Hej skønne læsere, her kommer endnu en opdatering fra skønne Sri Lanka. I går aftes ankom vi til vores nye hotel som ligger i byen Mirissa. Hotellet ligger 10 min væk i bus fra byen og kun 200 m fra stranden. SÅ lækkert! Vi fik spist noget aftensmad og gik tidligt i seng, da vi i morges allerede kl 6:20 skulle på en bådtur ud for at se hvaler. Det var en fantastisk bådtur, hvor vi både så blåhvaler og havskildpadder. Personalet om bord var super søde og en af mændene fik taget nogle helt vildt gode billeder af blåhvalen med mit kamera, som jeg glæder mig til at dele med jer! Vi var hjemme omkring en 13 tiden og smuttede derefter direkte på stranden. Stranden er SÅ lækker og vandet er dejligt varmt. Nu ligger vi på værelse og skal på et tidspunkt have noget aftensmad. I morgen skal vi endnu tidligere op! Vi skal på safari i nationalparken Yala. Vi bliver hentet allerede 04:30, da man skal være derude til når solen står op. Jeg har glædet mig til denne tur lige siden vi talte om den første gang, så jeg glæder mig så meget!

Hej, så er det tid til en lille opdatering fra Sri Lanka! Vi ankom tidligt i morges til børnehjemmet efter en 16 timers lang flyvetur + en mellemlanding. Vi tog os en lur og gik bagefter hen for at møde pigerne. De tog hurtigt godt i mod os, og kunne selvfølgelig kende Anna (min kusine) fra sidst. De viste os deres værelse, og efter noget tid pyntede de os ellers med smykker, make-up og alverdens andre ting. Super hyggeligt! De er meget fascineret af en. Vi fik lov til at deltage i deres engelsk time senere på eftermiddagen, hvilket var utrolig spændende. De er ikke særlig gode til engelsk, men kan hvis de vil og gider. Maden her på børnehjemmet har været lækker indtil videre - meget stærk, men lækker. Varmet er her også ca. omkring de 32 grader hver dag. Nu er kl. 22 hos os og vi er så småt på vej i seng. Vi har brug for en god nats søvn inden vi skal videre i morgen! Sov godt når i når dertil

1 (here) 2 (here) 3 (here) 4 (here) 5 (here) 6 (here)

Er jeg den eneste som elsker Demin? Demin er perfekt til alle anledninger, både hverdags og fest. Jeg har samlet seks af mit favorit demin tøj som jeg lige for tiden er helt forelsket i. Er det ikke lækkert? Jeg ligger endnu en dag herhjemme med benet oppe. Jeg overanstrengte min fod ret alvorligt i Paris og er nu på krykker... Jeg håber det bliver bedre inden jeg rejser på lørdag. Hav en skøn dag!

* * * * * * * * * * *

Am I the only one who loves Demin? Demin is perfect for every occasions. I have collected six of my favorite Demin items from Nelly.com - I am so in love with these items at the present time. Today i am just home lying in bed. My foot still hurts a little bit. Back in Paris I injured my foot and know i am walking around with crutches...... I hope it gets better before i am leaving on Saturday. Have a nice day!

Hello beauties! Jeg havde selvfølgelig mit kamera med til Paris og her er nogen billeder derfra. Byen var utrolig smuk! Mads og jeg har allerede aftalt at vi helt sikkert skal tilbage når det bliver en smule varmere i vejret. Vi er faldet pladask for Paris, som de fleste andre mennesker.

På lørdag rejser jeg til Sri Lanka og jeg glæder mig SÅ meget. Jeg har rejst en del, men slet ikke sådanne steder - så det bliver utrolig spændende og anderledes! Vores første overnatning skal foregå på et børnhjem for piger. Min kusine har været på børnehjemmet før, og siger at de er utrolig søde og meget fascineret af en. Efter den første overnatning skal vi videre til en lækker strand hvor vi skal bo i en lille hytte. Stranden vi skal bo på hedder Mirissa og er kendt for dens hvaler. Vi har derfor aftalt at vi en af dagene skal på en hval bådtur. Vi skal samtidig også besøge en national park som b.la. beskytter elefanter. Efter et par dage rejser vi videre til en anden strand som hedder Kosgoda. På denne strand ligger Kosgoda Sea Turtle Conservation Project, som er et kæmpe areal med forskellige arter af skildpadder. Deres mål er at beskytte de forskellige skildpadder arter, og få folk til at indse deres vigtighed. Efter en lille uges tid på Sri Lanka rejser vi videre til Vietnam, hvor vi skal bo i hovedstaden Ho Chi Minh. Her skal vi b.la. opleve tunnelerne fra Vietnam krigen og de mange skyscrapers.

* * * * * * * * * * *

Hello beauties! Here is some of the pictures from my camera of lovely Paris. The city was incredibly beautiful! Mads and I have already agreed that we are definitely going back when it gets a bit warmer. We fell in love with Paris, as most other people.

On Saturday i am going to Sri Lanka! I am so excited. I have traveled a lot, but not such a place before - so it will be different. Our first night will be at a children's home for girls. My cousin has been there before, and she thinks that the kids are incredibly sweet. The next day we proceed to a nice beach where we will be staying in a small cottage. The beach we will be staying at is called Mirissa and is known for its whales. Therefore we have agreed that we one day are going on a whale watching boattrip. We are also going to visit a national park which among other are protecting elephants. After a few days at Mirissa, we are going to another beach called Kosgoda. At this beach we are going to see "The Kosgoda Sea Turtle Conservation Project", which is a huge area with various species of turtles. After a little week in Sri Lanka we are flying to Vietnam, where we will be staying in the city Ho Chi Ming. At Vietnam we are going to see the tunnels from the Vietnam War and the many skyscrapers.

God aften! I går sent aften kom vi hjem fra skønne Paris. Det er en smule trist at være tilbage i Danmark, jeg kunne godt have brugt et par dage mere hehe. Hotellet vi boede på var fantastisk, og jeg vil derfor gerne dele det med jer! Som overskriften fortæller hed vores hotel, Hotel Eden Opéra og ligger i området Pigalle. Pigalle er et super hyggeligt område, med både små caféer, restauranter og forskellige lokale butikker. Vores hotel lå tæt på Pigalle metrostation, hvilket var super dejligt. Fra stoppet i Pigalle til centrum af Paris tager det kun 10 min med metroen! Jeg kan klart anbefale hotellet! Servicen var perfekt og personalet var utrolig flinke og meget hjælpsomme. Vi skal helt sikkert tilbage! Sov godt alle sammen, kys

* * * * * * * * * * *

Good evening! Yesterday at night we came home from beautiful Paris. It is sad to be back in Denmark. I could easily have used a few more days’ hehe. The hotel we stayed at was in my opinion fantastic and therefore I would like to share it with you! The hotel is called “Hotel Eden Opéra” and is located in the area called Pigalle. Pigalle is a super cosy area with small cafes, restaurants and lots of local shops. The hotel was really close to the subway and therefore it was truly easy for us to travel around in Paris. From our stop in Pigalle to the centre of Paris it only took 10 minutes. I can highly recommend the hotel. The service was perfect and the staff was incredibly nice and very helpful with everything. We are diffidently going back! Sleep well everybody, kiss

Hey, i får lige endnu en opdatering fra skønne Paris! Vi hygger os utrolig meget. I lørdags var vi som sagt i Eiffeltårnet, hvilket var utrolig smukt. Det var hårdt at gå op af de mange trapper, men udsigten var det hele værd. Jeg vil ligge nogle billeder op når vi kommer hjem fra mit kamera, hvor man tydligt ser den smukke udsigt! Hele lørdagen blev brugt på Eiffeltårnet. Om aftenen havde vi fundet en hyggelig restaurant som vi havde udpeget dagen før. Vi fik begge to en pastaret som smagte himmelsk. Bagefter tog vi videre til et andet sted og fik en cocktail inden vi tog metroen hjemad. Det er overraskende let at finde rundt i Paris, hvis bare man har et kort over de forskellige metrolinjer. I går skulle vi til Notre Dame, samt Louvre. Kirken var ligesom Eiffeltårnet, utrolig smuk! Og det var Louvre også. Vi fik set Mona Lisa og en masse andre værdifulde statuer. I går besøgte vi også Louis Vuittons' hovedbygning. Den ligger midt på Champs Elysées og er 5 etager. Nu er vi på vej ud af døren. Vi skal seneste tjekke ud fra hotellet af kl 12. Vi skal finde noget morgenmad, og bagefter vil vi besøge Paris Saint Germain's (PSG) fodbold stadion. Mads vil utrolig gerne se det inden vi rejser i aften. Mange mandage er øv, men denne mandag er dejlig.

* * * * * * * * * * *

Hello, here is another update from beautiful Paris. Last Saturday we were at the Eiffel tower, which was incredibly beautiful. It was hard to walk up the many stairs though but the view was all worth it in the end. We found a very nice restaurant the day before, and we went there after the Eiffel tower. We both got a pasta dish that tasted heavenly. Afterwards we went to another place to get cocktails before going back to our hotel. It is surprisingly easy to get around in Paris if you have a map of the different subway lines. Yesterday we visited Notre Dame and the museum Louvre. The church was like the Eiffel Tower, incredibly beautiful! At Louvre we saw Mona Lisa and a lot of other valuable statues. Yesterday we also visited Louis Vuitton's main building. The store is placed in the middle of Champs Elysées, and is so big! Today we are going to visit Paris Saint Germain's (PSG) football stadium, before we are flying home tonight.