Ja, på lørdag var jeg og familien i bryllup. Det var kjempekoselig og jeg hadde gledet meg veldig lenge!

Det var et av søskenbarna til mamma, som bor i Thailand som giftet seg med mannen hans. Altså to menn som giftet seg. Seremonien i kirken var veldig fin, men jeg har dessverre ikke bilder derfra.

Når vi ankom der festen skulle være var det nydelig pyntet. De hadde som dere kanskje ser på bildene et gull tema. Elefanten er et tegn på at det på en måte er et thailandsk bryllup, arrangert i Norge.

Kjolen jeg hadde på meg kjøpte jeg i forrige uke og de kostet bare 100kr og jeg var storfornøyd med den! Jeg har ikke så mye mer å si om det.

Maten i bryllupet var fantastisk og vi fikk servert en tre retters middag. Som sagt alt var veldig godt men jeg likte aller best desserten, som vanlig haha!

Det var som jeg nevnte en veldig kosleig dag og kveld og vi skal møte de i Bangkok når vi kommer dit! Det gleder jeg meg veldig mye til og jeg kjenner at jeg får litt ekstra sommerfugler i magen av å skrive dette!

🌟H

Flytt bloggen din til Nouw - nå kan du importere den gamle bloggen - klikk her!

Heii!

Ja, da var jeg tilbake her! Jeg har nå tatt sommerferie fra skolen men jeg jobber enda! Idag har jeg en helt fri dag men som vanlig da ingenting å gjøre! Eller det er mye jeg kunne ha gjort meeen... mye jeg ikke orker akkurat idag!

Jeg vet ikke hvor mye blogging det blir i sommer men jeg håper jo at jeg får blogget noe iallfall! Jeg har noen uker nå hjemme før jeg reiser på ferie! Jeg og familien drar da i litt under tre uker til Thailand, vi har vært der før men denne gangen skal vi vell ta ting litt mer på sparket. Vi starter i Bangkok og er der noen dager så skal vi vell reise litt rundt!

Nå før vi reiser har jeg planlagt litt. Jeg er jo veldig glat i sminke og klær. Jeg har da funnet noen butikker jeg vill dra innom før vi reiser hjem igjen. Men jeg gleder meg veldig mye til å få litt mer sol og varme, shopping og opplevelser og mye mer.

Så, ja! Jeg skal prøve å få blogget litt både før jeg drar, eventuelt reisen til og fra og noen innlegg fra selve oppholdet og hva vi gjør etc.

Om noen har vært i Bangkok og har forslag til hva man kan gjøre der så tar jeg gjerne imot disse!

Jeg tenker å legge ut iallfall et om ikke to innlegg til idag, så vi får se hva det blir!

Ha en fin sommer alle sammen så håper jeg at det blir mer blogging fremover på meg!

Hei!

Jeg har ikke blogget veldig lenge jeg vet! Men nå starter eksamens tiden og jeg trenger da å fokusere på skolen!

Dermed er det pause fra nå av og til eventuelt sommeren!

Håper dere forstår!

🌟H

Hej!! Da er det ferie noe som jeg har gledet meg masse til! Helt sia første skoledag etter vinterferien har jeg vært i feriemodus og jeg har lengtet etter ferie.

Jeg og familien min skal reise bort idag! Og jeg gleder meg masse! Jeg har idag ordnet meg og pakket de siste tingene! Jeg har laget liste på Spotify slik at jeg har litt forskjellig å høre på når jeg skal sitte i bil i noen timer. Og ellers har jeg bare slappet av, og jeg tok meg da tid til å skrive et til innlegg her!

Når Celine (søsteren min) er ferdig på skolen og kommer hjem så skal vi så fort som mulig komme oss til byen der vi skal møte resten av familien for å kjøre av gårde. Jeg skal også møte noen av vennene mine og si hade siden je gikke ser de på en god stund!

Igår hadde jeg min første kjøretime! Jeg var sinsykt nervøs og jeg hadde lyst til å kaste opp fordi det var så sykt mange tanker som surret rundt i hodet mitt! Men når jeg hadde satt meg i bilen og jeg hadde begynt å kjøre å gikk alt kjempe bra! Jeg gjorde jo selvfølgelig noen små feil men jeg er ikke så kritisk til meg selv på akkurat det siden det var første kjøretime. Jeg er kjempefornøyd med dagen igår. Kjørelæreren syns jeg var kjempe flink og at jeg kom til å bli en trygg sjåfør.

Senere på kvelden var jeg på en kjøretur med to venninner noe som var ekstremt koselig! Vi kjørte overalt og hadde allsang i bilen. Jeg fikk roet helt ned og tenkt på andre ting enn skole, drama, jobb og alt annet som jeg ikke vill tenke så mye på.

Jeg skal gjøre meg klar nå og komme meg av gårde! Blir neppe blogging i ferien ettersom jeg ikke tar med meg pcen min! Men om jeg får tak i en så skal jeg se om jeg får tid til ett eller to!

God påske allesammen!

Hei igjen!

Endelig litt tid til bloggen igjen! Mye å gjøre på skolen og jeg har jobben i tillegg!

Men uansett i helgen som var dro jeg og noen venner på hyttetur! Vi lånte da hytten til foreldrene mine. Vi kjente alle sammen at vi trengte en helg unna byen, skolen og menneskene vi møter hele tiden!

Etter skolen på fredag dro vi alle hjem å pakket alle tingene vi skulle ha med oss og så kjørte vi avgårde. Vi handlet litt og suste til hytten! Jeg var så klar for en helg med bare snakk, latter og musikk.

Vi ankom hytten og det første vi gjorde var egentlig bare at vi la på sengen og begynte å middagen. Vi spiste, hørte på musikk og etterhvert spilte vi litt kort. Det ble veldig tidlig kveld og ihvertfall jeg sovnet lenge før midnatt siden vi var så slitne.

Lørdags morgen våknet vi opp til dunderne ''God morgen'' sang fra stuen. Det var min beste venninne som ville ha oss opp av sengen. Hun er slett ingen morgenfugl men når hun først våkner er hun kjempe glad og gjør egentlig dagen min og andres mye bedre.

Vi spiste så frokost før vi dro på roadtrip. Kjøreturen gikk til valnesfjorden, som er en liten plass med en mat butikk og noen andre butikker. der handlet vi det vi manglet til resten av helgen før vi bestemte oss for å kjøre til Fauske. der shoppet vi litt, blant annet godteri, snacks og brus.

Tilbake på hytten slappet vi egentlig bare av og hørte på musikk. Plutselig ble guttene borte. De hadde begynt på en snø iglo rett utenfor. Vi begynte å lage middag mens guttene var ute i snøen.

Resten av ettermiddagen og kvelden slappet vi bare av, badet i snøen, spilte kort og koste oss bare.

Søndag spiste vi frokost og kjørte hjem.

Helgen var kjempekoselig og vi hadde det kjempe gøy sammen. Og dette er helt klart en tur som skal gjentas så fort som mulig!

Denne uken har vært tøff fordi jeg har vert veldig slapp og dårlig, men jeg holder motet oppe siden det snart er påskeferie. Jeg og familien min drar dermed på ferie på fredagen.

Nå skal jeg sette meg ned med en oppgave for å få gjort den ferdig før ferien.

🌟H

Hei igjen! ikke veldig mye blogging på grunn av mye skole med det blir lite fremover på grunn av dette. Men jeg har egentlig ikke planlagt at jeg skulle skrive et innlegg her fordi jeg fortsatt har mange oppgave som skal inn. Men nå har jeg gjort noen av de og sier meg fornøyd for i kveld. HAHA! Men jeg har gitt de opp og bestemte meg for å skrive 10 ulike ting som gjør meg glad!

1. Det å snakke med mine nærmeste venner er det beste jeg vet. Den støtten jeg får i fra dem og at jeg kan snakke med dem om hva som helst er en av tingene som gjør meg glad. Og samtidig så forstår de om jeg ikke vill snakke.

2. MUSIKK! Jeg hører på musikk hele tiden og klarer meg ikke uten. Glemmer jeg headsettet hjemme en dag på vei til skolen eller jobb så blir dagen nesten ødelagt. Musikken får meg til å tenke positivt og får meg alltid i bedre humør.

3.Sommeren er den beste årstiden og jeg elsker alt ved den. Solen, spise is og god mat, høre på musikk, reise og være sammen med venner og familie.

4. Det å våkne opp en dag og være helt uthvilt er seriøst det beste jeg vet. Jeg er virkelig ikke en morgenfugl så når disse dagene kommer så får jeg en veldig fin dag videre!

5.Jeg elsker å få komplimenter og de få gangene jeg får høre skikkelige fine ting om meg blir jeg veldig glad og jeg smiler fra øre til øre.

6.Jeg har som nevnt lite fritid for tiden. Derfor bleir jeg lykkelig de dagene jeg kan sette meg ned meg no godt å spise og se på NETFLIX! Netflix e best og jeg klarer meg ikke uten den heller!

7. Softis! Det er det aller beste jeg vet! jeg spiser det året rundt og er like godt på iskalde vinterdager som på solfylte sommerdager.

8.Følelsen av helg. Den følelsen man har idet man går ut døren på skolen/jobb på en fredag. Jeg elsker helg og gleder meg like mye hver dag frem til det blir helg! Og det spesielt de helgene der jeg har planene klare!

9. Katter! Jeg selv har to katter og kattene er mine to beste venner. De er bare så søte og de hjelper meg veldig gjennom dagene! Når kattene kommer oppi sengen å vill kose mens jeg sitter å ser på serie, jobber med en oppgave eller skriver et blogg innlegg. (Ene katten ligger ved siden av meg nå haha!). Og har jeg en tung dag så er de den beste oppmuntringen.

10. Roadtrips! Bilturer sammen med de beste vennene mine er de beste! Med musikken full guffe og at vi har skikkelig allsang! Det gjør meg veldig glad og jeg får slappet ordentlig av!

Det var da 10 ting som gjør meg glad! Hva gjør deg glad ?

Nå skal jeg se paradise hotell før jeg legger meg ned til å sove!

God natt!

Hei!

Helga som var var helt perfekt! Jeg sto opp på fredag i vinterferien, jeg lagde meg en god frokost og slappet helt av frem til jeg var våknet ordentlig. Når jeg var klar til å gripe dagen begynte jeg å pakke de siste tingene jeg skulle ha med meg når jeg dro! Jeg kulle nemlig til Arnøya med 5 venner. Vi skulle besøke familien til ei av mine beste venninner.

Når jeg hadde pakket bagen min ferdig kom Celine ( søsteren min ) hjem fra klassetur. Vi fant ut at vi skulle kose oss litt ekstra før jeg dro så vi lagde pannekaker med sjokolade inni. Det var ekstremt godt, men også kvalmende. Så hadde hun da vært i Trondheim der hun hadde vært innom mange butikker. Der i blant var hun så fantastisk snill og vært å kjøpt meg et par solbriller som jeg nå er helt forelsket i.

Etter noen timer måtte jeg dra. Jeg tok bussen sammen med en av de som skulle være med til byen der vi møtte resten av gjengen før vi dro med båten.

Vi ankom Arnøya og der sto det noen som tok oss imot. Den kvelden spiste vi taco til middag. Strømmen gikk plutselig og vi fant ut at vi ikke hadde noe å gjøre inne så da var vi en tur ute, vi dro på spark tur. Vi var da ute i ca. 1-2 timer før vi dro inn igjen. Strømmen var enda ikke kommet tilbake, men heldige som vi var hadde en av mine venner tatt med seg en gitar. Så vi satt lenge å bare slappet av alle sammen å hørte på han mens han spilte. Jeg elsker å høre på folk som spiller girtar, jeg slapper så mye bedre av. Det ble ikke sent før vi alle fant ut at vi skulle gå å legge oss. Men det tok ikke lang tid før vi var oppe igjen haha!

Etter en lang natt med lite søvn sto vi alle opp å spiste en deilig frokost som moren til venninnen min hadde satt på bordet. Etter frokosten gikk vi til den lille butikken der vi kjøpte brus før vi skulle på tur. Vi skulle nemlig til nordarnøy og gå opp til en gammel bunker fra krigen. Det var ekstremt fin utsikt og jeg prøvde å få tatt en del fine bilder.

Senere hadde vi en liten pause og pust i bakken, før vi igjen dro på tur, men nå skulle vi dra på grill tur. Vi grillet pølser og marsmellow. Vi hadde det supert og koste oss mye til tross for at vi slet med bålet først.

Resten av oppholdet hadde vi det egentlig bare veldig gøy sammen og vi koste oss resten av tiden. Vi reiste hjem på søndags ettermiddagen. Det var veldig deilig å komme hjem igjen men jeg er 100% sikker på at jeg vil tilbake dit en eller flere ganger til.

Her ser dere noen bilder fra helgen min på Arnøya!

Hei!

Beklager igjen for lite blogging men her kommer det et innlegg da.

På tirsdagen så hadde jeg bursdag og jeg vill bare fortelle dere om dagen min!

Dagen startet med at jeg fikk frokost på sengen med en bukett roser av mamma. Noe jeg ble kjempe glad for og noe som var en helt fantastisk start på dagen!

Når jeg kom på skolen sang klassen for meg i gym timen, engelsk timen, Kommunikasjons timen OG i samfunnsfag timen. Altså jeg fikk høre bursdagssang hele dagen. For min del så liker jeg virkelig ikke at venner og familie synger for meg på bursdagen min fordi jeg ikke liker så mye oppmerksomhet, men men!

Etter skolen dro jeg ned til byen der jeg møtte resten av familien! Vi spiste da middag på Bjørk. Etter det dro vi hjem der vi fikk besøk av tante og hennes kjæreste, det kom også noen venner av meg.

Jeg hadde en veldig fin dag og ikveld skal jeg feire bursdagen min men mange gjester, noe jeg gleder med masse til!

Nå skal jeg gjøre det jeg faktisk skulle gjøre som vra å skrive ferdig en oppgave som skal inn om 25 min, hahhaha!

Hei!

Unnskyld for at jeg ikke har lagt ut noe på en stund nå! Grunnen til det har vært at jeg har vært uten en fungerende telefon i noen uker etter jeg mistet den andre i badegulvet! (woopsi) Haha...

Men idag fikk jeg den nye telefon som jeg er bestilte før helgen!

Jeg skal prøve å få lagt ut mer nå som det nærmer seg bursdag og nå som det skal skje en god del ting!

Jeg kan jo iallefall fortelle at jeg har hatt noen fine og lærerike dager på den nye jobben min og jeg kunne ikke trivdes bedre! Heldigvis har jeg gode og snille kolleger som jeg har en god tone med!

Jaja, har ikke så mye annet å si akkurat nå da!

Ha en fin kveld videre!

​Heei!

Ja, idag var min aller første dag på den nye jobben min. Jeg jobber da i posten der jeg sorterer posten som skal ut til andre deler av Norge og noen andre land!

Jeg startet dagen på skolen og jeg har aldri vært så nærvøs gjennom en dag som jeg var idag. Jeg gruet meg og gledet meg sånn sykt mye og tenkte bare på jobben!

Etter skolen dro jeg ned til byen og kjøpte meg litt mat slik at jeg ikke døde på jobb av sult haha! Bussen tok ikke mer enn noen minutter til terminalen og da startet den nye, ukjente jobben! Var så sinsykt nervøs når jeg møtte de som skulle være veilederne mine de første dagene.

Men etter noen timer på jobb med underskrifter, opplæring og omvisning så gikk alt bare bra og jeg fikk veldig god kontakt med de som jeg skulle jobbe sammen med og jeg trives allerede! Sykt glad for at jeg fikk denne jobben og jeg anbefaler alle om å finne seg en jobb ved siden av skolen! selv om det kan være tungt men man får så mange flere bekjente og venner, men det er jo selvfølgelig om man trives da!

Men uansett! En vellykket dag og jeg er super fornøyd!

Nu skal jeg logge av og pakke litt til imorgen til jeg skal på skolen så skal jeg ta kvelden!