Godmorgon eller började min dag redan vid 07 faktiskt då vi skulle ut med båt och åka runt lite samt leta lite sköldpaddor! Vi var på promenad längst stranden igår då vi stötte på ett ställe där de hyrde ut båtar. Så klockan 09 imorse åkte vi iväg såg faktiskt en sköldpadda men inte så mycket mer än så! Men häftigt var det iallafall! Havsvattnet här är ju helt magiskt, kristallblått man ser botten trots 10-15 meters djup riktigt vackert! Badade även från båten vilket också va helt underbart. Nu är vi tillbaka vid poolen igen efter våran båttur för att bara hänga lite sen får vi se vad vi hittar på senare!

Efter en låång dag som började 03 får jag äntligen krypa ner i sängen och få lite sömn! Flygturen gick bra men massa luftgropar och turbulens. Men till slut fick vi landa på zakynthos. Så härligt hörni direkt när vi klev av planet möttes vi av 32 grader och stekande sol. Helt underbart men såklart ovant men så himla härligt. När vi kom till hotellet käkade vi lunch för att sen promenera till stranden där vi tog ett dopp sedan gick vi tillbaka för lite poolhäng. Fixade oss sen för middagen och efter det fick det bli en kvällspromenad längst stranden, riktigt skönt. Nu är vi iallafall tillbaka och har krupit ner i sängen, så säger gonatt här så hörs vi imorgon!

Skulle publicerats igår 22 tiden. Men internetet här är lite upp och ned.

Idag har jag packat hela dagen mormor och morfar va förbi på dan och fikade ett tag. Sen lämnade vi nyckel osv till hon som ska vakta huset medan vi är borta. Emelie kom hit för en stund sen då hon ska sova här eftersom vi måste åka hemifrån 03 inatt när planet går 06. Och jag som inte lyckas somna förren 02 får en timmes sömn, tänkte försöka napa nu på kvällen istället. Snart blir det middag sen packa klart de sista och se nån film antar jag för att fördriva tiden lite. Hoppas er kväll blir bra så hörs vi igen på Arlanda imorgon bitti!

Hej hallå, igår efter mitt senaste inlägg åt vi god middag sen kom Mia hit. Vi skar upp lite frukt satte oss i uterummet för att mysa å prata lite sen gick vi in och kollade film och la oss sen därefter vid 01 tiden. Klockan ringde sen 08 tro det eller ej Mia gick upp strax därefter då hon va tvungen att åka hem och gå ut med hunden medan jag låg och sov 3 timmar till.. Siri kom och hämtade mig runt 13 och vi åkte till trollan för att mysa snacka och sola lite, superskönt. Sen dess har jag bara chillat hemma ätit middag tvättat lite då jag borde packa imorgon. Händer nog inte så mycket mer ikväll de blir nog att försöka sova om någon timme.

Hej på er! Hoppas allt är bra med er? Med mig är det iallafall super! Igår stod neon party på kvällsschemat då Filippa fyllde 17! Så mötte Siri för att åka till forum och hitta en present runt 12 tiden. Senare blev vi bjudna på middag och en härlig kväll. Kom hem runt 03 tiden då och somnade strax därefter så blev att jag gick upp 13 och missade halva dagen ironiskt då jag sist skrev att jag skulle försöka vända dygnet till Grekland som är om bara 3 dagar. Ikväll blir det middag med hela familjen, Emelie kommer hem också hon som flyttat hemifrån nu.. lite tomt är det.. Senare ikväll kommer Mia hit för att bara vara och mysa lite då det kommer bli sista gången vi ses innan Grekland då jag måste packa, tvätta osv.

Hej på er, längesen nu kanske dags att försöka ta tag i bloggandet igen och börja uppdatera. Halva sommarlovet har ju gått och jag har hunnit med en hel del men samtidigt känns det som de precis började aja det är väl så det brukar kännas? Fortfarande flera veckor kvar av detta lov och denna sommar, så om fem dagar lyfter jag från svensk mark för att åka till grekiska ön Zakynthos. Ska bli så härligt även fast jag tycker Sverige har levererat hyfsat bra väder på senaste med sol och 20+ De senaste 10 dagarna har jag bott ensam hemma då de andra varit på semester. Mia stackarn fick dras med mig de dagarna och bo här men vi hade de supermysigt lagade mat, solade, gick promenader och bara njöt av sommaren och ledigheten. För bara nån timme sen kom familjen hem igen så vi har hunnit käka en sen middag och sitter nu i soffan. Mia åkte hem för två dagar sen för att hon skulle hämta en ny familjemedlem nämligen en hund, supersöt så lite avis blir man.. ikväll blir jag nog bara hemma ska försöka lyckas vända tillbaka dygnet igen tills jag ska åka till Grekland så man inte sover bort dagarna där!

Lite sent men bättre sent än aldrig ellerhur? I fredags firades midsommar på dagen på norra lagnö där mormor och morfar bor så där va vi på dagen käkade lunch och bara mös. Åkte sen vid 16 tiden hem fixade lite mys till mig och Hedvig så chillade vi bara hos mig en stund innan vi drog ut och träffade fler vänner på Värmdö! Så en rätt lugn men mysig midsommar med lagom firande för min del haha, hur har eran midsommarhelg varit? Hoppas iallafall den varit bra! Igår blev jag bara hemma hela dagen sliten som få vaknade sent och spenderade större delen av dagen i sängen med serie i bakgrunden.

Hej på er! Hoppas allt är bra med er! Gud vad jag tjatar om vädret men shit va det har vart fint idag legat ute hela hela dagen och bara stekt så skönt. Fick bli hemma igår och idag då jag va hos min faster i tisdags för att fixa fransförlängning men de visade sig att jag va superallergisk så har gått runt med svullna ögon sen dess och bara mått dåligt fysiskt. Snart kommer iallafall Hedvig hit vi tänkte sola och grilla lite sen får vi se tror inte det kommer hända så mycket mer ikväll då jag knappt kan gå ut med ögonen jag har just nu heh..

Hoppas iallafall denna soliga dag var grym för er och att ni njuter av vädret!!

Hejhallå, ja denna torsdag beskriver bilden på Julia rätt så bra. Riktigt seg men som tur är är det fredag imorgon igen vilket gör att vi klarade oss igenom dagen endå trots orientering i detta väder vi fick på eftermiddagen.. Efter skolan åkte jag med Filippa på ett ärende vi hade i närheten så vi passade på. Efter jag kom hem har jag bara suttit med datan för att få gjort min företagsekonomi uppgift som jag ville höja till ett bättre betyg. Den är snart klar får förhoppningsvis hjälp av min lärare att finslipa den lite extra på måndag. Nu har jag bara en mindre inlämning jag behöver skriva innan veckan tar slut så känns som jag kommer kunna slappna av i helgen vilket verkligen behövs mitt uppe i allt som händer just nu. Hoppas ni har haft en riktigt bra dag så hörs vi snart igen!

Godmorgon alla härliga! Idag är det tisdag kände mig extremt trött imorse så bestämde mig för att stanna hemma och ta igen lite företagsekonomi och matte hemifrån. En månad utan uppdatering vad har hänt?

Ja som säkert alla märkt som bor i Stockholm har vädret överraskat positivt på senaste och vi har kunnat luncha ute i kungsan, gått kvällspromenader, kunnat äta middag vid trollan och massa mer som hör till vår/sommardagar och kvällar! Tycker det är underbart och att ettan tar slut om en månad är helt sinnessjukt.. Just nu kämpar vi på med nationella proven och blickar fram mot sommarlovet! Tog industrial piercing som det heter som ni kan se på den tredje bilden superfräsch med blod runt men den va nytagen heh.. jag och mamma checkade även in på hotell en natt för spa, mys och god middag supermysigt! I fredags åkte jag och mötte Hedvig och Nathalie för att sen åka till grönan och gå på hov1 som va över förväntan faktiskt. Inte så mycket mer än så som hänt, nu ska jag sätta igång med plugg så jag får något gjort. Hoppas iallafall ni mår bra och får en bra dag!