaa takaraivossa kokoajan. Treeniohjelma mulla on tosi hyvä: kolme treeniä ja yks lepo, jonka jälkeen kolme treeniä ja kaks lepoa. Tälleen treenistäkään ei tuu "pakkopullaa" ja kroppa ehtii myös levätä kunnolla.

Kiva kun luitte, palataan 😘

Heisan! Oltiin siis mun parhaan ystävän Jennan kanssa reissussa. Ollaan tutustuttu ihan pieninä ja ollaan ennemmin Sisters by heart, kun ystävät.

Varattiin reissu Mallorcalle äkkilähtönä viikoks. Meidän hotelli sijaitsi kävelymatkan päästä Magalufin yöelämästä. Viikko oli tosi lämmin ja säät suosi oikein kunnolla. Joka päivä oltiin siinä 30 asteen molemmin puolin.

Päivät meni rannalla maatessa, illalla mentiin ulos syömään ja useesti myös aikasin nukkumaan, tällä tarkoitan siinä klo 01 maissa. Yhtenä iltana päätettiin, että pakko on nähdä myös tätä yöelämää ja lähteä ulos, mentiin yökerhoon nimeltä Boomerang, jossa sit oltiin kirjaimellisesti aamuun asti :-D. Tästä selvittiin ja mentiinkin suoraan rannalle ottamaan aurinkoa (nukkumaan), sekään ei kovin hyvä idis loppupeleissä.. 😄

Tän jälkeen oltiin niin väsyneitä ja uupuneita, että nukuttiin vaan hotellilla. Sit taas pari päivää oli pelkkää aurinkoa, kunnes mentiin hieman rauhallisemmissa merkeissä ulos viettämään tokavikaa iltaa. Löydettiin hyvä baari nimeltä Viking, tosi siisti mesta! Sellanen pohjoismaalaisten, eniten siellä oli ruotsalaisia. Hyvä musiikki ja mukavia ihmisiä.

Vikanan iltana käytiin ottamassa tatuoinnit sellasessa paikassa kun Sorry Mom Tattoo. Tätä paikkaa voin suositella, työntekijät osaa hyvää englantia, joten suunnittelu sujui vaivattomasti enemmän se englanti tökki mulla kun sillä tatuoijalla 😃 Monella on ennakkoluuloja ulkomailla tatuoinnin otosta, mut tän voisin kumota heti. Tietenki on paikkoja missä kaikki hygienia jutut ei välttämättä oo ihan kunnossa, mut niin on suomessakin. Tässä paikassa ainakin vaihdettiin neulat, elmukelmut yms ihan meidän silmien edessä, jota ei edes suomessa usein tehdä. Oon tosi tyytyväinen mun tatuointiin ja koko reissuun!

By the way harmikseni en oo päässy treenaamaan kohta kahteen viikkoon. Tulin kipeeks Bulgarian jälkeen, jonka jälkeen olikin Weekend festarit mihin olin ostanu kahen päivän liput jo ja viisaana tyttönä lähdin puolikuntosena sinne ja olo ei ainakaan parantunut yhtään. Reissuun lähtö oli heti festareiden jälkeen, jossa oli kröhä koko loman, kunnes tulin vielä kuumeeseen vikana iltana. Nyt oon lepäilly vaan kotona, ehkä tää tästä pikkuhiljaa.

Tässä vielä pari kuvaa teille. Kuvan laatu on vähän huono kun otin ne puhelimella.

Saas nähdä mihin lähen seuraavaks ja kenen kanssa, toivotaan että ens reissu tulis jo pian 😄 Palataan taas😘

Vikat päivät alko olemaankin jo käsillä nopeemmin ku ajateltiin. Viikko meni tosi nopeasti. Vikana päivänä meijän lento lähti Blugariasta vasta 23 aikaa, joten onneks saatiin pitää meidän huone iltaan asti. Mentiin samana päivänä vesipuistoon ja otettiin muuten vaan rennosti.

Jos kukaan on menossa Sunny Beachille niin tätä ravintolaa suosittelen lämpimästi! Palvelu, ruoka ja hinta on hyvät. Käytiin täällä kolme tai neljä kertaa syömässä, aika vakkari paikaks tuli.

Tossa oli mun vikan päivän vaatetus, vähän rennompi ja kivempi lentokoneessa. Reissu oli tosi hyvä ja onnistunut. Seuraava reissu onkin jo varattu, lähden viikon päästä Espanjan lämpöön rentoutumaan ennen koulun alkua, siitä voisin tehdä sit myös postauksen teille 😍

Churrot 😍 Näihin tykästyin reissun aikana. Ne on siis "taikina siivuja" jos niin voi sanoa, joita dipattiin lämpimään nutellaan.

Yhtenä päivänä käytiin syömässä sellasessa linnan näkösessä ravintolassa. Ravintola sijaitsee rantakadulla ja on ulospäin tosi siistin näköinen. Aateltiin että vitsi pakko mennä tonne syömään, mut tää oli kyllä pettymys. Odotettiin ruokaa tooosi kauan, joten päätettiin kysyä missä meidän ruoka viipyy. Saatiin vastaukseksi, että ne oli unohtanu meijän tilauksen ja pahotteli sitte sitä. Noh, tietty virheitä sattuu mut ite en menis uudestaan. Hieno rakennus oli kyllä.

Käytiin myös veneretkellä, tää oli reissun kohokohta! Lähettiin aamusta liikkeelle, vene seilasi paikasta toiseen. Pysähdyttiin ekan kerran kalastamaan ja tokan kerran sai hypätä uimaan ja syötiin ruuat. Retki kesti n. 6 tuntia.

Palataan taas! 😘

Vihdoin ja viimein pääsin kirjoittamaan uutta postausta. Oltiin siis mun poikaystävän kanssa Bulgarian Sunny Beachilla viikko. Tää oli mun kolmas kerta Bulgarian lämmössä. Säät suosi niin kuin odotimmekin, päivät oli noin +32 astetta lämpimiä, nautin! Tehtiin reissulla aika paljon kaikenlaista, joten päätin jakaa postaukset niin, ettei tuu yhtä iiiisoa postausta.

Ekana päivänä lento lähti suomesta klo 19, joten perillä oltiin siinä 23 maissa, hotelilla 00 aikaan. Meijän hotelli sijaitsi rannasta n. 200 metrin päässä ja pääkadulle eli Flower Streetille oli myös se 200metriä. Hotelli oli kivalla sijainnilla kun kaikki oli kävelymatkan päässä.

Kun päästiin hotellille vaihdettiin vaan vaatteet ja lähettiin ettimään Flower Streettiä se oli ainoa paikka, jossa oli rahanvaihtopisteet auki. Vaihdettiin rahaa ja ostettiin iltapalaks pizza slicet. Bulgariassa saa monesta paikasta kadulla pizza slicejä 2-4 levalla eli siis 1-2 eurolla. Siellä on siis levat jotka on noin puolet euroista.

Aamulla herättiin siinä seitsemän aikaan ja lähettiin lenkille rantaan, sen jälkeen syötiin aamupala hotellilla ja mentiin altaalle ottamaan aurinkoa.

Illalla mentiin syömään ja drinkeille. Tällä rantakadulla oli sellanen Mojito kiska, jossa mies teki kunnon show:lla pelkästään kahta eri mojitoa, joko mansikka tai Basic.

Toka aamu alkoi samalla rutiinilla. Päivällä mentiin sillalle/laiturille kävelemään, oli pieni tuuli😄

Jatketaan meidän päivien kulusta ens postauksissa😘

Mulla olis kaks päivää vielä töitä ja sit alkaa loma! Lomalle mulla ei oo muuta suunnitelmia kun reissu Sunny Beachille poikaystävän kanssa vajaan kahen viikon päästä.

Treenien suhteen kaikki on hyvin. Maanantaina aloitamme sit kunnolla työstämään niitä lihaksia. Ostin yks päivä kisakengät Facebook kirpparilta, että pääsen harjoittelemaan. Kuitenkin päädyin siihen, että haluun remmittömät korot, joten tilasin netistä sellaiset. On kyllä opeteltavaa niillä kävelemiseen sillä korot on 11,5cm ja ei oo ollenkaan platformia. Kisoissa on tosi tarkat säännöt platform saa olla max 1cm korkea ja korot ei saa olla "tolppakorot" ja korkeus max 12cm.