Hejj fina läsare!

Har ni haft en bra dag?

Här startade vi som sagt dagen vid sju redan.
Efter lite fix så tog jag och Matteo en promenad till svärföräldrarna där vi lämnade lite grejer och umgicks en stund. Vid lunch tiden så tog jag och lilla m bussen upp mot stad (för Matteo var det premiär för bussåkning, så nöjd o han somna gott i vagnen). Vi tog en promenad hem till bror min där vi hängde en stund. Vi tog även bussen till farmor där vi träffade henne, min kusin Alexandra o hennes kille Daniel men även Mattias kom dit, mys! Vi kom hem runt fem tiden och kvällen ägnades åt att laga mat, äta o mysa!

Lillprinsen sover som en stock och jag och älsklingen är bänkade framför tv ska bara mysa resten av kvällen.

Godmorgon på er! :)

Här hemma startade jag o Matteo dagen vid kvart i sju redan. Det var ju en utvilad kille som vaknade med glatt humör! Nu är vi bänkade i soffan med svampbob på tv en stund innan vi ska få i oss lite frukost. 😊

Hej på er!

Hoppas ni har en underbar fredag! :)
Här hemma vaknade iaf jag vid åtta tiden och M vaknade ett bra tag efter mig😂

Vid tolv tiden kom min älskade pappa hit för att äta lunch, det bjöds på fläskfilégryta ( recept från syrran), pasta och en massa prat, så mysigt!

Vår kväll blev lite annorlunda!
Efter ett samtal och en biltur så har vi bästa Matteo här! Förra helgen blev ju inte som planerat så då gör vi ett nytt försök nu istället! Så mysigt!

Matteo och Mattias kollar/ spelar lite traktorspel, innan vi ska äta middag och mysa.

Vi får se vad morgondagen erbjuder, vi ska iaf ta en promenad. 😊

Hej på er!

Hoppas ni haft bra start på denna vecka!
Här har dagen gått i ett! Vid lunch tid så åkte vi iväg och hämtade en kärra sen hem igen o lasta in våran gamla soffa. Vi tog en myslunch på Marieberg innan vi hämtade upp peter för att sedan åka mot Lonnhyttan.
Vi skulle nämligen byta soffa med mamma o fredde.
Allt gick super bra o smidigt och vi är super nöjda med soffan! 😃

Vi har precis ätit middag, alldeles för sent!!
Nu kör vi på en mysig tvkväll innan vi ska sova! 🌸

Hejj fina läsare!

Imorse vaknade jag upp till ett super fint väder, har dock inte varit ute alls idag! Började dagen med lite film innan jag började med storstädningen, fick såklart hjälp med städningen av M. Efter städningen så åt vi lite lunch och kolla film, passade efter maten på att stryka lite kläder med! 👍🏻

Fick för mig att baka lite också så nu har jag precis tagit ut pajen ur ugnen o väntar på att den ska svalna. Ska om en stund mysa ner mig i soffan o kolla skilda världar o äta paj medans M drar iväg på träning. Ikväll kör vi nog middag framför tv och tar en riktig mys/ slappkväll! 😃

Hej på er!

Hoppas eran vecka har varit bra! :)

Fredag idag och äntligen helg, dock ser våran helg lite annorlunda ut än vanligt, vi har nämligen våran favoritkille Matteo här hos oss. Så jag ska få spendera helgen med mina favoritkillar. 😍

Vi hämtade Matteo vid två tiden idag och eftermiddagen har bara sprungit iväg! Vi har hälsat på Oskar, Johanna och deras katt, så söt! Vi har hunnit med ett besök hos frisören åt Mattias, handlat och även hälsat på hos Mattias föräldrar, mysigt! Väl hemma så blev det lek och middag med killarna. Lillprinsen sover gott och jag o älsklingen kollar let's dance!

Vi hörs imorgon! :)

Välkommen måndag!

Här startade jag veckan med världens huvudvärk vilket resulterade i att jag somnade vid tio o vaknade vid lunch igen.. fixade lunch åt mig o M innan vi åkte iväg för lite små shopping och veckohandling, vi hann även med ett besök hos Mattias föräldrar på vägen hem, trevligt!
Väl hemma så fixade vi kvällens middag som blev potatisgratäng, skinkschnitzel, sallad och sås.
Nu väntas en kväll framför tv innan jag ska sova! :)

Hej på er!

Förlåt för utebliven bloggning igår.
Dagen igår var lugn. Vid 18 tiden så rullade vi mot fjugesta för att fira pappa och carina. Det blev en super mysig och trevlig kväll! :)

Idag så tog vi sovmorgon och efter lite fix så tog vi en sväng till Marieberg för lunch och inhandling av present till morgondagens födelsedagsfirande!
M är iväg och dömmer fotboll medans jag hänger här hemma och fixar med tvätt och förbereder middagen! :)
Ikväll blir det nog mys med snacks och mello! :)

Hej på er!

Hoppas ni har en bra Torsdag, för det har jag! :)

Vaknade vid nio tiden så då passade jag på att gå upp och äta frukost ( vilket typ aldrig händer!). Fixade iordning mig lite innan jag hoppa in i bilen för att rulla mot frisören! Nu sitter jag med färg i håret, hoppas på bra resultat! 👍🏻

Vad eftermiddagen har att erbjuda får vi se!

Vi hörs senare! :)

Ja denna vecka startade ju bra, eller inte.....
Kände mig redan igår kväll lite hängig och febern var ett faktum. Natten har varit upp och ner med huvudvärk, toabesök, ont i kroppen, fy f*n. Känner mig som ett vandrande spöke och mitt humör är i botten, känns som att jag bara gnäller och är otrevligt! :(

Älsklingen kan iallafall konsten att muntra upp mig lite när jag är sjuk. ❤