Ikväll blev det invigning av Pinchos med Sandra och Anders. Måste säga att det var riktigt gott och ett skönt koncept för en med beslutsångest haha! Älskaaaaar ju tapas då det går att ta lite av varje! Ångrar mig lite att jag inte testade någon drink, men ska ju dit på torsdag igen hehe!

Tycker iallafall att det är såsååå bra att utbudet av restauranger blir större här i Östersund för det är ju verkligen en bristvara!!

Idag fyller min älskade pojkvän hela 24 år och årets första sommardag ish är här också! Klev upp tidigt och gjorde i ordning frukost och paket till Joar innan jag väckte honom med min vackra stämma haha. Han blev supernöjd iallafall, så det var kul!!

En sväng på stan och lite shopping har vi också hunnit med idag. Nu väntar vi på Joars och min familj som kommer och födelsedagsfikar lite! Sen ikväll blir det middag med Joars kompisar följt av en och annan drink!

Jobbade stängning idag och kom hem till detta. Älsklingen hade handlat mat, tänt ljus och dukat på balkongen! Så skönt att det går och sitta ute också trots att vi fuskar lite med inglasad balkong hehe...eftersom vi jobbat om varandra i ungefär tre veckor så ska vi ta en rejäl myskväll med film och snacks!

En välbehövlig ledig dag innan jag går in på sista jobbhelgen innan en ledig haha... har städat lite i lägenheten och nu har jag precis kommit hem från stan med Evelina. En lunch på Waynes och lite shopping på det! Helt perfekt.

Nu ska jag och Joar iväg på Jysk och försöka hitta någon bra skohylla samt lite annan förvaring. Ha en bra torsdag allihopa!!

Kan inte med ord beskriva hur underbart det var att lägga sig med en Nocco i sängen efter ännu en heldag i butiken. Var riktigt kämpigt att kliva upp imorse, men dagen har gått bra! Betydligt lugnare än igår, men riktigt goa människor att jobba med. Ikväll blir det middag på hotellet med resten av gänget, sen vill jag nog bara lägga mig på rummet och kolla på serier eller något. Det är ju en dag imorgon också! Efter det åker vi dock hem, så det ska bli skönt efter en helg med massor av slit. Saknar Joar och kattisen ju <3

​Sista öppningshelgen är nu igång och det är nu i Falun. Jag och mina två kompanjoner plus vår butikschef satte oss i bilen påväg till Scandic Falun igår eftermiddag. Här möttes vi av resten av gänget och god middag på hotellet. Imorse var vi i butiken redan 06:30. 8:00 hade vi enoooorm kö och öppnade redan då! Har totalt stått 11 timmar i kassan med fullt ös nästan hela dagen, men det har varit otroligt kul med det här gänget! Klockan 22 ungefär fick vi åka tillbaka till hotellet, slitna och hungriga och sen fick vi i oss en efterlängtad middag på hotellet.

Trots att det sliter så otroligt mycket på kroppen och psyket efter så pass långa dagar så är det grymt kul och riktigt bra erfarenheter vi får med oss från öppningarna. Sjukt glad att jag får vara med på detta och imorgon kör vi så det ryker igen!!!!

Igår var det Valborg och middag hemma hos Emilia som vankades. Det bjöds på tapas och vin, vilket inte alls var dumt vill jag lova. Som vanligt så jobbar jag helg, så det blev lugnt för min del. Åkte hem redan vid halv 11 och satte mig dessutom på fel buss.. Det slutade med att jag åkte runt hela Frösön och var hemma en timme senare. En klapp på axeln till mig, verkligen. Hade iallafall en väldigt trevlig kväll!!!!

Igår efter stängningen på jobbet åkte jag direkt till allstar för en afterwork tillsammans med bästa kollegorna. Vi åt god mat och kollade på öfk matchen!

Idag har jag min sista lediga dag på en vecka, så jag ska verkligen försöka ta vara på den här dagen. Ska göra matteprov, träna och träffa Sandra, Evelina och Rebecca ikväll. Det blir bra!!

Badade lilla bebisen när jag kom hem och det var inte alls kul. Hon blev lite hatiskt efter, men hon hårar ju sååå mycket!

Idag är jag iallafall ledig vilket så sjukt välbehövligt. Är himla trött efter helgen och 3 till jobbhelger väntar. Har iallafall hunnit med och storhandla, fixat mattebok och nu ska jag äta lunch. Joar ligger fortfarande och sover eftersom han jobbade natt...

Har nu landat i min säng efter en bilresa hem på 5 timmar ungefär. Jobbade halvdag idag vilket var såå skönt med tanke på hur lugnt det var där idag. Har iallafall haft det riktigt kul och jag är glad att jag hade Sandra och Måns med mig!

Väldigt skönt att komma hem till Joar, sängen och älskade lilla katten som jag saknat sååå mycket!!