Hei babes

Da har hverdagen begynt igjen og jeg er tilbake på skolen. Kjente at jeg virkelig trengte ferie men samtidig utrolig godt å få døgnrytmen tilbake på stell. I høstferien har jeg ikke tatt meg tid til å blogge siden jeg har gjort så mye forskjellig jeg har blant annet vært i Ålesund og på hytten. Jeg trente også den ene dagen det var fint vær og det var utrolig deilig ettersom jeg elsker å trene. Fredag kveld drog vi på hytten og var der til søndag kveld. På hytten gikk vi tur og fløy faktisk med drage. Tok dessverre ingen bilder. Funfact det var faktisk første gangen jeg greide å fly med drage vanlig vis holder en seg i luften i 2 sekunder men mindre den ikke kommer seg opp fra bakken i det hele tatt. På søndag kveld drog vi hjem og mandag morgen trente jeg. Onsdag etter mamma var ferdig på jobb drog vi til Ålesund. Jeg syntes alltid at det er dritgøy i Ålesund men kjøreturen er ikke like gøy! På torsdag gikk vi opp trappene til Fjellstua og spiste is og på kvelden drog vi til Devold-fabrikken som er en outlet. Der kjøpte jeg den oransje genser som jeg har på meg på et av bildene. Elsker fargen! På Fredag var vi på Moa vi var der ikke så lenge siden vi hadde broren min på slep. Der kjøpte jeg den svarte off- shoulder genseren jeg har på meg og noe treningsutstyr. Etter vi hadde shoppet ferdig gikk vi på McDonalds og spiste pommes frites og kjøpte frappe. Fappe er seriøst noe av det beste jeg vet! Etter vi hadde spist drog vi hjem og lagd taco så det var deilig å trene i dag. Etter vi hadde spist drog vi i besøk. På søndag brukte vi store deler av dagen på å kjøre hjem og på vei hjem stoppet vi innom Ikea for p kjøpe klesskap så jeg kommer garantert til å skrive et blogginnlegg om det. Er så fornøyd! Etter det drog vi på Egons å spiste middag med noen venner av familien som var i byen. Hele gårsdagen brukte vi på å bygge klesskap og vi var også i bursdag til kusinen min som fylte 6 år. Så det var min høst ferie oppsummert!

Love Helene

Design bloggen din - velg mellom mange ferdige maler på Nouw, eller lag din egen – pek og klikk - Klikk her

Hei babes, den siste uken har jeg hatt sykt mye å gjøre blant annet øve til prøver, trening og innleveringer. Så jeg har ikke hatt noe tid til å blogge men iallfall på tirsdag gikk jeg og en venninne opp lyshornet. Det var så godt å komme seg ut på tur siden det var lenge siden sist. På onsdag var jeg med skolen på akvariet og der tok jeg sykt mange fine bilder som jeg er veldig fornøyd med. Det var utrolig gøy i hvert fall i forhold til å sitte å gjøre matte. På torsdag var jeg i kirken rett etter skolen i forhold til konfirmasjonen min som jeg skal ha i mai til neste år. Gleder meg helt sykt! Så drog jeg hjem for å spise og etter det var det rett på trening. I dag har jeg bare vært på skolen og nå skal jeg ingenting før 18:30. Da skal jeg til en venninne. Ha en fin helg videre så blogges vi før dere vet ordet av det!

Love Helene

Hei babes, nå er det lenge siden sist og det beklager jeg for. Nå er jeg tilbake og skal prøve så godt jeg kan å oppdatere jevnlig, men jeg har ikke så interessant liv så vi får se. I dag har jeg vært i byen og sett på sykkel-VM og shoppet, det har vært så utrolig kjekt og koselig. Jeg har også spist lunsj på Joe and the juice og middag på Egon. Elsker avokado sandwich på Joe and the juice og spaghetti bolognese med ruccola på Egon. Jeg håper dere har hatt en like fin dag som meg, så blogges vi senere.

Love Helene

Hei babes, da var vi endelig kommet hjem fra Kroatia. Siste dagen var vi i Split og shoppet og jeg kjøpte et par med solbriller. Det var et utrolig spontant kjøp og jeg gikk egentlig bare inn i butikken fordi pappa skulle ta ut penger fra minibanken som lå på andre siden av gaten. Jeg ble utrolig glad da jeg kom over dette paret med Céline solbriller, fordi det har vært en drøm i 1,5 år og endelig er det virkelighet. Nå skal jeg spise frokost og etter det skal jeg trene.

Love Helene

Hei babes, jeg beklager at jeg ikke har blogget på nesten en måned, men jeg har vært veldig opptatt. Nå er jeg i alle fall i Kroatia med familien. Vi bor i en leilighet like utenfor Omis som ligger 45 min unna Split. I går drog vi inn til Omis for å spise og gå rundt i gatene der. Vi spiste utrolig god mat på en restaurant som heter Bastion. Etter det gikk vi rundt i gatene og kikket i butikker og boder. Gatene i Omis var utrolig fine og minnet litt om Venezia eller noe i den stilen, men nå skal jeg ned å sole meg.

Love Helene

Hei, og velkommen til min blogg!

Jeg heter Helene og er 14 år. Jeg kommer fra Bergen og har lenge vurdert å skaffe meg blogg, og endelig har jeg gjort det. Jeg valgte å lage blogg fordi, jeg elsker å ta bilder og hadde lyst til å dele det med noen. Grunnen til at jeg valgte å blogge hos Nouw er fordi, favoritt bloggerne mine blogger her og derfor hadde jeg også lyst til det. Jeg kommer til å blogge så ofte jeg kan om alt mulig rart for eksempel mote, trening, mat, interiør, reise og masse mer. Håper du liker bloggen min og det jeg skriver om.