Några ville ha det så, why not?:)

Idag har jag varit sjuk, så jag har pluggat och sånt.. "Jätte roligt" (gammal biiilllddd)

Igår så jobbade jag hos mamma & pappa på berglundtravel, Hahha de va väll kul sen runt 4 så åkte vi till Enehagen & mötte alla på volleybollen sen åkte vi buss upp till Örebro för att spela sm, men det började inte för än idag, så igår så tittade vi på när Sverige mötte Estland och sen somnade. På morgonen så åt vi frukost och nu har vi spelat en match och ska snart spela en till, så hejdååå bebisar👋😌

Tjenaa, igår va de ju Valborg så jag,Elin k,Elin C, Jaime & Anna va på stan och tittade på brasan på Lagan. De va kul, men sen drog vi hem och cyklade till Q8 och köpte chips och popcorn😍hahah sen när vi kom hem bytte vi om och åt chipsen och de sen somnade vi👌och vi vaknade runt 11, så åt vi frukost & sen drog & köpte lös naglar men jag failade😂 nu ska jag dra hem så hejdååå😘

Ja, idag började jag & pappa dagen med att få upp 06.45 för att gå en runda vid strandpromenaden. Vi va tillbaka strax efter halv 8 & du bytte vi om och gjorde oss redo för frukosten. Den va jätte god! Sen va jag och William uppe på hotellrummet & spelade monopol Hahaha jätte kul till en början men jobbigt efter typ 2 timmar men i mellan så åt vi lunch och William körde radiostyrda båtar! Haha❤️

Sen åkte vi ett "turist tåg" och de va as tråkigt så
jag somnade hahahhaha👌

brukar inte skriva så här mycket men aja glöm inte titta på alla bilder💫*